seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Kofce gora, Toplar in Veliki vrh
 Kofce gora, Toplar in Veliki vrh
viharnik
12.12.2018
Danasnji dan več kot primeren za obisk gora.
Startam pri Matizovcu, kjer je nekaj cm snega,ki se odebeli do Kofc na dobrih 10cm, območje kriza spihano, naprej nad višino 1600m pa se občutno odebeli s spodnjim starim. Za na Veliki vrh je trenutno boljša izbira male dereze, ker je precej spihano.Za Kofce goro pa snega v žlebu ne primanjkuje in vzpon je bil zelo lep po nedotaknjeni belinah. Na vrhu je zapihal hladen SV veter, tako, da prav toplo ni bilo.Na Veliki vrh so uspešno prišli gornici z verigami in se en pohodnik, popoldne se eno par.Sledilo je martinckanje v zavetju Plansarija Kofce s sončenjem.Krasna predzimska turca z ne preveč guzve,lpvelik nasmeh

Kofce gora, Toplar in Veliki vrh1
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh2
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh3
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh4
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh5
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh6
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh7
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Podlaga neenakomerno tazpihana. kjer je je trda, zgoraj napihan ne predelan suh sneg, vmes spodaj tu in tam tudi ledene ploskve - pozornost pri vzponih8
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh10
12.12.2018
Lepo nasmeh
viharnik
Ob lepem vremenu je še lepše nasmeh
TamaraTP
7.2.2019
Danes gor po grebenu na Veliki vrh. Dereze nataknila malo pred vrhom Toplar. Ponekod trda skorja, ponekod se ugreza. Povratek izven serijsko. Previdno in se da.
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh1
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh8
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh10
28.12.2019
Bil je plan stopiti le na Kofce goro, a ko so oči uzrle vso to lepoto grebenskih vrhov, so tudi želje postale večje in odločitev, da podaljšava do Velikega vrha, je bila kar samoumevna. Kako ne bi želel stopiti še nanj, če ga imaš skoraj na dosegu roke, do njega te pa loči le lepa grebenska, zasnežena pot in obilo veličastnih pogledov na obe straninasmeh.

ja, oba sva bila na tej krožni poti v zimskem času prvič, in glede na lepoto te poti, najbrž ne tudi zadnjič.
Nisva se pa mogla odločiti, a bi bile dovolj samo ta male derezice, od Kofc dol pa vsekakornasmeh.

Kofce gora, Toplar in Veliki vrh jutranje sonce je oblilo Veliki vrh1
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh približan Triglav s poti, redbulla ni bilo videti2
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh proti Domu na Kofcah3
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh13
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Kofce že kar daleč nazaj14
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh čudovit svet se odpre na grebenu15
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh tile dve sta že na poti naprej proti Velikemu vrhu16
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh svet za Košuto na avstrijsko stran17
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh deluje povsem samostojno18
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh ta je pa v verigi Visokih Tur19
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Hajnžev Praprotnik, že dolgo v planu20
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Hochalmspitze vedno poiščem na obzorju, in običajno tudi najdem, seveda približana21
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh prekrasen svet na vse strani22
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh tu se odpre pogled na Julijce32
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh ja, takole je izgledalo33
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Vrtača in Palcev greben34
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh približan pogled v osrčje Julijcev: Rjavina, Bovšk iGamsovec, Stenar, Razor, Gubno35
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh za Palcem36
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh enkrat se pride, enkrat se gre42
sAleska
23.1.2020
Parkirale sva malo pod Pungartom. Kakšnih 200m pred ograjo je cesta precej snežena in ledena. Nazaj grede sva videli tik pred ograjo en avto. Morda je bil ljubitelj gora, ki je šel na Kladivo čakat sončni zahod.
Midve sva bili na Kofce gori, Toplarju in Malem Kladivu. Derez ni bilo treba natikat. Vreme super sončno, veter samo na ene par mestih, sicer brezveterje. Neverjetno toplo za januar. Srečale sva Thinkya celo v kratkih rokavih!
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Snežišča so bila popoldne ojužena. V dolini oblačno.1
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Bika ni bilo. ;-)2
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Pot od Malega do Velikega Kladiva večinoma kopna.3
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Ledena cesta zadnjih 200m pred ograjo na planini Pungart4
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Kopno, sončno in toplo na Kačji poti. Kač ni bilo ;-)5
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh V dolini pa oblaki.6
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Pogled proti Kofcam z grebena Bučno olje, kot naju je poučil g. Vinko (Thinky), ki se je spuščal po grebenu v kratkih rokavih.7
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Veliki vrh s Kofce gore.8
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Vzhodni del grebena proti Kladivu in Košutnikovemu turnu s Kofce gore.9
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Spust s sedla med Kladivi. Popoldne sneg povsem južen.10
Kofce gora, Toplar in Veliki vrh Planina Dolga njiva vsa bela, pobočja nad njo pa skoraj gola.11