seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh
 Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh
27.10.2011 - Parkeljc
Zjutraj se zapeljem do Križovca, cesta je bila začuda normalno prevozna tudi za avto z nižjim težiščem, samo na enem mestu se je voda zajedla v cesto, a kot rečeno, z malo spretnosti ni problema, tik pod Križovcem se ustavim, odstranim podrto drevo in kmalu parkiram. Štartam naravnost po vlaki, ki je speljana nekako po zahodni strani Malega Zdrtnika. Ker se vlaka kmalu konča, obrnem po strmem grebenskem brezpotju proti vzhodu in kmalu dosežem neoznačen vrh Malega Zdrtnika. Ker se zaradi megle sosednji Veliki Zdrtnik ne vidi, se nekako po občutku spustim po severnem pobočju Malega Zdrtnika in kmalu naletim na široko neoznačeno pot, ponekod podobno ozki vlaki, ki ji sledim nekaj minut, le ta pa se kmalu konča v redkejšem gozdu. Presenečen eek nekaj metrov stran opazim strmo, široko in "svežo" vlako, kateri sledim do skoraj samega vrha Velikega Zdrtnika (pa sem še malo pred tem mislil, da se Zdrtnika stroji še niso dotaknili mrk pogled ). Od konca vlake je do vrha, ki je označen le še nekaj korakov proti zahodu.
Od Velikega Zdrtnika nadaljujem po strmem brezpotju in se spustim do objektov pašne skupnosti v Pusti rovt.
Nadaljujem po cesti do sedla Suha, od tukaj pa po mejnem grebenu do Ptičjega vrha.
V bližini sedla splezam v lovsko prežo, kjer si privoščim malo daljši postanek in okrepčanje.
Nato sledi le še spust nazaj v Pusti rovt in po cesti do izhodišča - Križovca.
Cesta od Križovca do Pustega rovta je neprevozna zaradi podrtega drevja, od Križovca do Pristave pa so cesto že očistili.
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh izhodišče na Križovcu1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh levo sedlo Suha, desno sedlo Kočna11
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh sedlo Suha, po grebenu na..12
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh ..Ptičji vrh13
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh mejni greben v bližini Kočne se megla še zgosti14
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh sedlo Kočna15
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh lovska preža v bližini16
Lunca
29.10.2011
Ptičji vrh je bil že naslednji dan po objavi Parkeljca v povsem drugih barvah, sončen vendar precej vetroven...
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh10
heinz
30.10.2011
@Parkeljc; tudi take variante v malo drugačnem vremenu so včasih zanimive..
Zdrtnika sta seveda zanimiva za gozdarje, saj kot vidiš, sta porasla z lepimi, zdravimi brinami. Stroji pa meljejo vse do Belske planine in še naprej.., -od tam dalje so pred kratkim do Seče potegnili cesto za traktorje. Nekateri pravijo, da, če bo šlo tako naprej, boš v kratkem lahko prišel z avtom na vrh Stola. Ja, sheat!!
Upam, da bo kdo še pravi čas a.s. Kor. Bela preprečil to uničevanje, ki že meji na barbarstvo.
atoamac
2.1.2012
Če se leto pozna po prvem dnevu, potem bo 2012 leto lepih tur. Novoletni dan sva izkoristila za obisk Ptičjega vrha. Parkirala sva pri zadnji hiši nad Pristavo in nekaj časa sledila svežim sledem tekača in terencev v parcentmetrski snežni preobleki. Na pašnikih Pustega rovta, kjer sva jo urezala kar naravnost, je snega malo več, tako da so gamaše kar prav prišle. Sneg je bil mestoma skorjast in se je prediral, ravno prav za malo več telovadbe. Vrh naju je nagradil z razgledi. Nikjer nikogar. Tak novoletni mir, za dušo in dolgo vpijanje lepote in polnjenje baterij. Pravo nasprotje tistemu sikanju in pokanju nekaj ur prej. Na povratku, okoli dveh, pa sva le srečala mlado družinico, ki so se valjali v snegu, in pa nekaj cestnih smučarjev.
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh2
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh3
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh5
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh7
djimuzl
12.2.2018
Včeraj z Javorniškega Rovta čez Pusti rovt do sedla Kočna. Zaradi ledenega vetra se na Ptičji vrh nisem odpravil.
Pot do Križevca je dobro uhojena, od začetka Pustega rovta pa so priporočljive krplje ali smuči nasmeh
Od lesene barakce pod sedlom Kočna dalje se ni več pretirano udiralo. Na poti sem srečal kar nekaj smučarjev. In kužkov. nasmeh
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh Proti Križovcu1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh14
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh15
16.2.2018

Ptičji vrh.. Do Križovca je cesta lepo prehodna. Proti Pustemu Rovtu sva krpljali s sestro po smučinah. Od odcepa za Belsko planino pa na celca. Narejena je lepa stezica po pobočju za Ptičji vrh.nasmeh

Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Ptičji vrh1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh  - Proti vrhu2
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh  - Pusti Rovt 3
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Sedlo Kočna, Korenščica in proti Velikemu vrhu Struške4
zlatica
17.2.2018
Majda, kar nizaš te zimske pohode drugega za drugim, eden lepši kot drugi, vsak pa vreden občudovanja. velik nasmehnasmehlp
Lepo je krpljati po hribih, Zlatica. Ti pa povem, da že težko čakam rožice v dolini.nasmeh
25.4.2019
Ptičji vrh v meglenem jutru... Začela sem s spodnje poti, pod Križovcem. Je bolj pestra. Kurice vseh barv, narcis še nekaj časa ne bo. Pod vrhom cvetijo zvončki. Cesta na začetku Rovta je slaba, dolg globok jarek je ob robu. Lep izlet.nasmeh

Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Cesta na začetku Pustega Rovta1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Lepe in pisane2
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Zvončki cingljajo3
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Veliko jih je4
20.2.2020
..Ptičji vrh, sedlo Suha, Markeljnova planina, Križovec- prejšnji vikend... Stanje verjetno ni dosti drugače. Noči so hladne in čez dan toplo.
Cesta je čez Savske jame poledenela. Tudi proti sedlu Suha in proti Markeljnovi planini. Na grebenu je pihal zelo mrzel veter. Lep izlet s staro družbo.nasmeh

Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Sonček izza Struške1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Ptičji vrh-1550 mnv2
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Cesta proti Markeljnovi planini3
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh - Križovec4
Parkeljc
5.3.2020
Včerajšnji Ptičji vrh ni obetal dobrih razmer, sem se pa dobro prešvical nasmeh. Ker prav visoko nad Pristavo z avtom nisem prišel, sem parkiral nataknil smuči in hajd v breg. Po pol km srečam parkiran avto, od njega naprej pa lepo vidno turno špuro jezik. JUHU, sem si rekel in ajde za njimi. Domnevam, da sta bila vsaj dva, če ne trije. Špura zavije na ostrem levem ovinku, cca 500m pod Križovcem v desno, nato pa kmalu levo v breg. V Pustem rovtu pa špura v desno, jaz pa naravnost zadrega. Od tam naprej sem gazil svojo špuro mimo pastirske in namesto po vlaki v desno proti Struški, grem naravnost čez planino do sedla Kočna. Sprva se povzpnem kakih 100 višincev ob žičnati ograji v desno po markirani, a si kmalu premislim zmeden. Spustim se na sedlo in poskusim še proti Ptičjemu vrhu v levo. A ker so se vremenske razmere hitro slabšale (veter, sneg, difuza mrk pogled ), mi malo pod vrhom ni bilo težko obrniti in kar s cucki na smučeh odpeljati tistih par zavojev do lesene pastirske hiške nasmeh. Tam snamem cucke in se po svoji špuri odpeljem nazaj. Do Pustega rovta je še nekako šlo, od tam do Križovca pa je bila ena sama muka, ker sem spet delal frišno špuro in sem se moral z rokama krepko poganjati jezik. Sem pa pazil, da je lepa, saj smo jo že danes izkoristili za vzpon, le da proti Struški jezik .
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh do Pustega rovta je bila lepa špura1
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh ...2
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh levo gor3
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh Pastirska v Pustem rovtu4
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh včeraj levo, danes desno..5
Mali in Veliki Zdrtnik ter Ptičji vrh lesena baraka na planini pod sedlom Kočna6