Nanos
Od leve Jezerska Kočna in nato Grintovec z belima kapama
KarmenT
8.2.2020
Sem čisto zgrešila pri poimenovanju. Hvala vama.nasmeh
tinky
13.2.2020
Po strmi do Vojkove koče/odprta samo soboto in nedeljo/, potem pa na Grmado 1207m in do Sv.Hierionima in po položni dol.
Vetra ni bilo prav veliko, le nakaj koprenaste oblačnosti.
Pot brez posebnosti, še zvončki rastejonasmeh
Nanos na Grmadi1
Nanos26
Todi
Kaj novga v Vojkovi koči, ... osebje, ... nasmeh
Fotografija št.13 od tinky-ja. Če hočeš Laško, prinesi s sabo flaško velik nasmeh
tinky
13.2.2020
Todi, preberi, koča je zaprta.
Turbo, piješ union, ščiješ laškonasmeh
lozarbogdan
14.2.2020
Kočo ob sobotah in nedeljah oskrbujejo prijazni člani PD Postojna in imajo tudi točeno Laško,preverjeno v soboto.nasmehnasmehnasmeh
12.3.2020
Nanos je bil v nedeljo vmesna tura na poti proti morjunasmeh. Čas je že bil za ta obisk, saj je bil to moj drugi vzpon nanj po skoraj sedemnajstih letih. Kaj morem, čas hitro beži, zaželjenih vrhov pa vse večnasmeh.

Pri koči pri vzponu se nisva ustavljala, kaj se bi, saj najin cilj ni bila koča, ampak vzpon na vrh, da vidiš tudi Suhi vrh, pa še Triglav se pokaže, če malo bolj stegneš vrat proti levi strani. Prav tako je bilo pri prvem vzponu. Ampak tega skoraj nihče ne počne, vsaj tako je izgledalo v nedeljo, vsi so namreč hiteli samo proti koči.

Pot sva potem nadaljevala še na Grmado, za kateri vrh pa prej niti nisem vedela. Pa se splača, svet se še bolj odpre. Obisk cerkve sv. Hieronima pa tudi ne smeš zamuditi. Je tako pri rokinasmeh.

Nanos Nanos v dopoldanskem soncu1

Lepo! Alpe-Adria! nasmeh
darinka4
1.5.2020
Včerajšnji Nanos z Razdrtega. Parkirišče okrog desete ure skoro prazno. Tudi pohodnikov zelo malo. Koča je zaprta. Še vedno je trak okrog. Dan je bil prav lep. Sicer precej soparno. Z oblaki, ki so potovali na nebu. Tudi temni so grozili, a brez učinka. Za vetranco sva šla. In mimo cerkvice sv. Hieronima po položni poti v dolino. Namen je bil poslikat potonike, ki ravno sedaj cvetijo. In še glede klopov. Dosti jih je . Vsaj na položni poti. Se je dobro zavarovati s kakšnim sprejem. In še cesta Razdrto - Podnanos ima semafor na enem delu. Popravilo ceste ali kaj drugega.
Nanos paleta barv na nebu1
Nanos zdej je njihov čas.12
bongo
1.5.2020
Super pot in slike nasmeh Le dodatek, koca je od danes odprta in bojda z novimi oskrbniki.
8.5.2020
četrtek, 7.5.2020

Po strmi gor, po položni dol. Vreme jasno, počutje krasno. Na strmi sem prek zavarovanih mest jaz pomagal princeski, na položni njej meni ni bilo potrebno. Fin potep nasmeh

Nanos1
Nanos31
lilyd
24.5.2020
Danes tretjič na Nanos iz Stran. Vedno nekaj posebnega. Prvič pred leti, ko je bilo več kot pol metra snega. Drugič, ko smo zgrešili pot za gor in po štirih prilezli po strmih travah, navzdol zopet zgrešili...Tokrat z našo planinsko rožico, ni bilo dvoma, da ne bomo zgrešili. Zdaj je pot lepo markirana, danes malo bolj spolzka zaradi nočnega deževja. Medtem, ko smo še kar nekaj skrajšale markiran čas do koče, je naš mladenič opravil dva vzpona, enega iz Stran, spust in drugega iz Razdrtega...to je mladost, bravo. Pri koči dober jabolčni zavitek, a korona še vedno preprečuje vstop v kočo, zato smo kar hitro odšli, saj ne moreš razgret posedat na vetru...Sicer pa smo sprejeli predlog, da skočimo še do Suhega vrha, najvišje točke Nanosa, visokega 1313 m. Spustili smo se v smeri Stran in pri označenem odcepu levo proti Suhemu vrhu. Mimo lovske koče, malo po cesti, vse dobro označeno. Kar lepo pot smo opravili do vrha, razgledi super, od Triglava, do Kamniških, proti Kuclju, Javorniku, proti Snežniku in Učki...Ob spustu mimo okna in še vzpon na vrh Maj. Sledil je izredno zanimiv spust po grebenu, nemarkirano, po opisu poti radijca Slavka Šetine. Gre za kar strm spust, ki je bil v tem času poplačan s čudovitimi potonkami. Seveda smo hvaležni naši vodnici, brez katere ne bi bilo tako zaokrožene poti...
Nanos1
Nanos2
Nanos8
Nanos13
Nanos15
Krokarus
1.6.2020
Pot me ni zanesla na klasičen predel Nanosa okoli Vojkove koče. Na planoto sem se vzpel po markirani poti iz Podbrega do Šentviške Ture. Nato sem šel vzdolž sten do Podraške, nato pa še do Gradiške Ture, nato pa po markirani poti do Gradišča.
Izjemno lepi razgledi, na redkih travnikih se pase množica gamsov, po skalah se podijo najrazličnejše vrste kuščarjev (Črnopikčasta, Zelenec, Pozidna...), v težko prehodnem gozdu pa se človek rad izugbi. Plezalcev pa se najde dosti v vsaki steni.
Super izlet, vse skupaj 4-5 ur brez daljših postankov.