seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj
 Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj
10.5.2020 - primoza
Danes sem se v solo postavi odpravil na malo drugačno izvedbo ferate Spodnji Plot E morda E/F. Začel sem na Ljubelju, mimo koče na Zelenici na vstop ferate, po ferati na vrh Spodnjega Plota nato naprej do meje in po grebenski poti čez nekaj jeklenic na Polno peč. Od tam pa dol na prelaz in po cesti do izhodišča. Na grebenu sem pričakoval obupen šoder, a sem v resnici naletel na prijetno stezico. Vmes sem naletel na čemažu podobno rastlino, prosim poznavalce za nasvet kaj je. Ni čemerika ali podlesek ali šmarnice.nasmeh Lep izletek.
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Spodnji Plot1
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Polna peč11
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Današnja pot12
11.5.2020
Za omenjeno rastlino sem dobil informacije, da je to Vanež. A ga kdo od lokalcev nabira tam?
13.5.2020
Ga še nisem, sem tudi jaz šele lani izvedel katera rastlina je to.

13.5.2020
A hvala. Zdaj sem dobil iz večih virov informacijo, da je to Vanež. Je užiten.nasmeh
@rekar
@primoz menda da to rastlino najdeš samo v Karavankah, za Vanež sem zvedel lani, ena gospa ga je nabirala na poti proti Struški in mi je rekla da je boljši od Čemaža in da ga vsako leto tam nabere.
Deniss
13.5.2020
Na Črni prsti ga je polno,tako da ne raste samo v Karavankah.
Hvala za info.nasmeh
georgia
13.5.2020
In to prav na vrhu Črne prsti, v bistvu se vrha spomnim (poleg razgleda seveda) najbolj po cvetočem vanežu. Ko sem v koči prespala, sem ga tudi poskusila in - preživela. velik nasmeh
Očitno je v daljni žlahti s čemažem in česnom ipd. Ampak čemaž zame še vedno zmaga! mežikanje
14.5.2020
Saj jaz sem ga tudi poskusil in preživel. Čebulček ina odličen okus, pa listi tudi. Poskusim kak recept, ki ga drugače delam s čemažem.
sirt1
Povna peč!!
Kakor se čudno sliši, ampak ime Povna pomeni Poldnevna in nima z polno nobene zveze! Zato primoza ne se spakovat!
14.5.2020
Najprej predlagaj popravek na zemljevidu, potem pa se lahko pogovarjamo naprej.
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Polna peč1
14.5.2020
Tri imena se najde in sicer Polna, Povna in tudi Ravna peč.
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj1
@rekar
15.5.2020
@Deniss oprosti, jaz sem informacijo, ki sem jo dobil prenesel samo naprej.
17.5.2020
Danes ponovitev te trase v 2/5 družinski plezalni postavi. Popoldne je bilo odlična izbira. Vse je bilo suho. Ta krog je odličen trenimg gorništva. Vsega po malem na grebenu proti staremu Ljubelju. Boljša polovica pa je medtem opravila 1,5 vzpona na stari Ljubelj po cesti z vozičkom. Nazaj grede pa smo se še ustavili v Firbc oknu pri bazenu. Odličen dan.
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Proti Spodnjemu Plotu1
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Polna / pouna Peč12
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Firbc okn13
23.5.2020
Tole traso smo uporabili za vplezavanje po tej bedasti corona izolaciji. Tako smo tudi danes v 3/5 družinski odpravi izvedli ta krog. Vozičkarski del je med našim vzponom izvedel vzpon na stari Ljubelj, kjer smo se tudi dobili. Ferata E ( E/F?) je res odlična za vplezavanje. Varovala so bp. Greben do starega Ljubelja pa je ravno prav šodrast, da je trening gorništva tu optimalen. Tudi Žanov povratek v gorništvo se na ta način dogaja kar najbolj varno.nasmeh
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Proti ferati1
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Svišči2
Ferata Spodnji Plot - Polna peč - Stari Ljubelj Žan je že kar natreniran, z lahkoto preko prve plate3