Peca
20.3.2020
dragovo
24.3.2020
Ker smo zdaj doma zaradi koronavirusa,si tako krajšam čas in dodajam nekaj slik z zadnje ture 12.marec 2020,ko smo po lovski poti šli na Kordeževo glavo in še malo naokoli.Sestopili smo po zavarovani poti in nato pred Malo Peco spet zavili levo na lovsko pot.Snega je bilo veliko,gaženja in vetra pa tudi! nasmeh
Peca Tu zapustimo markirano pot in gremo v smeri proti lovski poti1
Peca24
Domch
29.4.2020
Včeraj malo po Peci. Topla-Mala Peca-zavarovana-Kordeževa glava-Velika glava-Knipsovo sedlo-Končnikov vrh-Topla. Pot na naši strani kopna z nekaj flikami snega pod vrhom. Pri sosedih pa hoja večinoma po snegu. Vreme sončno z nekaj malega oblaki. Vetra za Peco bolj malo.mežikanje
Peca Družba do Male Pece.1
Peca Deratizator na poti.16
mlah018
3.5.2020
Danes na Peco preko Knepsovega sedla in potem mimo koče nazaj v Toplo.Zelo lepa tura, ker je bilo par centimetrov novega snega,pravljica.
Peca1
Peca13
geppo
6.5.2020
Peca nudi s svojim mogočnim južnim ostenjem številne skrivne kotičke. Stolpi, navpične stene, različne skulpture, ki burijo domišljijo. Ni čudno, da se toliko legend in pripovedk nanaša na Peco.
Danes smo se po deževni noči zapeljali v dolino Tople ( meni najljubše izhodišče ).
Po strmi poti se vzpenjamo proti Knipsovem sedlu 2012m nmv. Ko pridemo iz gozdne meje se napotimo desno na lovsko, ki preči celotno ostenje proti Mali Peci. Namen imamo opraviti prečenje in po zajlah čez steno.
Ko pridemo pod mogočno ostenje Kordeževe glave nas potegne proti steni. Postaja čedalje bolj zanimivo in pozabimo na vzpon po varovani. Kmalu se napredovanje ustavi in prične se iskanje prehodov proti vrhu. Sodelujemo vsi. V steni odkrijemo prusik, ki varuje čez precej izpostavljeno mesto. Stanko zleze do njega a ga ne mika star, istrošen od vremena, časa, pripet na star zarjaveli klin. Išče se druga varianta. Kljub nekaj težavam nam uspe poiskati pot iz stene. Izstop do travnikov si poiščemo vsak svoj.
Veseli dogodivščine si na varnem podamo roke in nekaj minut nas loči od vrha. Z vrha se spustimo proti Knipsovem sedlu. Nekaj snega je še na poti. V toplih travah si privoščimo krepko malico in pohitimo nazaj v dolino. Iz mrzle vode potegnemo pločevinke, se pogovorimo o lepi turi in odpeljemo se proti domu.
Peca Vzpon se prične1
Peca Trenutek predaha med vzponom2
Peca Smo že na lovski3
Peca Zanimivo je to prečenje4
Peca Nas že vleče čedalje bolj levo5
Peca Nazadnje je mene tu gor - strmo je bilo6
Peca Stanko nabira mineralne / rudninske učinkovine - virusa se izgleda ne boji7
Peca8
Peca Analiza, kje vse smo se gibali?23
Jany
6.5.2020
"A greš z nami na Peco?", me pokliče Zlatko, dan prej. Zakaj pa ne, sem si mislil, Peca, kot Peca, gori sem že bil, pa pejmo.

Kot že rečeno, smo startali v dolini Tople. Brez težav smo vdeli lovsko prečko proti vzhodu, ki bi nas pripeljala do Male Pece. Za te fante se ve, da so jim najljubše nemarkirane, tudi ta je taka. Lepa steza, malo gor, malo dol, dobro nam je šlo, dokler se Stanko in Zlatko ne odločita malce popestriti vsega skupaj.
Zavijemo proti stenam, ki so na prvi pogled videti neprehodne, brez plezalne opreme. Že po 20 min, tik pod mogočno Kordeževo glavo, se je zapletlo v iskanju prehoda na greben.
Nekaj poskusov v levo, pa v desno in izkušnje vodilnih, so prispevale k temu, da smo cca. 500 višincev premagali brez večjih težav. Veselili smo se spoja z markirano potjo.
Na vrhu začuda tokrat ni pihalo. Iz severa se je vreme jasnilo, a so KSA večji del dneva ostale v koprenastem objemu.

Zdaj vem, da Peca ni le Peca. Je nekaj več, še posebej v taki družbi.
Hvala fantje.
Peca V jeseni tole definitivno ponovim. Macesni bodo takrat zlati!!!17
Lukito
25.5.2020
V soboto, 23.05.2020 smo se odpravili na Peco po normalni poti s parkirisca Jakobe. Pod do parkirisca je brez posebnosti. Dom pod Peco prenavljajo in je zaprt. Kar hitro smo bili na vrhu, kjer je bilo kar hladno z malo vetra, na poti ni posebnosti. Sestopili smo po isti poti, obiskali se votlino kralja Matjaza, potem pa se pocasi odpravili proti domu.