seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Trupejevo poldne
 Trupejevo poldne
Bandzo
22.1.2018
Včeraj (skoraj) na Trupejevem poldnu. Sneg se prične kmalu nad Srednjim vrhom, debelina snežne odeje se z nadmorsko višino kar lepo veča. Sredi prejšnjega tedna enkrat se je skoraj na pot sprožil kar velik plaz z vznožja Kopišča. Na železnici že nekje 20-30 cm svežega snega, ki se ni sprijelo s staro, pomrznjeno podlago. Na sedlu obvezne dereze, na mnogih mestih spihano do ledene površine, na grebenu opasti in klože. Zaradi velike količine napihanega snega na nepredelani podlagi, smo blizu vrha obrnili, je pa nekdo za nami šel do vrha in se opastem izognil s spustom dosti nižje pod njih. Splošna nevarnost snežnih plazov 2. stopnje ne odraža nujno realnega stanja na vsakem vrhu posebej.velik nasmeh

Srečno in varno,
LP,
Ben
1.5.2018
Danes sem naredil krožno turo: Srednji vrh - koča Hladnik - Grajšca - Kresišče - Maloško poldne - Trupejevo poldne - koča Železnica - Jerman - Srednji vrh. Vreme ravno pravšnje za hojo. Snega je še precej: na Grajšci, Železnici in na senčnih delih, a je mehak, tako da ni potrebna zimska oprema. Zame je bila novost nova traktorska pot na planino Grajšca. Vode povsod obilo, posebno lep in vodnat je slap Jerman - nad tunelom nad cesto.
Trupejevo poldne Cvetoča jablana v Srednjem vrhu1
funnyboy
27.5.2018
2.6.2018
Danes smo bili planinci PD Škofja Loka ,točneje odsek VGN in še planinska sekcija Savčan na Trupejevem poldnu.Štart je bil na Srednjem vrhu.Nato gremo mimo potoka Jerman po grabnu do Hudih hlevov skozi Železnico na sedlo med Lepim vrhom in Trupejevem poldnom.Potoček je celo en mostiček podrl.Naletimo celo na zaplate snega.S sedla je le kakih dvajset minut in smo na razglednem vrhu. K lovski koči v Železnici se spustimo po zahodnem grebenu, kar bi ocenil kot lepšo pot tudi za gor od lovske koče. Za nas lovsko kočo celo odprejo in postrežejo.V Gozd Martuljku si ogledamo še rastišča lepega čeveljca z lokalnim strokovnim vodstvom.
Trupejevo poldne Štart.1
Trupejevo poldne Lovska koča.13
bogi
16.7.2018
Zadnji dan junija smo prehodili pot iz Srednjega vrha ob potoku Jerman do lovske koče "Železnica". Tu za kočo zavijemo na mejni greben in po njem dosežemo vrh. Ta pot je lepa in zelo razgledna. Sam vrh zaraščen z visoko travo in koprivami, tako, da smo za počitek izbrali sosednji vrh. Po spustu v sedlo med Trupejem in Lepim vrhom se odpravimo še na Murnovec, kjer se še odpre pogled na Triglav, Maloško poldne in Kresišče. Od tu se spustimo v dolino do lovske koče "za lepim vrhom" in se po cesti vrnemo na izhodišče.
Tod je veliko macesnov, zato mislim, da je tu na jesen še lepšenasmehvelik nasmeh.
Trupejevo poldne lovski dom Železnica5
Trupejevo poldne vode tod  ne manjka23
keti1
11.12.2018
Včeraj na Trupejevem poldnu iz Železnice. Sneg se začne kakšno uro od Srednjega vrha. Pri lovski koči ga je že cca 30 cm. Shojena je bila krožna pot od lovske koče na greben, po njem do vrha in preko sedla nazaj v Železnico. Sneg suh, mehak, zimska oprema ni bila potrebna, gamaše pa vsekakor. Bilo je zelo mrzlo, na grebenu občasno močan veter, vmes se je že kazalo sonce, na vrhu pa snežna ploha. Krasna tura!
19.12.2018
Danes na Trupejevo poldne iz Srednjega vrha. Z Železnice vzpon mimo lovske koče po mejnem grebenu, sestop pa na sedlo pod Lepim vrhom. Razmere odlične: ravno prav mrzlo, brezvetrje, snega kar dosti (ob zgornjem delu poti ob potoku Jerman in na Železnici), poti so zgažene, trazgledi pa čudoviti.
Trupejevo poldne Mangart z mejnega grebena1
Trupejevo poldne Sonce se prebija skozi oblake7
Mrki
26.1.2019
Takoj na koncu vasi na Srednjem vrhu sem malo presenečen ugotovil, da pot proti Trupejevemu poldnevu skozi Železnico ni zgažena. Nekaj zasneženih stopinj in nato še "špura" turnih smučarjev. Sprijaznil sem se s tistimi stopinjami in sledovi divjadi in se po njih vzpenjal ob potoku. Vreme odlično, ne premrzlo, brez vetra. V Železnici so turaši vlekli po stopinjah, nato pa sem jaz to z malo slabe vesti luknjal. Vendar sem na povratku videl, da so smučarji vse skupaj razrili. Pri lovski koči je sled pešaka zavila proti koči, v nadaljevanju pa se mi je prediralo čez kolena, zato sem vzpon zaključil. Šlo bi s smučmi, ki pa so žal ostale doma. Pa drugič. Ob vračanju sem srečal še nekaj mladih pešakov, za karetre ne vem, ali jim je uspelo priti do vrha.
Trupejevo poldne Potok Jerman8
Trupejevo poldne11
Trupejevo poldne Tu sem vzpon zaključil13
Milan62
25.2.2019
V soboto iz vasi Srednji vrh na Trupejevo poldne. Prva polovica poti lepo shojeno, zjutraj malenkost poledenelo, druga polovica poti shojena gaz. Priporočljive so male dereze, gre pa tudi brez njih. Na grebenu močan severni veter, nekaj metrov pod križem na južni strani pa lepo zavetje. Lepo vreme ( če odštejem veter), izjemna vidljivost na vse strani neba. Poleti mi je tale cilj zelo ljub, pozimi se mi zdi še lepši. Srečno!
15.6.2019
V četrtek sem prehodil del mejnega grebena z Vošce preko Blekove planine do Trupejevega poldneva. Grebenska pot čudovita, dobro shojena, manjša težava so podrte smreke - a ni težav.
Trupejevo poldne Petelin pri Hlebanju1
Trupejevo poldne Pogled proti vrhu10
Bojan_A
20.10.2019
Srednji vrh- Železnica- Trupejevo poldne - Maloško poldne - Ostra peč - Kresišče - Srednji vrh:
20.10.2019
Žari, žari, naredil krožno, še na Lepi vrh se povzpel.
21.10.2019
ljubitelj gora..Lepi vrh je krasen razglednik, samo težko dostopen, ruševje povsod..nasmeh
sAleska
22.10.2019
Po najkrajši poti se do macesnov ne da. Cesto popravljajo. Železnica - Trupejevo poldne -1 h 15 min - lahka neoznačena steza
Trupejevo poldne2
Trupejevo poldne Križišče, kjer se odcepi pot proti Jerebikovcu. 200m naprej je zapora ceste.3
Trupejevo poldne Oznaka takoj ko zaviješ z glavne ceste4
oldtimer 55
27.10.2019
Danes sva si izbrala za cilj Trupejevo poldne - grebensko pot. Bila je odlična izbira, saj na poti do vrha nisva srečala nikogar, tako, da sva prečudovite barve in razglede uživala v - teh dneh tako redki - samoti. Na vrhu pa je bilo veliko phodnikov, ki so verjetno prišli po poti preko Železnice. Na tem koncu so bili danes macesni odeti v vse svoje barve.
Trupejevo poldne hudourniški pretoki čez ceste so vzorno urejeni1
Trupejevo poldne barve, barve2
Trupejevo poldne grebenska pot je v precejšnji meri posuta in omehčana z macesnovimi iglicami3
Trupejevo poldne po poti je tudi veliko podrtih dreves4
Trupejevo poldne potrebni so manjši obhodi5
Trupejevo poldne razgledi za oči spočit7
Trupejevo poldne tudi resje je zmedeno - že čaka pomlad11
Trupejevo poldne tik pod vrhom, ko na njem ne vidiš nikogar13
Trupejevo poldne15
Trupejevo poldne sestop proti Železnici16
Trupejevo poldne17
Trupejevo poldne še zadnji pogledi v macesnove barve - pred torkovo ohladitvijo18
Trupejevo poldne19
Tolminc
4.12.2019
Pozdravljeni, ali je bil kdo v zadnjih dneh na Trupejevem poldnevu? Kakšne so razmere? Hvala za odgovornasmeh
j.
5.12.2019
Danes končno spet v gorah! Za začetek Trupejevo poldne po najugodnejši poti - po cesti izpod Korenskega sedla v smeri proti Železnici. Je mestoma ledena in zadnje tri ali štiri kilometre tudi zasnežena, vožnja se zaradi dveh podrtih smrek konča kakih 500 m pred odcepom za Blekovo planino, tam sem na ovinku tudi pustil avto. Snega je tam okrog 15 cm, snežna odeja se z višino debeli, na sedelcu pod vrhom ga je vsaj pol metra, spodaj je zmrznjen, trd, čez pa kakšnih 15 cm pršiča. Na vrhu je čisto južen in spihan. Hoja je bila lahka, pot prijetno zgažena od dveh ali treh predhodnikov, stopinje do gležnja, skoraj brez lukenj od vdiranja. Na sedelcu sem za vsak primer pripel dereze, če bi bilo zgoraj poledenelo, pa ni bilo. Tudi plazov ni bilo.

Na vrhu sonce, rahlo vetrovno, nekoliko koprenasto in seveda božanski razgledi. Nikjer ni žive duše. Vrnil sem se po prijaznem in razglednem mejnem grebenu do Blekove planine in potem po širokem in zasneženem kolovozu nazaj na cesto do avta. Z avtom sem se previdno prekotalil čez globlji potoček ki teče čez cesto kakšna 2 kilometra od kraja, kjer sem parkiral. Po cesti navzdol, tam kjer je ledeno, sem vozil silno počasi. Verig nisem rabil, sem jih imel pa s sabo.

Lepo je bilo!

Trupejevo poldne Cesta je zadnjih nekaj kilometrov zasnežena.1
Trupejevo poldne Dve podrti smreki 400 m od odcepa za Blekovo planino.2
Trupejevo poldne Lovska koča na Železnici.3
Trupejevo poldne Ob potočku proti sedelcu med Lepim Vrhom in Trupejevim Poldnem.4
Trupejevo poldne Grebenček proti vrhu je bil shojen in nepomrznjen.5
Trupejevo poldne Z avtom previdno čez jarek.13
skala123
7.12.2019
Nekaj današnjih utrinkov s poti na omenjeni vrh.Izhodišče Srednji Vrh.Nato preko Jureževe planine na Vošco in od tam preko Blekove planine na Trupejevo poldne.Sama pot brez posebnosti-danes se zimska oprema ni rabila.Razgledi pa čudoviti.Lep gorniški pozdrav.