Kje se nahaja Končnikov vrh (2109 m)?

Na Peci

Na Raduhi

Na Begunjščici

Na Dleskovški planoti

seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Uršlja Gora (Plešivec) 1699m
 Uršlja Gora (Plešivec) 1699m
Vlajko
9.8.2020
Pozdravljeni, a bi bil kak poznavalec toliko prijazen, da bi na kratko opisal (vmesne točke) pot od ŽP Ravne do Uršlje gore, po možnosti ne najbolj strmo varianto.
Zanima me tudi, koliko približno ur povprečne hoje znese. Vnaprej hvala.
9.8.2020
Leta nazaj smo tam hodili mimo Smučarske koče, čez Kozji hrbet (strmo) ali mimo Naravskih ledin (bolj položno). Cca 4 ure.
S smučmi se je takrat še dalo pripeljati čisto do blokov na Čečovju.
mpp
17.8.2020
Psihopat na delu eek

Žeblje so pohodniki opazili na Železarski poti.

Pazljivo, če ste v prihodnjih dneh namenjeni na Uršljo goro. Pot proti tem priljubljenem koroškem vrhu je namreč zaradi neznanca, ki je v korenine zabil žeblje. Žeblje so pohodniki opazili na Železarski poti. Zadeva naj bi že bila posredovana pristojnim organom, veliko žebljev so odstranili tudi pohodniki, a previdnosti ni nikoli odveč.

Domch
21.8.2020
Včeraj popoldne na Uršljo iz Ivarčkega preko Kozjega hrbta gor, spust na Šmoharco, nazaj na vrh in po Grofovski sestop. O kakih žebljih ne duha ne sluha. Je pa odtrgan pokrov skrinje z vpisno knjigo. Na obeh poteh seveda nisem srečal nikogar. Tako sem ob poti malo pod vrhom užival ob gledanju dveh koz na paši. nasmeh
29.8.2020
Danes v polni 5/5 družinski postavi najprej mimogrede na tek čez Gonžarjevo peč, nato pa do Slemena ter naprej proti Urslji gori do kapelice, kjer smo parkiri in se povzpeli na vrh. Tam se nismo zadržali dolgo časa, ker je radarska slika napovedovala nevihto oz. bolje ploho. Tako smo odšli z vrha, vmes preskusili pelerino od Šijine nosilke in prišli do avta. Pelerina se je dobro obnesla, sam pa sem bil plohe vesel, ker mi je sprala pot od teka čez Gonžarjevo peč. Pot je prijetna za nosilko, precej je sence. Zgoraj pa maline in celo nekaj gozdnih jagod.
Uršlja Gora (Plešivec) 1699m Prijetna pot na Urško1
Janezs
30.8.2020

Sleme, Križan, Uršla, Ivarčko

Po nevihti se odpravimo, na Uršlo. Pot prijetna za hojo, malo mokrote, ni pa bilo vročine in muh. Toplo mi je pri srcu ko se vzpenjam iz te strani, pri pogledu na porezano drevje.( v glavi še živ spomin na poteg dela). Vsi trije se vsak z svojimi mislimi ustavimo na vrhu. "Pa saj ni bilo tako hudo". Po postanku v koči se spustimo v dolino v smeri Ivarčkega, kjer smo zjutraj pustili en avto.
Uršlja Gora (Plešivec) 1699m Okolica Križana1
Uršlja Gora (Plešivec) 1699m Aleš in Davor, sta nekaj novega doživela v življenju.2
Tolminc
17.9.2020
Uršlja gora pred tremi dnevi. Pot je bila ponekod mokra in močno drseča. Več pa tukaj:

Uršlja Gora (Plešivec) 1699m1
Uršlja Gora (Plešivec) 1699m2
Uršlja Gora (Plešivec) 1699m3
Uršlja Gora (Plešivec) 1699m4
jure1977
30.9.2020
Včeraj na Uršlji gori - mogoče samo nasvet glede poti takoj za klopico nad travnikom (pot od Križana do vrha). Drevesa, kjer so bile prej markacije, so podrta. Leva vlaka (slab kolovoz) pelje prevec v levo in ni prava, desna poseka pa po cca 100 metrih pripelje do markacije in nato normalno do vrha. Sicer pa na vrhu prijetno toplo in sončno.nasmeh
Domch
15.10.2020
V torek popoldne gor iz Ivarčkega po Fabriški, dol pa po Grofovski. Zima se začne od vodnega vira gor. Zadnji del prava zima zasnežene smreke, snega od 20 do 25 cm. Nekaj polomljenih vej na poti in podrta smreka čez cesto malo od rampe gor, kdor bo hotel s prevozom gor bo moral motorko zakurblatmežikanje