Bevkov vrh
2.5.2008 - Lj
Danes iz Sovodnja na Bevkov vrh. Gor po strmi grebenski poti, nazaj po daljši, ki gre najprej v smeri Sivke in se nato odcepi proti Sovodnju. Idealen dan za ta izlet: sveže zelena barva travnikov in gozdov, cvetoči sadovnjaki ... skratka praznično odeta narava.nasmeh
Bevkov vrh brezov gaj in modro nebo1 Bevkov vrh2 Bevkov vrh Triglav in Bohinjske gore3 Bevkov vrh ovira na poti4 Bevkov vrh barve travnikov so: zelena, rumena, modra...5 Bevkov vrh mama koza in (sedem) ... samo 2 kozlička6 Bevkov vrh Ups... tole bo mama koza s kozlički7
bos
7.10.2012
pa še nekaj utrinkov z Bevkovega vrhanasmeh
Bevkov vrh tam zadaj v gozdu se skriva vrh1 Bevkov vrh ena za fotografe:)2 Bevkov vrh velikanka3 Bevkov vrh res je lepa ta naša narava4
užitkar
1.3.2013
Zdravo,

jutri zvečer ob 19h bo organizirana skupina prijateljev opravila vzpon na Bevkov vrh iz Lazca pri Cerknem, če koga mika se lahko pridruži, potrebni so čevlji in gamaše.

LP
LidijaJesih
26.1.2014
Prejšnji teden prve letošnje ture s PD Medvode ni bilo mogoče izvesti. Planirana je bila lahka snežna tura, snega pa ni bilo. In ker se držimo planiranega, je bila danes (res pa je tudi, da je prejšnji teden padal dež). Snega od spodaj sicer ni bilo (a je štart pod 300m n.v.), bil pa je sneg nad 700. Opisa včeraj nisem nikjer našla, tudi na hribi.net ga ni, kar pa pri našem PD ni čudno. Začeli smo v Straži (kraj med Idrijo in Cerknim, tam kjer je odcep za Cerkno), se strmo dvignili mimo cerkvice Sv.Pavla in Trebovelj ter se nato spustili do izvira Zaganjalnika (voda se dviga in upada, po tem izviru imajo ime v bistvu taki pojavi povsod, nato pa se čez Zaklanec vzpeli pod Pluženjsko goro in naprej na Bevkov vrh. Spust z vrha je bil hitrejši in krajši, do Sovodenj, vmes pa si je polovica napolnila nahrbtnike z domačim sirom sirarne ob poti. Razgledov danes ni bilo. Precej osamljena (no, danes ne, nas je bilo 31) in ne preveč dobro označena pot, pravšnja za danes.
Bevkov vrh Na začetku poti1 Bevkov vrh Sv. Pavel2 Bevkov vrh nekajkrat danes gor in dol, tokrat dol do...3 Bevkov vrh naravna znamenitost4 Bevkov vrh zgleda ne ne vem kako atraktivno5 Bevkov vrh proti kraju z imenom Krog6 Bevkov vrh snega več kot 20 cm ni nikjer7 Bevkov vrh briljira8 Bevkov vrh sonček se je le dvakrat malo pokazal, za slikat9 Bevkov vrh dolga vrsta nas je bila10 Bevkov vrh veliko drevo in majhni mi11 Bevkov vrh pod Pluženjskim vrhom12 Bevkov vrh pod Bevkovim vrhom13 Bevkov vrh žig pri Kapelici14 Bevkov vrh pa urno navzdol15 Bevkov vrh Nova Oselica16 Bevkov vrh konec v Sovodnjem17
13.3.2016
Popoldne Sovodenj, po severni strani na Bevkov vrh, Plužjansko goro in nazaj v dolino.
Bevkov vrh1 Bevkov vrh2 Bevkov vrh3 Bevkov vrh4 Bevkov vrh5
2.1.2019
Danes sem šel z PD Za Selško dolino-Železniki- na 21. pohod na Bevkov vrh.Izhodišče smo imeli v Sovodnju.Proti vrhu smo šli po levi položni poti. Lahko se gre tudi po desni grebenski.Pred vrhom v prenovljeni stavbi je bil čaj.Pohodnikov se je tu nabralo veliko.Prihajali so z vseh strani. Na to pa še kake pol ure v breg na sam vrh. Vrh je v gozdu-razgleda ni.Nazaj na izhodišče pa mimo kapelice po drugi poti na izhodišče.Danes je bil prelep bolj jesenski kot zimski dan.
Bevkov vrh Štart v Sovodnju.1 Bevkov vrh2 Bevkov vrh Pot je označena .3 Bevkov vrh4 Bevkov vrh To je točka pohodniške poti.5 Bevkov vrh6 Bevkov vrh7 Bevkov vrh8 Bevkov vrh9 Bevkov vrh10 Bevkov vrh Prek vasi Jazne.11 Bevkov vrh12 Bevkov vrh13 Bevkov vrh14 Bevkov vrh15 Bevkov vrh Tu je bil pa čaj.16 Bevkov vrh Proti Bevkovemu vrhu.17 Bevkov vrh Bevkov vrh.18 Bevkov vrh19 Bevkov vrh Pri kapelici.20 Bevkov vrh To nas čaka pri kapelici.21 Bevkov vrh Nazaj na izhodišče po drugi poti.22 Bevkov vrh Tu delajo dober sir.23 Bevkov vrh Prek vasi Cerkljanski vrh.24 Bevkov vrh Oznaka dveh pohodniških poti.25 Bevkov vrh Prek vasi Nova Oselica-če ne bi poslikal hišnih številk nebi vedel kje smo hodili.26 Bevkov vrh Ob poti.27 Bevkov vrh Nekako po dobrih petih urah zaslužen kofetek, za pir je premrzlo.28
Gorska planika
3.1.2019
V prazničnih dneh sem se večkrat potepala v teh krajih in se prav zaljubila vanje. Ermanovec, Bevkov vrh, Sivka in hribčki tu vmes so me res navdušili! nasmeh Verjamem, da ste tudi vi včeraj zelo uživali, saj vas je bilo res veliko nasmeh Srečno še naprej, Neža nasmeh