Stol
skala123
13.6.2020
Danes lepa krožna pot po plezalni na Stol in Svačico.Sama pot brez posebnosti, snega ni na poti.Varovala v dobrem stanju,razgledi čudoviti.Prešernova koča zaprta.Lep gorniški pozdrav.
Stol pogled proti današnjemu cilju1
Stol Celovška koča / Klagenfurter Hutte -29
Stol pogačice30
14.6.2020
Stol... Gor po Žirovniški, sestop po Zabreški. Rožice cvetijo na obeh straneh. Je pa Zabreška malo daljša in meni bolj pestra, prijetna za sestop. Cesta do Valvasorja je v dobrem stanju, malokdaj tako. Vrhovi okoli Stola so še vedno čudoviti in razgledi krasni. Lepa krožna tura, uživajte z mano..nasmeh

Stol - Razgledi čudoviti1
Stol - Skupina mladih na Prižnici, slikano z dovoljenjem2
Stol - Po štengcah, za Zabreško pot3
Stol - Naravni aranžma, pred Zabreško planino4
felix
16.6.2020
Je Prešernova koča že odprta, oz. kdaj se odpira?
16.6.2020
felix... PD Javornik Koroška Bela, bo odprlo Prešernovo kočo 25. junija, srečno.
Stol  - Odprtje koč -PD Javornik Kor. Bela1
anč
17.6.2020
Ja, res škoda, da ne odpirajo prej.Ta vikend v soboto je bilo pri koči ogromno planincev, ki bi sigurno koristili usluge koče, če bi bila odprta. Jeseni bo pa spet jok in stok, kako slaba je bila sezona.
madeira
28.6.2020
V petek 26.06.na Stol. Gor po Žirovniški, dol pa Zabreški poti. Štartala sem precej pozno, parkirišče pred Valvazorjem nabito. Razgledov ni bilo veliko, ker so se megle in oblaki dvigale gor in dol. Na vrhu Stola pihalo na polno in ravno takrat se je vse zaprlo. Na vrhu kar nekaj ljudi, veliko Avstrijcev. Res škoda da ni bilo nobenih razgledov, bom morala turo ponoviti, samo iz drugega izhodišča.
Stol izhodišče1
Stol po Zabreški poti navzdol15
otiv
28.6.2020
madeira, na sliki 4 je Veliki zali kobulček (Astrantia major)
madeira
Otiv, hvala, ker velikodušno deliš svoje znanje.
primozg
2.7.2020
V soboto smo ponovno obiskali najvišji vrh Karavank - Stol. Iz Medvedjega dola po plezalni na vrh, po meliščih do Celovške koče in nazaj na izhodišče. Razmere odlične, varovala OK. Skoraj tako kot pred leti... https://gorskimoz.wordpress.com/2017/08/14/stol-po-plezalni/
Stol1
Stol2
Stol3
Stol4
yyyeb
7.9.2020
Prosim za odgovor. A je stol po žirovniški in zabreški primeren za planinca, ki se boji višine? Torej ne maram plezati, rad hodim v hribe, kondicijsko dobro pripravljen, edino vrtoglavica me matra. Bil sem naprimer na Vrtači, Oljševi, Viševniku. Te gore mi niso ble problem dokler imam tla pod nogami in da ni bočnih prehodov z prepadi. Me pa Stol že dolgo vleče.
jbs
Ja je, povsem v rangu navedenih, nikjer ni prepadno (razen na samem vrhu na S stran, podobno kot na Viševniku).
djimuzl
7.9.2020
Na Žirovniški poti je en kratek izpostavljen del, ki ne bi smel predstavljati resnejših težav. Običajen spust pa poteka po Zabreški. Kar korajžno nasmeh