seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kriška gora/Tolsti vrh
 Kriška gora/Tolsti vrh
rasto_r
6.1.2019
Iz Tržiča do Kriške gore je pot povsem neproblematična.
MitjaBelak
23.2.2019
Malo pred Kočo na Kriški Gori sem našel črna sončna očala. Lastnika čakajo v koči.
31.3.2019
Danes iz Gozda skozi Ježo na Tolsti vrh in po grebenu na Kriško goro. Do Tolstega vrha pot brez posebnosti, po grebenu na nekaterih odsekih precej ledeno. Vreme lepo, brez vetra z lepimi razgledi.
Kriška gora/Tolsti vrh2
Kriška gora/Tolsti vrh polno parkirišče33
boogle
9.5.2019
Hej, ima kdo kako info, če je na Kriški & Tolstem še kaj snega - morda kdo z gorenjske vidi skozi okno. nasmeh

V soboto dopoldan je zaenkrat napoved brez padavin pa bi šel gor.

Glede na spletne kamere ni videti, da bi rabil spakirati še derezice ter gamaše - dodatni 1kg. Minus temperature se začnejo šele pri 2.500m po čemer sklepam, da če že, pada gori dež in ne sneg.
slamca
9.5.2019
@boogle, to po po moje dovolj https://www.hribi.net/spletna_kamera/kriska_gora/2115
Roman29
Tolsti vrh se skriva v oblakih, vendar tudi na njem ni snega, tako, da če ne zapade nov sneg ne rabiš derezic in gamaš.
Varen korak.
Kriška gora/Tolsti vrh Kriška gora in Tolsti vrh1
bongo
9.5.2019
Ne velja pozabit na greben, kjer se sneg (in led) na nekaterih delih obdrzita malo dlje. Ce ga na sami Kriski in Tolstem vrhu ni, se nic ne pove. Za gamase pomoje ni, derezce bi pa sam vzel, teza spet ni taka, tura pa tudi.
boogle
Hej, hvala za nasvete in Roman29 za sliko .

bongo, razlika je ravno tolikšna, da potem na taki 2-3h turi, kjer je gor koča, zbašem ostalo z 0.5l vode v torbico za okol pasu... in se mi hrbet lepo zrači nasmeh
10.5.2019
Popoldne na Tolsti vrh in Kriško goro, snega ni več, po grebenu je rahlo deževalo a sem imel dežna oblačila.
Kriška gora/Tolsti vrh2
Kriška gora/Tolsti vrh3
Kriška gora/Tolsti vrh4
Kriška gora/Tolsti vrh5
Kriška gora/Tolsti vrh6
dRM
18.5.2019
Danes smo se kljub slabši napovedi odpravili na naš 5. cilj v programu naTriglav.si. Pot je bila presenetljivo dobra, pričakovali smo veliko blata, sploh od naselja Gozd v smeri "čez Ježo", ampak je voda lepo odtekla. Pri hoji po grebenu do koče na Kriški gori, smo odkrili nekaj povsem novega nasmeh kaj pa je to, si pa lahko preberete v podrobnem opisu današnjega pohoda tukaj.

Kriška gora/Tolsti vrh naselje Gozd1
Kriška gora/Tolsti vrh čez Ježo2
Kriška gora/Tolsti vrh čez Ježo3
Kriška gora/Tolsti vrh Tolsti vrh4
Kriška gora/Tolsti vrh koča na Kriški gori5
silvo1952
20.5.2019
Pa se ozrimo nekaj dni nazaj. Glede na vreme se situacija verjetno ni bistveno spremenila. Dež poskrbi za blatno pot, veter jo suši in z nekaj sreče se morda odpre nebo. Več na: https://www.gore-ljudje.net/novosti/147161/
Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.03 zvonec1
Kriška gora/Tolsti vrh 2019.05.17.95 vrnitev v vasico Gozd14
mukica
21.5.2019
Jap, v petek prav nič drugače, le začela v megli čez Ježo in po blatu v strmino po razglede.Na sončku uživala kar dolgo časa z prijetno družbo, pozneje sta dva prišla obdati leseno ograjo še z žičnato,da ovce ne bodo mogle posvinjati vrha,sedaj jim je uspevalo priti notri v ogrado. Pa po blatni in posrani stezi v megli proti Kriški gori na prijeten klepet in kavico. Potem pa še v dolino.
Kriška gora/Tolsti vrh megla me kar spremlja2
Kriška gora/Tolsti vrh obeti so...mogoče pa bo kaj lepega3
Kriška gora/Tolsti vrh nadomestiolo  podrtega kozolčka4
Kriška gora/Tolsti vrh družba5
Kriška gora/Tolsti vrh kmalu se je pripodila nazaj, jaz pa na kavo6
Kriška gora/Tolsti vrh razgledi...7
17.1.2020
Bo slabo vreme za vikend, pa sem danes eno kratko naredil.
Iz Gozda skozi Ježo na Tolsti vrh in po grebenu na Kriško goro.Do Tolstega vrha pot brez posebnosti, po grebenu pa precej ledeno.
Veliko sonca, malo megle, nič vetra.
V koči na jabolčni zavitek in kavo, pa nazaj v Gozd.
Kriška gora/Tolsti vrh Gozd2
Lukito
8.3.2020
Sobota, 7.3.2020

Iz Gozda skozi Ježo na Tolsti vrh in po grebenu na Kriško goro. Spremljal me je nas zvesti stirinozec. Ko sem parkiral na Gozdu sem pomislil da sem malo prevec obut za tako pot. Po dvesto visinskih metrih pa se je blato koncalo in sledil sem stopinjam po cca 10-20cm snega. Precenje travnatih pobocij se mi ni zdelo nevarno, videti je da so se "plazile" kepe snega. Sneg je bil tudi kar tezek / moker.

Pri klopci se je odprlo in uzivala sva v prvih razgledih. Potem pa skozi lep gozd in naprej mimo Storzica proti vrhu. NA vrhu je snega kar precej, gaz je dobro nadelana tako da se ne matras.

Matral se je pa eden izmed oskrbnikov koce na Kriski gori, ki je pred nekaj dnevi prvi gazil do vrha. Hvala! Oglasila sva se tudi v koci na Kriski gori, se okrepcala z bratom od košute, potem pa sestopila po poti ki ima ograjo iz jeklenic proti gozdu. Na priblizno polovici poti se zacne blato tako da sem bil kar malo zalosten ko sem svoje vedno s snegom ocicscene gojzarje prav nemarno umazal. Bi treba spet kmalu na sneg. velik nasmeh
Kriška gora/Tolsti vrh Prvi metri1
Kriška gora/Tolsti vrh Sestop po blatu11
Zigam
14.3.2020
Na tolstem vrhu sneg začne ene 200višincev pod vrhom, po večini so lepe stopinje za hodit po trdem snegu, ki se ne predira.
Kriška gora/Tolsti vrh pot skozi ježo navzdol1
Kriška gora/Tolsti vrh pot skozi ježo navzgor2
Kriška gora/Tolsti vrh razpotje mala poljana3
Kriška gora/Tolsti vrh vrh4
Kriška gora/Tolsti vrh proti kriški planini5
Kriška gora/Tolsti vrh proti kriški planini6
Kriška gora/Tolsti vrh proti kriški planini7
15.3.2020
Slika 5,6,7 proti Kriški gori....
skala123
18.5.2020
Danes lepa krožna pot na Tolsti vrh.Iz Gozda skozi Ježo na Tolsti vrh.Z vrha pa po grebenu na vrh Vrata in naprej do koče na Kriški gore.Po krajši pavzi pa po lažji poti do izhodišča.Pot brez posebnosti,razen nekaj blata po poti.Lep gorniški pozdrav.