seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Veliki vrh (Košuta)
 Veliki vrh (Košuta)
29.7.2020
Včeraj pa na prelepo turo na Veliki vrh (2088m).Šart od Matizovca prek Kofc.Pohodnikov veliko. Vesli me , da srečujem toliko mladine . Morda bi veljalo tam namestiti ponovno jeklenico, kje je že bila. Videl sem , da so imeli starejši pohodniki tam kar težavo zlesti čez.Drugače pa je potka lepa, nezahtevna.Dan je bil sončen,razgledi po celem pogorju Košute prelepi.Nameraval sem sicer iti na Tolsto Košuto,samo je cesta od Dolžanove soteske zaprta. Če si pred sedmo zjutraj tu gre, pa pozno popoldne jo spet odprejo.Sicer se da priti tudi drugje do planine Dolge njive, samo cesta je slaba.
Veliki vrh (Košuta) Od Matizovca je tak lep pogled. 1
Veliki vrh (Košuta) Na štruklje.10
bos
10.8.2020
Včeraj smo našega šestletnika peljali na vrh in na štrukljejezik.
Pot je sicer primerna za otroke, ampak je potrebna na določenih mestih velika previdnost zaradi drobirja na poti.
Cesta skozi Dovžanovo sotesko je bila normalno odprta, med tednom pa je najverjetneje zaprta, zaradi del na cesti.
Veliki vrh (Košuta) na začetku malo osvežitve1
Veliki vrh (Košuta) Dom na Kofcah20
tinky
5.9.2020
Vranček, pl.Korošica, Hanjževo sedlo, po plezalni na Veliki vrh, nazaj na sedlo, pa še na Košutico in po lovski na Ljubelj.
Plezalna je razen spodnjega dela kateri je v dobrem stanju povsem obnovljena.
Tudi danes sem imel družbo.
Pri vsponu na Košutico, kjer je bil manjši podor pa še ni popravljeno, vendar zaradi tega ni večjih problemov na poti.
Po lovski na nekaterih delih precej blata.
Veliki vrh (Košuta) na velikem vrhu1
Veliki vrh (Košuta)34
panda
7.9.2020
čestitke nasmeh. Tinky, so v redu porihtali plezalno?
tinky
Takole je prej izgledalo!
Veliki vrh (Košuta)1
Blagajana
12.9.2020
Včeraj na Velikem vrhu od Matizovca. Prvotni plan ni bil tak, ampak cestna zapora v Jelendol je naredila svoje. Do tja je možno priti samo, če si tam pred 7.uro zjutraj, vrneš se lahko po 18.uri. Namen sem imela iti na Košutnikov turn - sem se pa obrnila na zahodno stran. Tako imam željo prehoditi celotni greben, ampak po delih. Startam na parkirišču Matizovec in sledim markirani poti. Vse pohvale, kdor je omogočil parkiranje in uredil oznake na poti. Planina Kofce prelepa, živina se še pase, koča vsa v cvetju, terasa super. Ob krajšem postanku nad kočo sem pozabila telefon in jopico sredi travnika - oboje sem dobila ob povratku v koči - še enkrat hvala dekletoma, ki sta prinesli najdeno do koče in osebju v koči, ki so stvari shranili.
Sam vrh je bil v megli in je tako ostalo do mojega odhoda. Pot ni zahtevna. Mogoče samo pripomba - kjer je bil v preteklosti zavarovan del z jeklenico, so sedaj samo držala, kamor je bila pritrjena. Odsek se mi ne zdi tako zahteven, da bi bila ta jeklenica res nujna. Mogoče je zato niso nadomestili.
Pretirane gneče na celi poti ni bilo, štruklje sem vzela to-go. Ob povratku dodatno veselje - jurčki. Do take mere, da sem zgrešila markirano pot. Nadaljevala sem po cesti navzdol, saj sem imela klancev za ta dan dovolj. Na odcepu, kjer je navedena smer Jelendol in Tržič, obrnem v nasprotno smer - desno - in sledim gozdni cesti. Časa sem imela dovolj, cesta je šla navzdol in predvsem desno, videle so se sveže sledi konja in krave v isti smeri. Menda bo v redu. Prišla sem skoraj na izhodišče - pri žagi nazaj na markirano pot.
Nič po planu - mogoče zato še lepši dan.
Veliki vrh (Košuta) Na parkirišču tabla s pravljico ali legendo za otroke za boljšo motivacijo. Verjetno opisuje podor iz leta 15  , ki ga omenja Bojan A?1
Veliki vrh (Košuta) Pot urejena 2
Veliki vrh (Košuta) Pogleda na čredo ovac ali katerekoli živine sem vedno vesela. Zaradi njih marsikatera planina ni zaraščena. 3
Veliki vrh (Košuta) Ven iz gozda proti koči na Kofcah.4
Veliki vrh (Košuta) Današnji cilj - v oblakih. 5
Veliki vrh (Košuta) Urejena koča.6
Veliki vrh (Košuta) Polno cvetja - na terasi in na oknih koče. 7
Veliki vrh (Košuta) In nazaj grede - jurčki ! So pa polži neverjetno hitri - marsikje si samo po njihovih sledeh videl, ta je bil tam prej jurček. 8
Veliki vrh (Košuta) Za kakšno juho jih bo - sem jih na mestu očistila - imam vedno nož v nahrbtniku.9
30.9.2020
Popoldne na Veliki vrh, za kratke rokave.
Veliki vrh (Košuta)1
Veliki vrh (Košuta)11
mizakaši
1.10.2020
Tudi midva s sopotnico včeraj gor.Dopoldan je bilo še malo več snega,po grebenu zadnji del pa skoraj kopno.Za nazaj pa že potočki po stezi in kot je napisal že predhodnik,za kratke rokave.Spotoma skočva še na Kofca goro.Škoda za kočo,ker je med tednom zaprta.Pod kočo pozabiva zavit desno.Nadaljujeva po cesti in potem po dokaj blatni vlaki do žage.
Preživela sva čudovit dan na prvem snegu.