Krim
5.1.2021
Včerajšnje razmere. Zgoraj je snežilo in ga je vrglo kakšen cm. Spodnji del pa zelo blaten. Se ne spomnim, da bi bilo kdaj tako blatno.
Krim2
Krim3
Krim4
9.1.2021
Spodaj (pot iz Iške) je blat bolj kot ne pomrznil, od Gornjega Iga do vrha pa zasneženo (zgaženo). Prava zima.nasmeh
lilyd
10.1.2021
V soboto po Sloveniji sončno, nam pa je uspelo ujeti Krim, oblačen, meglen, vetroven, a vseeno lepo zasnežen. Pot iz Podpeči preko sv. Ane, proti Preserju, mimo Planince na vrh je markirana 3 ure 45 minut, a smo bile nekaj hitrejše. V začetku blatno, potem pa vse bolj zasneženo. Dobro označeno, shojeno, kar nekaj ljudi, nekateri so se pripeljali višje in se sankali. Res prava zimska idila, drevje polno snega, kar precej hladno, tako na vrhu nismo prav dolgo ostale. Nekateri so uporabili male derezice, a je šlo tudi brez. Pri spustu je možen odcep proti Preserju v smeri Ravne, mi pa smo se spuščale v Planinci desno navzdol proti Podpeškemu jezeru, vasici Jezero in en km do avta v Podpeči. Smo se kar sprehodile, 22 km in 980 višincev...Lepo, le zakaj se nam sonce skriva...
Krim iz Podpeči do sv. Ane1
Krim zanimivosti Podpeči in okolice23
uti
13.1.2021
Danes gor. Čudovit dan. Na poti iz Iške lepo utrjena pot, le kakšnen mali konec ledu. Dereze niso potrebne, edino za nazaj, če želite biti malo bolj na ziher nasmeh
15.1.2021
Pot iz Iške. Danes na soncu presenetljivo toplo. Za spust pa priporočljive derezice. Ljudi polno in seveda se je spet parkiralo vse povprek, kar pa je osrečilo občinski proračun. Vsaj deset avtov je prejelo kazen.
Krim2
KarmenT
18.1.2021
Včeraj na Krim iz Rakitne. Prvič po tej poti. V prvem delu potrebne male derezice. Obiska veliko, predvsem na delu, ki gre po cesti, kar nekaj sankačev privezanih na avtomobile - za gor in dol. Pot ves čas po čudoviti zimski pokrajini. nasmeh
Krim Pogled na Rakitno okrog 14. ure - v daljavi na sredini Slivnica - mislim, da je.1
Krim Pot poledenela, pod skalo velike sveče.2
Krim Pod snežnim tunelom.3
Krim Del poti po cesti je kar dolg. Cesta zasnežena in poledenela. A hoja brez težav.4
Krim Greva levo.5
Krim Tik pod domom.6
Krim Na vrhu so se videli le najvišji vrhovi - kot bi zrasli iz oblakov.7
Krim Še malo bližje.8
Krim Že obračava. Ob ograji po strmi zasneženi stezi z ekspresno hitrostjo navzdol :) 9
Krim Približno 20 minut pred izhodiščem še na bližnje razgledišče - na Rotovc.10
Krim ... mimo samotne jase z lovsko opazovalnico... malo se že mrači.11
Krim Na razgledišču - stojiva in poslušava tišino. A ne prav dolgo, mraz naju prežene.12
Janez52
24.1.2021
Danes na Krim iz Preserij. Pot skoraj do pod vrha kopna.V drugi polovici poti na posameznih odsekih trd poledenel sneg. Danes so bile temperature nad nič zato skoraj nikjer ni drselo. Sneg se začne nekaj pod 1000 m. Ob povratku pričelo snežiti tako da bodo jutri razmere najbrž drugačne. Pri koči kar precej ljudi. Danes se je dalo dobiti čaj ali kaj podobnega.
25.1.2021
Jaz pa sem bil pozno popoldne iz Iške na vrh in spust v Iški vintgar. Tako, da je sneg že kar lepo padal, spodaj sicer spet blata za izvoz, višje, pa je bilo že kar lepo pobeljeno. Tako, da je bilo v zgornjem delu poti že kakšen cm frišnega. Derezice so ostale v nahrbtniku.