Ratitovec
4.5.2020
Kar priznaj, sedaj se boš pa vračalnasmeh.
georgia
8.5.2020
Danes sva uresničila pomladno izvedbo grebenske poti na Ratitovec s Soriške planine. velik nasmeh

Srečala sva celo par planincev; sonca, vetra, razgledov in cvetja pa je bilo v izobilju. nasmeh
Na grebenu ravno cvetijo avriklji, resa, pomladanski svišč in encijan ...
Našla sem celo alpske zvončke ter srečala prve koze na paši!

Vmes je na vzponu pred Žbajnekom nekaj posekanega drevja na poti in je treba malo popaziti. Sicer pa je pot brez problema in vas vabi! mežikanje
Fajn turca je za nabiranje kilometrov in kondicije pred poletno sezono.

Koča naj bi se odprla jutri, v soboto.
lilyd
17.5.2020
Že pri petih letih sem poslušala zgodbe o čudovitem Ratitovcu. Leta so minevala, osvojen je bil Triglav, Grintovec in še kaj, Ratitovec še ni prišel na vrsto. Potem pa končno in zdaj vsaj enkrat letno. Tokrat je našo družino zvabila Zdenka, uživali smo, še jo bomo poslušali. Iz Prtovča, gor čez Povden. Oblaki so se podili in še popestrili razglede. Pomladno cvetje lepo, od svišča, encijana, avriklja, tudi podlesek, alpski zvonček, resa in prve pogačice...Nešteto nepozabnih prizorov. Pred kočo smo lahko posedeli, poklepetali, odličen čaj, flancati ogromni in tako dobri, da ga je kar zmanjkalo. Na vrhu pa še srečanje z veliko poznavalko bohinjskih gora Tino. Dol v smeri planine Pečana, potem pa navzdol in združitev s potjo, ki pride čez Razor. Krasno preživet dan v družbi naših dragih. Pot brez posebnosti, le nekaj blata na nekaterih delih glede na preteklo deževje.
Ratitovec1
Ratitovec35
Ratitovec36
18.5.2020
Lili, kako lepo, da si nam pokazala lepote Ratitovca v tem časunasmeh. In prav tale krožna, je meni zakon. Ali pa podaljški še naprej proti Altemaverju, Kremantu ..
Tako lep svet, pa pravzaprav tako v bližininasmeh.
lilyd
19.5.2020
Ločanka, res lepo, blizu, dostopno vsem. Mi pa vedno komaj čakamo, katero novo turo boš izbrala iz tvojega neskončnega izbora...
1.6.2020
Včeraj pa na Ratitovec po posebno lepi, a tudi malo bolj zahtevni poti, po lovski "čez špičke" kot se reče. Pa saj sem enkrat že hodila, a je že dolgo tega, in želja se je ponovno porodilanasmeh.

Pravi odcep sva nekako zgrešila, zato sva se po svoje povzpela po strmih travah proti grebenu in prišla gor ravno tam, kjer se prične odprt travnati greben ob gozdni meji. Prelepo, mir in tišina sta spremljevalca na poti, pogled na strme trave pa opozarja na previdnost. Čudila sva se tudi množici lastovk, ki je preletava greben in ga delala še bolj čarobnega. Mimo koče (obvezni flancatnasmeh) sva nadaljevala na Altemaver in se mimo rudnika spustila po poti čez Razor.

Pri cerkvi sva malo posedela in se ozirala nazaj proti prehojenemu grebenu, a se ravno od tam najbolje ne vidi. Moraš nižjenasmeh.

Ratitovec pogled na Ratitovec preko Podlonka1
Ratitovec nazaj proti dolini greva30
Matej_K.
1.6.2020
Ločanka, kako pa se pride na to pot?
26.9.2020
Izhodišče pred Zg.Danje in po grebenu do Kremanta.