Slovenska obala
SamoK
5.6.2016
Meni se pa zdi, da gre za nekaj bolj romantičnega ...
VanSims
Malo je podoben mojemu zobarju. mežikanje

Viharnik ne to vzeti za slabo ker je dober zobar. Čeprav drag, ne grem k drugemu...
grega_z_brega
5.6.2016
VanSims, mogoče je isti, saj vse zna jezik
Trobec
hehe, grega, torej po viharnikovi mansardi in viharnikovi barki lahko pričakujemo novo temo - viharnikova zobna ordinacija? mežikanje
viharnik
5.6.2016
Igor, med delom (druga slika) in po težkem delu na soncu res izgledaš malo drugače, te izčrpa (po lojtri gor, dol ničkolikokrat, brušenje, sesanje, razna demontaža inox nosilcev, čiščenje stare gume, abdekanje ponoči, kompresor 60kg, danes odmontirali cel motor 160kg, potegnili z vrvjo na vinč jamborja skozi okno, ga dali v kombi na peskanje in barvanje, odmontirali krmo, tam 70kg), trenutno pa že domamežikanje
Slovenska obala Stare lesene barke ohranjajo svoj večni šarm1
Slovenska obala Star tanker2
Slovenska obala Čaplja na betonske stebru3
Slovenska obala Tole gre verjetno kot raketa4
gorolazka
5.6.2016
viharnik, zdej k si doma, lahk še mal mansardo pofotkaš pa objavš...pa še kšnga selfija, k si tk lepotc. vid se da si jogi, si čist brez gub. pozna se tud da dobr kuhaš.
VanSims
6.6.2016
No. če je tako kot pri zobozdravstvu dober tudi pri mansardi in jahtah potem je samo za pohvaliti!
10.6.2016

... Ob našem morju.... Včasih je tudi tako potepanje zanimivo, samo korak je treba prilagoditi ostali družbi.
Slovenska obala1
Slovenska obala2
Slovenska obala3
Slovenska obala4
miri
10.6.2016
@Majdag,bo treba take ture "prišparat" za bolj zimske dni.Lepo.
11.6.2016

... Miri saj veš, priložnost zamujena ne vrne se nobena.nasmeh
viharnik
30.10.2016
V Kopru je praznik obiranja oljk, poletno vroče.Popoldne sledi skok v morje in večerno pohajkovanje po koprski promenadivelik nasmehnasmeh
Slovenska obala Lana pri štirih že pomaga1
Slovenska obala21
77blaz
27.4.2017
Aha, najbolj zvesti plažniki se kljub slabemu vremenu že vračajo na našo prelepo obalo. Ta dva bosta tu (ob)ležala vsaj to jeseni.
28.4.2017
za crkn t sta dobranasmehnasmeh
mukica
top, pa še opečena ne bosta cool:
vencelj1
4.10.2017
"Križarjenje" po slovenski obali je seveda lahko zelo zanimivo, privoščila sva si ga te dni...poročilo s fotkami na
1.1.2018
Po enem delu, meni najljubšem delu slovenske obale v soboto, od Izole do Strunjana in povratek po zgornji poti.
Slovenska obala ob poti1
Slovenska obala spet nazaj v Izoli29
potka
1.1.2018
ločanka, vedno z veseljem preberem vaše zapise in pogledam slike. A slikanje nepoznanih, kot je predvidevam možakar na sliki 18, ni prav. Pa brez zamere in lp
16.1.2018
V soboto je bil spet lep dan za obisk slovenske obale. Spomnila sem se ture izpred 10 let, ki jo je kazalo ponoviti, saj mi je ostala v lepem spominunasmeh.
Kot takrat, pričetek v zalivu sv.Katarine, kjer je poznano počivališče školjk imenovano Školjčišče. Nato pa ob obali preko obrežnega močvirja sv.Nikolaja in dalje v smeri Debelega rtiča do zaliva sv.Jerneja in povratek malo po cesti, več pa ponovno ob obali.
Seveda ni šlo brez plezanja preko ograj pri Valdoltri, prečenja kanalov in seveda prijetnega namakanja nog v morjunasmeh

Lep izlet, kjer v tem času ni dosti obiskovalcev, sploh pa ne takih, ki hodijo z rukzakom, plezajo preko ograj in preizkušajo hlad morske vodenasmeh.
Za vse druge pa veliko prostih klopic ob obali campa Adria v Ankaranu.
Slovenska obala zaliv sv.Katarina (Polje)1
16.1.2018
sl.3-usklajenost barv.nasmeh
darinka4
Ločanka, si bila na kakšnem tečaju, ker si naredila tako lepe slikce.nasmeh