Jamnik
zlatica
11.12.2019
Danes po razglede na "balkon Gorenjske", do cerkve sv. Primoža in Felicijana na Jamniku.... In lepi pogledi na širni gorski svet niso izostali. nasmeh
Jamnik za ozadje greben Košute1
Jamnik pogled na vas Jamnik12
Jamnik sv. Jošt13
Jamnik Golica14
Jamnik za konec še en pogled na Jmanik, v sredini pa kuka iznad ravnice sv. Jošt nad Kranjem15
Zvonček
17.12.2019
Zlatica, krasne fotografije. Prepričana sem, da so fotografije prepričale marsikoga, ki na tem "gorenjskem balkonu" še ni stal, da Jamnik tudi sam obišče. Lp
zlatica
18.12.2019
Zvonček, hvala. Ja, to je en kraj- lahko dosegljiv, ki ti omogoča čutit gore naokrog tudi, ko na žalost ne moreš več veliko hoditi. mrk poglednasmeh
30.12.2019
Jamnik Kočna in Grintovec13
skala123
20.3.2020
Nekaj včerajšnjih utrinkov z lepega sprehoda, brez srečavanja gornikov, na balkon Gorenjske.Izhodišče-Nemilje.Lep gorniški pozdrav.
Jamnik del poti1
Jamnik skladovnica brezovih drv11
bagi
30.3.2020
Ideja iz nahrbtnika za boljše dni, ki bodo zagotovo prišli nasmeh. Ima neomejen rok trajanja, razmere se lahko spremenijo le v primeru snega ali naravnih ujm.

Še obvestilo za vse internetne TROLE in TROTE ... opisan izlet ni bil izveden v času sedanjih vladnih zapovedi glede Covid-19 in jih zato udeleženci v ničemer nismo kršili. Namen opisa je razbiti sivino trenutne situacije in komu polepšati dan pri načrtovanju prihodnosti.

Torej, kako sem si zamislil pot ? Na Jamnik z razglednim balkonom Gorenjske zna priti skoraj vsak, če ne drugače, pa z avtom. Za hribovce ne gre tako enostavno, nekaj več je le potrebno prehoditi velik nasmeh. Po ogledu zemljevida se mi je zdela najbolj primerna krožna pot z začetkom in zaključkom v Lipnici. Vzpon je potekal čez Vodiško planino, kjer sva obrnila levo v smer Jamnika. Vmes sva obiskala še neizraziti Črni vrh in odlično razgledišče Zidana skala. Po temnih gozdovih sva nadaljevala do vasi Jamnik in cerkve Sv. Primoža in Felicijana na enkratni poziciji. Povratek je potekal po neizrazitem grebenu z obiskom Berigle in Kugle nad Kropo in se mimo tovarne v Lipnici zaključil na izhodišču. Vsega skupaj je naneslo za 17 km in 1000 višincev, vse lepo označeno in markirano nasmeh.