seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Hajnževo sedlo
 Hajnževo sedlo
6.1.2009 - edokrnic
Do zadnjega ovinka sem kolebal med Zelenico in Hajnževim sedlom. Potem pa sem kar parkiral in šel proti planini Korošici. Najprej po cesti brez problemov. Le nekajkrat pot prekrižajo ostanki plazov. Tam je kar ledeno, pa vseeno ne bi bilo problemov, če bi malce uporabljal srenače. Ker pa sem jih imel prvič sem jih pustil na smučeh, da se malce navadiva. Malce pred planino sem zavil desno in naravnost navzgor proti sedlu (ne vem ker sem bil prvič, toda mislim da bi bilo lažje iti mimo planine). Pod vrham sedla gre smučina čez celo pobočje in tam se mi zdi kar malce nevarno. Tudi ni videti da bi kdo smučal tam. Na vrhu se še nebo odpre in me pospremi v dolino. Smučam tik ob gozdu, kjer je pršiča okoli 30 cm, idealno. Takoj, ko me odnose bolj proti sredini, pa zopet kloža. Zatorej se držim gozda. In neizmerno uživam. Na koncu zopet na cesto, tam malce trdo ampak je bilo gor prelepo, da mi me tukaj kaj motilo. Mislim, da me bodo že v nekaj dnevih zopet videli tam.

16.5.2017
Danes sem šel z Ljubelja, mimo Koče na Ljubelju, do Hajnževega sedla. Sestopil sem po lovski poti.
Celotna prehojena pot je normalno prehodna, na odseku od Koče na Ljubelju do planine Korošica pa je pot precej spolzka.
Lp, Tadej
Hajnževo sedlo Ob poti28
Hajnževo sedlo Ob poti29
27.7.2017
Danes sem prehodil pot Sele-Zvrhnji Kot (Male) - Hajnžev graben - Dovjakovo sedlo - planina Korošica - Hajnževo sedlo - Hajnžev graben - Sele-Zvrhnji Kot (Male).
Prehojena pot je normalno prehodna.
Lp, Tadej
Hajnževo sedlo Razgled13
j.
21.1.2018
Na Vrančku, kjer sem pustil avto, včeraj zjutraj ni bilo še nikogar. Le kak centimer debela sveža snežna odeja ni dopuščala vzpona s smučmi, zato je bilo treba peš kakih 200 višincev, do približno 1140m, kjer sem preklopil na pasjo vprego.

Nadaljeval sem po širokem kolovozu proti Planini Korošica, ki ga je na enem ali dveh mestih zasul plaz, kar pa ne predstavlja hujših problemov. Pot na sedlo je mogoča po osenčenem dnu dolinice ali pa preko Korošice, kjer sem slutil sonce. Odločil sem se za slednjo, kar je imelo za posledico nekaj sto metrov včasih kar strmih prečenj, saj je (sicer markirana) pot zalita s snegom. Sedlo (mejni prehod) je bilo v senci, zato sem naredil še nekaj višincev po pobočju Košutice, kjer sem si na prijaznem soncu uredil opremo. Dol sem smučal bolj ali manj po poti pristopa, smuka po soncu mi je bolj ustrezala. V zadnjem delu pa ni šlo drugače kot po senčnih pobočjih Zajmenove peči do mesta, kjer sem si gor grede nataknil smuči. Do avta je bilo še kakšnih 20 minut hoje, ki jo je nekoliko olajšal tanek sloj svežega snega, saj je bil korak bolj mehak in so kolena manj trpela nasmeh.

Sneg v smučljivem delu je trd. Na Korošici ga je do vrha ograje, torej kakšen meter. Ker v zgornjem delu debelina svežega snega narase za kak centimeter ali dva je smuka vseeno prijetna. Vreme pa seveda božansko, Zelenica z obema Vrtačama, Begunjščico in Stolom so bili kot na dlani. Na sedlu sem bil čisto sam, le dol grede sem videl nekaj pohodnikov in turašev.
Hajnževo sedlo Prvih dvesto višincev je bilo malce turobno.1
Hajnževo sedlo Smuka po trdem snegu z nekaj centimetrov poprha.10
capraibex
2.3.2018
Danes do planine Korošica.Sledi turnih smučarjev vodijo proti Hajnževemu sedlu,sam pa sem se povzpel do koče.Potrebna je previdnost zaradi proženja plazov iz pobočij Kramarice.
Borga
Hajnževo sedlo12
Hajnževo sedlo13
17.5.2019
Lepe slike. Za primerjavo je zgoraj objava iz leta 2017, isto 16. maja.
Borga
Hajnževo sedlo13
Hajnževo sedlo14
27.3.2020
Desetko in štirinajstico si pozabil podvojit (potrojit)!eek
exwannabe
Sem že mislil, da je bil danes kozarček preveč. velik nasmeh
27.3.2020
Jaz sem se pa vama nasmejalanasmeh