Zasavska Sveta gora
1.5.2011 - klavdy6
Za prvomajski pohod sva si letos izbrala Sveto goro. Začela sva v vasi Vidrga in se potem po asfaltni cesti mimo nekaterih vasi vzpela do gozdne poti. Pot je strma, a naju je v malo več kot pol ure pripeljala do cerkve na Sveti gori. Okolica cerkve je zelo lepo urejena s kipi in poslikavami. Pohodnikov je bilo danes veliko, še več pa na tradicionalnem pohodu na Pleše od koder se je vse do Svete gore slišala glasba. Lp
Zasavska Sveta gora Gozdna pot1
Zasavska Sveta gora Koča3
Zasavska Sveta gora Zasavska Sveta gora4
zamet
27.5.2011
Danes pa s kolesom na Zasavsko Sv.goro.
Avto parkiram pri tovarni eti v Izlakah potem pa s kolesom naprej..
Zasavska Sveta gora Križišče ob poti1
Zasavska Sveta gora Planinski dom6
Zasavska Sveta gora Menina skrajno levo pa KSA.7
Zasavska Sveta gora ob poti,luštna živalca9
Irina
17.2.2013
Prijeten, nedeljski sprehod do priljubljene cerkvice. Začeli smo na Vidrgi in tam tudi zaključili. Pot lepo uhojena. Nataknila sem si male derezice za bolj udobno hojo.
V koči prijetno vzdušje, veliko gostov in dobra hrana za zmerno ceno.
Zasavska Sveta gora Začetek poti1
Zasavska Sveta gora Pogled v dolino2
Zasavska Sveta gora Današnji cilj3
Flora1
26.1.2014
Danes tek-hoja na Zasavsko goro iz vasi Sava pri Litiji mimo vasi Leše. V eno smer skupaj znese 600 višinskih v 6,7 km. Gor sem potrebovala 1h05min, dol pa 50min. Razmere za tek/hojo so super, sneg dobro grabi, derezice in gamaše niso potrebne.
čemaž
4.5.2014
Za prvega na Sv.goro iz vasi Vače.Urejena okolica okrog cerkvice in pa prijazni gostilničar. Čudovit dan.nasmeh
B2
24.6.2014
Pozdravljeni!
Planinska pot na Zasavsko goro iz ž.p. Sava preko vasi Tirna je lepa in za nas, ki potujemo v hribe z vlakom zelo (in najbolj) primerna. Žal je pa ta pot izredno slabo označena in (zlasti na odseku Sava - Tirna)zanemarjena. Tudi na odseku Tirna - Zasavska gora, skoraj ni markacij. Tu najdemo še nekaj tablic, ki pa kažejo "smer vseh vetrov". Lepo bi bilo, da pristojno PD, ki ima svoje ime (PD ZAGORJE) skrbi za pot, jo markira in uredi zmešnjavo z tablicami...
Vsa pohvala pa oskrbniku doma. Prijaznost, čistoča in postrežba na nivoju! Pa brez zamere!
Kokta
Zasavska Sveta gora18
Flora1
25.4.2015
Danes tek-hoja iz vasi Vače na Zasavsko goro in nazaj. Začeli smo pri cerkvi na Vačah. Vmes smo skočili še do cerkvice Slemšek. Pot je super za tek, nič velikih kamnov ali korenin.
bogi
17.1.2016
Člani PD Dramlje smo se v soboto odpravili iz Vač na Zasavsko sveto goro in Geoss.
Pot je lepo markirana in brez posebnosti. Na poti na goro smo se še povzpeli do cerkve sv. Križa.
Kljub lepemu vremenu je bilo na Zasavski gori zelo mrzlo, tako, da nam je toplina in zavetje planinskega doma zelo prijala. Zahvala gre tudi župniku, kateri nam je razkazal cerkev in opisal njeno zgodovino.
Ob povratku proti domu, pa smo še "skočili" na Geoss, tako kot Prevc do rekorda in sv. prvaka. Bravooo!!!!!!
Zasavska Sveta gora Vače - izhodišče1
Zasavska Sveta gora Geoss23
lino
18.1.2016
Zelo prijeten in zanimiv izlet iz Vač na Zasavsko goro in ob vrnitvi še na Geoss. Po slikah zgleda pot lahka, čeprav je nekje celo zavarovana z jeklenico. Še veliko tako lepih zimskih izletov želim. Lp
geppo
1.4.2016
Milan si je že dolgo želel prehoditi poti, po katerih ni hodil že vsaj 40let. Rodil se je v Zasavju in vse mu je zelo dobro poznano, meni pa ne...
Zato z veseljem sprejmem njegovo povabilo. Zjutraj, sem pa precej razočaran ko me ob 5:30uri pokliče: "Zlatko ne morem.."!! Potem pa smeh: "1.april"!!
Avto pustiva v Zagorju in se z vlakom odpeljeva do kraja Sava. Malo pred pol osmo pa štartava proti vasici Leše. Malo asfalta, nekaj trave, gozda in zagledava Sv. Goro. Izbereva "trdo varianto" in kaj kmalu sva pri Planinskem domu. Najprej si ogledava cekvico in ostala poslopja, potem pa na pijačo v dom.
Ko se namalicava in osveživa pa na Roviškovec 930m. Ob 10:45uri sva na vrhu pri klopci. Sledi spust po grebenu in naslednja točka je Pleša 866m ( 11:25ura ). Sledi spust do vasice Čolnišče. Sledi zopet strm vzpon na Vrh 714m. Na levi zagledava Kisovec malo kasneje pa sotesko Save. Ko pa zagledava spodaj reko Savo se zavedava, da sledi še le spust do železniške postaje Zagorje.
Poiščeva v gozdu strmo potko, ki naju pripelje točno do postaje in parkiranega avtomobila 14:00ura.
V šestih urah sva prehodila več kot 21km. Večkrat sva zgrešila markacije in hodila "po svoje". Deli poti so lepo markirani, potem se pa markacije "izgubijo.." Sva bila midva tako smotana, ali je pač bolj slabo markirano? Težav, pa zaradi tega kljub temu nisva imela!!
Zasavska Sveta gora Žel. postaja Zagorje1
Zasavska Sveta gora Prehojena pot31
pika
1.4.2016
Lepa pot, sta pa opravila pravo popotovanje.
A zasavsko državljanjstvo so vama že podelili oz. nazaj vrnili velik nasmeh ?
geppo
1.4.2016
Spoznavanje Zasavja je bilo resnično zanimivo!!!
Hvala Milanu!!

Milan je bil malo razočaran. Med skromnim prigrizkom je prebiral maile......??zmeden Ministrca za integracijo/ asimilicijo prosilcev državljanstva zasavskih občin je izgleda zavrnila njegovo prošnjo..."nemara" velik nasmeh
Zasavska Sveta gora Zavrnjeno...1
Izlet izgledala super!
michael66
2.4.2016
Na 14 sliki...spodaj vas Podbukovje in na koncu ceste Široka set(s cerkvico sv.Marjete)
lakkon
16.3.2017
kraj Sava - Tirna - Zasavska sveta gora - Roviškovec - povratek po isti ali prek vasi Leše

parking pri železniški postaji?
je pot prek Tirna res praktično nemarkirana, pa čeprav je označena na zemljevidih pespoti.si in PZS zemljevidu? sej kolikor je razvidno ni kaj zgrešiti, ko pa gre kot kaže uvodoma po neki gozdni poti, kasneje pa po nekih poteh in dosti po cesti?
za nazaj prek Leše pa pred Rovišče po pešpoti in na koncu po cesti.
tod sploh kdo hodi, saj nikjer ni opisov teh dveh poti?

hvala za pomoč.

andi2
17.12.2017
Zimski popoldnevi so ravno prav za kratke in lepe izlete. Pa je dobri dve uri (pre)hitro minilo ob obisku Roviškovca (izhodišče Krače, zgoraj seveda krožno čez vrh). Zaradi severne lege je zmrzal vse od doline dalje, malo nad potokom pa se prične do 10cm snega. Ob dobri obutvi nič hudeganasmeh še na veliko tako lepih dni.
modrook12
15.2.2020
Danes šli na Zasavsko goro. Štartamo na Izlakah. Pot prijetna, vreme sončno. Na vrhu se je lepo videl Triglav. Na vrhu lepo urejena cerkev in okolica. Nazaj se vračamo proti Vačam. Vmes nekaj jeklenih vrvi. Za boljši občuteknasmeh
Zasavska Sveta gora10
Zasavska Sveta gora28
andrej Lj
22.2.2020
Danes smo se odpeljali na Vače, ki je bilo naše izhodišče za Zasavsko goro. Pot brez posebnosti. Pri planinskem domu rahel veter...borovničev štrudl pa zelo dober.
Varen korak vsem še naprej.
Zasavska Sveta gora Pot na Zasavsko goro1
Zasavska Sveta gora Pot na Zasavsko goro2
Zasavska Sveta gora Pri cerkvi na Zasavski gori3
Zasavska Sveta gora Pogled na KSA4
Zasavska Sveta gora Pri planinskem domu na Zasavski gori5
11.3.2020
Nekaj današnjih utrinkov. Pot Kandrše - Vače - Zasavska Sveta gora - Kostrevnica je normalno prehodna.