Peca
ouka81
24.6.2019
V Petek sem bil iz Črne(Mušenik)na Peco.Pot je normalno prehodna,govora je seveda o vetrolomu,ki je bil na Koroškem v preteklosti.
montura
30.6.2019
Za spremembo smo si zaželeli Pece/Bistriške Špice z avstrijske stani in se zapeljali do konca doline Lepena/Leppen. Pot od planine Luža je v spodnjem delu zaprta zaradi posledic vetroloma, obvoz/obhod do Zg. Luže je po gozdni cesti. Od tam je spet prehodna, a slalomira okoli neštetih podrtih dreves. V planu je bila krožna tura čez sedlo in dol do Kumra, a nismo hoteli tvegati še kakšnega presenečenja in smo se vrnili, koder smo prišli. V gostišču Reipl so nas prijazno postregli v lepi slovenščini.
mlah018
5.7.2019
Danes na Peci čudovito, brez vetra in lepimi razgledi.
Peca7
Peca16
primozg
7.7.2019
Včerajšnji sončni vzhod iz Tople. Prekrasno.
Več slik in opis poti na https://gorskimoz.wordpress.com/2019/07/07/soncni-vzhod-na-peci/
bo_zl
7.7.2019
Primož sva se srečala včeraj zjutraj, ti že pri avtomobilu jaz šele začenjal. Na vrhu pa razgledi bolj v stilu Josipe...megla okrog nas nasmeh drugača pa je super tale pot iz Tople pa še pretirane gneče ni. priporočam vsem.
pohodnik38
13.10.2019
Včeraj 12.10. potepanje na Peci.Začetek poti v dolini Tople pri rudniku in na Knepsovo sedlo.Povzpel sem se na Končnikov vrh kasneje pa me je pot vodila na Kordeževo glavo.Vreme odlično ljudi ogromno pot brez posebnosti jesenske barve še niso čist ta prave bodo pa kmalu nasmeh

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Peca Barve še niso čisto ta prave bodo pa kmalu1
Peca Končnikov vrh 2109 m2
Peca Peca Kordeževa glava 12.10.20194
Peca Opravljena pot5
sAleska
19.10.2019
Midve danes 19.10. nisva imeli tako odlične vidljivosti - na vrhu le nekaj metrov mrk pogled - a vseeno bolje kot v Julijcih, kjer je močilo.
S plezalnega dela se je lepo videlo v sončno dolino in tudi sami sva bili deležni nekaj žarkov. Malo pod sedlom pa sva prišli v oblak, ki je ves dan čepel na vrhu. Zelo močno je pihalo. Na nekaterih mestih naju je kar prestavljalo.
Ljudi je bilo kljub temu veliko. Po registracijah sodeč jih je kar nekaj, tako kot midve, šlo na vzhod po sonce. Na žalost ga na vrhu ni bilo.
Pri koči pa pravi živ žav, veliko mladih družin z več otroki. Hrana in postrežba odlični.
Do koče je pot slabo markirana; sva bili večkrat v dvomu kam. Pa tudi skozi Črno do izhodišča sva morali spraševati. Opis poti je očitno pisal nekdo, ki mu je vse znano.
Macesni se nenavadno obnašajo. Ponekod višje so še povsem zeleni, drugje že zati, nižje dol ob cesti pa že povsem rjavi.
(slike dodam kasneje)
Peca Čudovite barve6
Bbrina
15.11.2019
Tudi Peca je bila včeraj 14.11 v soncu, vsaj nekaj ur v dopoldnevu. Pri Mitneku je bilo še rahlo megleno na okoli 1200 m se je prikazalo sonce. Proti vrhu Pece je bila gaz že narejena. POd vrhom je začelo močno pihati, tu in tam so priletele meglice tako , da se na vrhu nisem preveč obotavljala. Ko sem stopala navzdol pa so sledi štirih predhodnikov bile že popolnoma zametane. Proti vrhu se je nabralo kakšnih 20-30 cm snega.
Peca pri koči1
Peca pogled od koče proti dolini2
Peca na sedlu nad kočo3
Peca Golica ima že dovolj snega?4
Peca vrh v vetru in snegu in meglici5
primozg
30.11.2019
Včeraj na Peci. Sneg od višine cca. 1950m naprej, pomrznjeno in (zaenkrat) ne ledeno. Več slik in opis na https://gorskimoz.wordpress.com/2019/11/30/na-peco-po-sonce/
30.11.2019
Zanimivo, v Julijcih sneg že nad 1600, natančno Debela peč.
Lp!
4.12.2019
Danes malce drugače na vrh. mežikanje
Iz Tople do druge večje grape in nato po njej do prečne lovske poti. Po lovski v desno do izstopa in nato po plezalni na vrh.
Sestopimo na Knipsovo sedlo in po "Knapovski" nazaj do avtomobila.
V grapi sta dva zahtevnejša skoka, najbolj zoprn pa je vstop v njo iz markirane poti. Snega ni veliko, razen pri prečenju proti Knipsovem sedlu, tako, da so dereze in cepin počivali. velik nasmeh
Peca Kraljestvo Matjaža1
Peca Razgledi na lovski poti...2
Peca Na zavarovani poti nekaj malega snega.3
Peca Ko se prikaže vrh.4
Peca Dan za vikat.5
Peca Pogled na vrh pri sestopu proti Knipsovem sedlu.7
Peca Kot sem rekel, dan za vikat.8
5.12.2019
Pa krasno, eni si lahko privoščite kar čez teden tako lepo vreme zavijanje z očmi, sama pa čakam vikend in včasih tudi vreme ni lepo. Ta vikend planirava Peco, vreme ... ???
LP!
5.12.2019
Eni vzamemo dopust...in delamo v soboto. mežikanje
6.12.2019
Dopust mi določajo drugi.zmeden
mirank
Še huje je če ga nimašzavijanje z očmi
Domch
6.1.2020
Za silvestrovo na Peci iz Tople preko Knepsa na Veliko glavo (potegnil špuro) in Kordeževo glavo ter preko Male Pece dol nazaj v Toplo. Avstrijska stran je povsem zimska, na naši strani pa precej kopnih delov.
Peca Direktno gor.1
Peca Ledeni fuzbal plac10
Domch
6.1.2020
Drugi dan v letu ponovno na Peci. Tokrat iz Mežice do doma in potem po zavarovani na vrh. Pot je prehodna, je sneg, vendar uhojeno, zajle so iz snega, potrebna pazljivost na pustu preko skale - ledeno in pa na izstopu pri prečenju.
Peca Spust čez skalo zelo poledenel.1
Peca Zadnji strmi direktni vzpon.9
Peca Umetnine vetra in snega.10
6.1.2020
Za praznike na Peco iz Pristave in Tople.

Hoja iz Pristave je prvi del kopen, ko sva prečkala cesto na "S", se je začela snežna podlaga, "ketnice" sva obula na sedlo. Na vrhu precej močan veter. Za varen in brezskrben korak je dobro imeti, kakšen pripomoček obut, za led in trdo podlago.

Iz Tople gor smo šli brez, Derez, ( dol, bi bilo težje).Zgodaj zjutraj, bi lahko bila pot poledenela na mestih.Tudi mi smo tukaj prehodili krožno varijantu. Do Koče z "Ketnicami". V Toplo brez.
Peca7
Peca8
17.1.2020

Peca danes v soncu,pod 2000 m precej toplo, višje zaradi vetra hladno, Pot od doma proti vrhu precej kopna, v vrhnjem delu poledenela. Proti Knepsovem sedlu dobro uhojena. Ko pa zaviješ proti Kumru, se pa na več mestih predira in tudi snežna odeja je debelejša.
Peca To pa kazi Geopark. Karavanke1
Peca V smeri Kumra več snega3
Peca Se zarašča4
22.1.2020

KUMER-PECA-PRISTAVA

Od Kumra nekaj časa ni veliko snega, z višino se odeja veča. Do gozdne meje, se da normalno brez težav hodit. Potem pa se je začelo na mestih napihanega predirat. Vmes je nekaj trdih podlag, kjer je spihan sneg. Delna rešitev je tudi ,da sva hodila, nad staro stezo, ki je pod novim snegom,.Nanošenega snega je ponekod več kot pol metra, tam se je nama ugrezalo, čez kolena. Od Knepsovega sedla dalje se da dobro hodit, so pa slabši pogoje, kot pred tednom dni. Čez Kordeževo glavo sva hodila z ketnicami.Pri domu plus 7 v dolini minus 4.