seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Veliko Kladivo (Košuta)
 Veliko Kladivo (Košuta)
tinky
14.1.2020
Iz Mrzlega studenca na Kofce goro in naprej najprej na Malo kladivo in še na Veliko kladivo.
Dol pa preko Šije.Vreme lepo, še pihalo ni. Dereze sem imel, ampak ji nisem rabil.Srečal nisem nikogar!
Veliko Kladivo (Košuta) Na Velikem kladivu1
Veliko Kladivo (Košuta)24
Veliko Kladivo (Košuta) edini25
23.1.2020
Pozno začel...mimo planine Pungrat in gor do Škrbine. Na Škrbini je malo pihalo, nataknem si dereze in v roke vzamem cepin. Prvi pogled na greben mi je dal vedet, da mogoče ne bo šlo do vrha Kladiva. Sem šel pogledat in je pot tik pod grebenom na južni strani, se je dalo prečit par snežišč. Na vrhu Kladiva sem počakal sončni zahod, nato sestopil po drugi poti pod Malim Kladivom. Vidt je da se da brez zimske opreme, več o razmerah si poglejte slike.
Veliko Kladivo (Košuta)2
Veliko Kladivo (Košuta)11
Veliko Kladivo (Košuta)12
Veliko Kladivo (Košuta)13
sAleska
23.1.2020
Od Pungarta do Toplarja in preko Malega Kladiva nazaj dol se da brez derez. Vreme enkratno.
Veliko Kladivo (Košuta) Neverjetno za januar.1
Sebastijan2020
Pozdravljeni hribolazci!

Je bil kdo v zadnjih dneh na Velikem Kladivu ali Velikem vrhu mimo Kofc?

Je kakšna posebnost na poti?

Hvala.
Lukito
Zivjo

Glede na sliko objavljeno na Facebooku je na V. Vrhu pomrznjen sneg, ni pa pretirano globok ker se vidijo skale in nekaj trav.
Rajmond
6.2.2020
Danes sem se povzpel na Veliko Kladivo s planine Pungrat prek Šije po poti naravnost gor. Razmere so bile dobre, seveda je obvezna uporaba zimske opreme. Do sedla med Malim in Velikim Kladivom gre z malimi derezami, potem sem nataknil prave dereze in vzel v roke cepin, saj je sneg na zadnjem vzponu do vrha pomrznjen. Do sedla sicer snega na strmini ni prav veliko, a male dereze omogočijo bolj varen korak tudi na suhi travi. Z avtom se po rahlo zasneženi, a prevozni cesti čisto do Pungrata ne da, saj cca 200 m pred planino čez cesto leži podrta smreka. Očitno posledica včerajšnjega orkanskega vetra.
Veliko Kladivo (Košuta)2
Sebastijan2020
11.2.2020
Pozdravljeni.

Hvala za odgovore Lukito ter Rajmond nasmeh

Sem se zadnjič pozabil zahvaliti nasmeh

Šli smo na Veliko Kladivo ter nato čez cel greben na Velik vrh.

Dereze pridejo prav. Na vrhu Kladiva je pomrznjen, trd sneg. Prijateljici je padel telefon z rok, in se po snegu 'odpeljal' čez prepad v Avstrijo.

Lep dan, lepo vreme, lep pohod. K vragu s telefonom, samo da smo vsi živi in zdravi nasmeh
tinky
6.7.2020
5.7. Po dolgem času se mi je zopet pridružila Barbara. Začela sva pri Mrzlem studencu in sva preko Šije šla najprej na Veliko kladivo.
Nekaj sva prigriznila in se odpravila na Malo kladivo.Zagledala sva tudi prve pohodnike. Nadaljevala sva proti Kofce gori. V načrtu sva imela samo to, pa sva se odločila da greva še na Veliki vrh.Pri povratku sva skočila še na Toplar.
Vreme super, pohodnikov vedno več. Okoli pol 11ih na Kofcah vse polno. Še pri visečem mostu v Dovžanovi soteski sva se ustavila.