seznam forumov / Slovenija / Zasavsko - Posavsko hribovje in Dolenjska / Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold
 Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold
25.2.2019 - KlemenD

Včeraj (24/2/19) sem precej po naključju odkril in prehodil sledečo krožno pot:

Dom pod Reško planino – Brdo – Reška planina – Strnik – Planinica – Tolsti vrh – Žvajga – spust v Prebold - vzpon na greben Gradišča in po grebenu do vrha – Potoški hrib – Dom pod Reško planino.

Pot je kombinacija markiranih in nemarkiranih poti (tudi brezpotij), ki mestoma ponudi lepe razglede daleč naokoli. Res pa je, da je večina vrhov zaraščena. Na Reški planini, Žvajgi in Gradišču pa je prisoten žig.

Na koncu je naneslo približno 22 km ter 1500 višinskih metrov.
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Izhodišče - Dom pod Reško planino 1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Reško planino.2
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Vrh Brda-pogled na Gradišče.3
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Nadaljevanje poti.4
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Gradišče, Golava, Gozdnik.5
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Reška planina - žig.6
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na KSA, spredaj desno Strnik - naslednji vrh.7
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Na sedlu...8
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Strnik - vrh9
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Na poti proti Planinici...10
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Planinica - pogled na Prebold.11
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na naslednji vrh - Tolsti vrh...12
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Tolsti vrh.13
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Proti Žvajgi (6.vrh)...14
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na drugo stran doline - Gradišče.15
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga - žig.16
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Že v Preboldu - pogled nazaj na Žvajgo.17
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na začetek grebena Gradišča.18
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Smer...19
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Levo na greben.20
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Greben Gradišča.21
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled preko doline na Golavo in Mrzlico.22
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Paški Kozjak, Stenico, Konjiško goro,...23
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Gradišče - žig.24
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Razgled...26
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga levo, Gradišče desno...27
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Zadnji vrh danes - Potoški hrib.28
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Reško planino...29
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Strnik...30
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled na Tolsti vrh...31
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Celotna krožna pot.33
Bandzo
25.2.2019
Bravo! Tole je pa blo "ups&downs" tura nasmeh
lukaz
26.2.2019
Lep opis.Tole je moja nedeljska tekaška tura, samo da štartam v Preboldu - Žvajga -Reška planina, nato pa kakor opisano. Mirno in razgledno, primerno za vse letne čase in vrememnske razmere.nasmeh
27.12.2019
Kratki nedeljski popoldnevi so kot nalašč za poznane bližnje hribcke. Sicer sem v opisani krožni iz Prebolda izpustil Potoški vrh in dom, sem pa dodal najbolj vzhodni del v tem grebenu (gledano od Žvajge, na zemljevidu ni prikazan). Na Reški planini so poti lepo na novo markirane. Proti Gradišču precej zgrmiš po grebenskem brezpotju navzdol in nato že poznano navzgor. Dvoglava Planinica v živo ni posebej markantna kot izgleda iz magistrale, tudi višine do Strnišča je nato precej več, kot če jo iz Tolstega vrha izpustimo. Proti Trbovčku je nekaj sečnje, ki pa ne moti poti. Po štirih urah sem hotel pogledati še v Prebold direktno mimo ruševin, kot je nekje opisal geppo, pa so mi kolena rekla dovoljzavijanje z očmi
15.2.2020
Reška krožna pot po grebenih

Takšno ime bi bilo za današnjo sobotno turo!
Z Janyijem sva se podobnega zgoraj opisanega podviga lotila "kontra".
Parkirala sva za mostu pri Druškoviču in se povzpnela vzhodnem grebenu na vrh, ki menda ni poimenovan...nemarkiran pristop. S tega vrha sva se spustila do sedla in potem povzpela na Žvajgo 626m nmv ( nemarkirano ). Vmes sva se posladkala z dobrim, starim, konjakom. Katerega steklenica se skriva v drevesni duplini ( nemarkiranovelik nasmeh ). Nadaljevala po grebenu mimo Počivalnika na Tolsti vrh 756m nmv( do Počivalnika markirano na prej ni več ) Naslednji vrh, ki sva ga obiskala je Strnik 846m nmv. Na tega vodi "pot" razrita od kolesarjev ali divjih prašičev? ( nemarkirano )
Spustila se mimo Železnikovega vikenda in po vlaki na greben Reške planine ( nemarkirano ). Nadaljevala do konca grebena, ki se potem zelo strmo spusti do Laznika in vzpne na Gradišče (markiran greben dokler se pot ne spusti do Doma na Reški planini ). Nadaljujeva po grebenu Gradišča mimo Podbregarja ( od Podbregarja markirano do polovice grebena ). Slediva celotenemu grebenu Gradišča do zeeelo strmega spusta na izhodišče, kjer imava parkirana avtomobila.
Trudila sva se, da sva se držala grebenske "poti". Prehodila jo v 5urah nekaj več kot 10km in imela preko 1100m višincev. Gužve, kljub izrednem toplem dnevu za ta letni čas ni nobene in nisva nikogar srečevala.
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Vzhodni greben1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold 50m JZ od vrha leži kanister neznane vsebine in še kakšen odpadek zraven2
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Vrh, ki menda nima imena? 3
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold V drevesni duplini steklenica znane vsebine, ki bo izpraznjena odnešena v dolino...4
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Žvajga 626m nmv5
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Počivalnik6
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Grebenska avtocesta7
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Kapelica na poti proti Strniku8
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Strnik 845m nmv9
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pri Železnikovem vikendu malicava in malo počijeva10
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Po zaraščeni vlaki do grebena Reške planine11
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Nemarkiran del grebena in potem strm spust12
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Do Laznika in vzpon na Gradišče13
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pogled od Podbregarja14
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Prične se zahteven spust do izhodišča15
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Prične se zahteven spust do izhodišča16
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Izrisana prehojena pot po grebenih17
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Moj ročni izris poti 18
20.3.2020
Zjutraj +2C in lepo sončno jutro
Parkiram pri Druškoviču in potem po grebenu na neimenovan vrh. Od tam na Žvajgo in po grebenu naprej do Počivalnika. Nadaljujem grebensko na Tolsti vrh 756m nmv. Se spustim na sedlo, ki povezuje greben in na Strnik 845m nmv. Mimo Železnikovega vikenda po gozdni cesti do Lipovšeka. Se spustim na travnike pod cesto. Potoški hrib ( vrh 734 m nmv )ne obiščem ampak se spustim po zelo strmem grebenu v Škarje. Od tam še nekaj asfalta in sem po 4 urah/cck. 11km na izhodišču.
lep sončen sprehod
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Med potjo razkužilo, ki je varno skrito1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Po grebenu proti Tolstemu vrhu2
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Strnik se že razkazuje. Strm vzpon me čaka3
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Lep razgled me pričaka4
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Star hrast že leta kljubuje nevihtam, zimi...5
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Čemaža je v obilici6
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pa cvetja tudi7
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Prehojeno8
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold9
13.4.2020
Nisem vedel, da nudi Gradišče (763m) tako lepo plezljiv greben in skrito krožno pot... Res lepo pomladno vreme. lp
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Spodaj kompaktna skala; prvi stolpič obvozil po desni strani, ki je lažja (glej sliko 6)1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Ključno mesto - travnat kamin, ki je bolj strm, kot izgleda (lahko obvozimo po desni)2
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pod vrhom lahko po želji splezamo mini trojko3
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Poiščemo skrito jaso, ki mi je sploh dala idejo za izlet4
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Pod njo pa lepotico - opuščeno lovsko traverzo5
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Po sončni cesti smo hitro nazaj na izhodišču.6
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold Če bo kdo potreboval grob oris izleta7
13.4.2020
Zelo lepo.nasmeh
geppo
Kje povsod se ti potepašcool
14.4.2020
Ta del, kjer si se potepal še nisem prehodil. Mi je pogled uhajal desno na skalne rogle, ki kipijo med drevesi. To sem opazoval, ko sem se direkt spuščal iz Reške planine in potem mimo Laznika na Gradišče. Se mi je pa vedno mudilo in nisem nikoli skrenil desno z grebena, da bi si poblljižje ogledal. Sem si shranil v pomnilnik. Ni hudič, da ne bom šel enkrat lazit še tu naokoli...
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold1
Krožna pot: Prebold-Gradišče-Reška planina-Žvajga-Prebold2
cico
14.4.2020
Lepo, da te naše hribe raziskujete v detajle,
sam sem bil včeraj na Gradišču, na jasi s slike
št.4, si ti Andrej parkiral na sedlu poleg
mojega Yetija?? LP vsem
14.4.2020
Hvala! Lepa 2. slika Zlatko, v bistvu s strani pokaže cel greben. Cico - parkiral sem direktno pod sliko 6. Jaso si ti nekje omenil, pa sem jo šel pogledat. Je pa bila na njej taka samota, da če bi srečal nekje iz gozda še tebe, bi se gladko ustrašil, kljub soncunasmeh lp