Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate
panda
SUPER. Pohvale vsem. nasmeh
Todi
AAvrikelj hvala, je pa ta nova ferata res magnet sedaj za Vipavski konec, super
27.5.2019
In žal tudi že prva nesreča: https://www.primorske.si/kronika/skala-zadela-plezalko-v-glavo?fbclid=IwAR33LYDFFAe8xKTY88lJLIbHYy9yBRkRZ-WXnzmq8WgesABroIVWPkNyqhM
milepetro
Kolk razumem prispevek ta nesreča ne paše sem kot jo daješ. Plezalka je bila varovana iz vrha stene...pomeni,da ni plezala v Otmarjevi ali gradiški smeri ampak prosto, na drugem delu plezališč, ki jih je tukaj veliko.
27.5.2019
Nesreča se je zgodila približno 2,5 kilometra desno od izhodišča za Gradiško turo, v plezalni steni in nima z Otmarjevo ferato prav NOBENE povezave.
lingo
28.5.2019
Joj kako se mudi z objavo Bojan, a je tako težko preverit? Treba je malo gnojnice zlit na tiste ki so se trudili in naredili odlično ferato in se potem samo potuhnit, a ne?
Bojan_A
Nobene gnojnice ne zlivam -prav nasprotno. Se opravičujem, sem pomešal. Zelo sem vesel nove ferate in jo bom tudi sam šel v kratkem pogledat.

Lingo, a je spet dež in ti je dolgčas, pa se je treba kregat po nepotrebnem?
lingo
28.5.2019
Kdo se pa krega in čemu si občutljiv? Če bi se imel namen opravičiti, bi se že včeraj ko si videl razlago.

Delo prostovoljcev v društvih, med markacisti in naravovarstveniki je premalo spoštovano, početje posameznikov na forumih pa preveč poveličevano, predvsem zaradi lastne hvale
don kihott
29.5.2019
Nova ZZP v Vipavi je klasičnega tipa,podobna večini naših ZZP v visokogorju...Tu ne gre za novodobno športno ferato Avstriskega tipa saj zaradi ogromnega števila (prevelikih skob) ne dobimo pravega občutka plezanja na trenje kot na (Sp.plotu ali v Gonžarjevi peči)...Je pa vsekakor sama ZZP pozitiven doprinos in napredek ter dokaz,da lahko gremo naprej s časom in se zgledujemo po severnih sosedih,ki ferate uspešno tržijomežikanje
30.5.2019
Hvala don kihot za tvoj strokoven komentar, ki odraža dejansko stanje. Nova Otmarjeva ferata je velika pridobitev tako za Slovenijo, kot tudi sosednjo Italijo.
darinka4
31.5.2019
Pa smo jo še enkrat preplezali, Anita prvikrat. Vseeno nas je bilo kar nekaj v steni. Dan brez dežja, saj ga je bilo prejšnje dni več kot preveč. Skale so bile suhe. Nadaljevali smo po stezici do cerkvice sv Hieronima. Bili smo zmenjeni, da gremo po položni poti dol, kjer smo imeli prevoz do našega izhodišča. Lep podaljšek ture je bil.
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate kar nekaj prometa na parkirišču 1
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate pa smo na vrhu16
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate v nadaljevanju poti  rastejo17
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate tu mimo gremo18
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate nekaj temnih in modrih oblakov na naši poti .19
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate napisi.20
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate pa smo pri cerkvici sv Hieronima.21
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate in po položni poti v Razdrto22
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate še pogled od spodaj na Plešo. 23
2.6.2019
Midva sva bila na Otmarjevi ferati v petek. Lepa pot, ki pa jo ni čisto za podcenjevati.

Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate1
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate2
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate3
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate4
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate5
3.6.2019
Bojan, zelo celovito si prikazal stanje na priljubljeni ferati. Hvala! Marsikdo bo izkoristil dopoldanski obisk ferate pred popoldanskim poležavanjem na naši lepi obali.
7.6.2019
Četrkovci -boljša skupina upokojencev PD Škofja Loka nismo še za v staro šaro. Vsako sezono preplezamo tudi eno ne preveč zahtevno ferato-oziroma zavarovano plezalno pot. Pred kakim letom smo prvič preplezali plezališče pri Vipavi-Gradiško turo. Tokrat smo jo popestrili še z poslastico-Otmarjevo pot. Šli smo po Furlanovi, ki za nas ni bila novost. Pred kakim letom se nam je zdela lažja.Na koncu plezalnega dela pa smo se usmerili desno na Otmarjevo pot. Začetek smo malo prikrojili-tam je po levi narejen obvod.Spodaj je najbolj zahteven del in smo ga raje izpustili. Nato pa sledi prava plezarija-čista uživancija. Je pa na plezalni poti malo zemlje.V mokrem tu nebi plezal.Oprimkov za noge ne manjka, je pa tudi ogromno skob.Ravno za začetnike pa ferata res ni.Seveda pa poteka plezanje v številni skupini počasi .Na vrhu pri križu pa sledi gasilska. Čakala nas je še kar enourna hoja do Abrama, kjer nas je čakal prevoz.
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate Prispeli -opremljanje.1
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate2
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate3
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate To smo mi-feratarji.Tričetrt skupine pa je šla na Abram po običajni poti.4
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate Proti skalam.5
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate19
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate20
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate21
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate Na vrhu plazalnega dela .Na vsakih pet plezalcev je bil po eden planinski vodnik z licenco PZS.22
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate23
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate24
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate Zmagali!25
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate26
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate K Abramu.27
Gradiška Tura - novih 450 m Otmarjeve ferate Se kar vleče .Tam so nas čakali neplezalci.28
ms_primoz
7.6.2019
velkavrh - čestitke. Mi je všeč, da imate tudi take ture, ki poživi telo in duha velik nasmeh
AAvrikelj
Prvo tretjino, torej najlepši del ferate ste žal izpustili. Vseeno čestitke in povabilo za naslednjič.
RozaRosa
8.6.2019
simpatična feratta,hvala svima koji su sudjelovali u njenoj realizaciji,na radost svih koji će uživati u njoj
hvala Marku na trešnjamanasmeh
Edina
17.6.2019
Tehničnih ocen je že veliko, zato jaz ne bom o tem. Na njej uživaš, se razgleduješ, premišljuješ, če imaš družbo tudi pogovarjaš, si zaželiš, da bi jo lahko še kdaj obiskal in si enostavno srečen da si na njej tokrat ...

Srečno na potkahnasmeh
Branee
17.6.2019
Kr vredu, zavarovana pot namenjena sirsi mnozici, ki se tudi odraza na poti sami nasmeh
18.6.2019
Otmarjeva ferata je v juniju večinoma v senci do 10 ure, kar se da s pridom izkoristiti v vročih poletnih dneh.