Olševa
rok.si
30.4.2019
Zdravo, a pozna kdo trenutne razmere na Olševi, je zapadlo dosti snega te dni ? Zanima me slovenska stran, mimo Potočke zijalke.
hvala!
biba
1.5.2019
Današnji pogled z Lepenatke. Pobeljena.
panoramik
1.5.2019
Še pogled z juga
Olševa -1
10.5.2019

Spodnje Sleme- Govca

Začetek poti po razriti cesti, Prva strmina kopna, očiščena, prijetna za hojo. Z višino se prične sneg, seveda, kar se tiče vetroloma, je tako kot smo počistili -odstranili pozimi. ko bo povsem skopnelo, se bo videlo, kako temeljito smo, zmetali veje s poti. Na grebenu, je še veliko snega, tako, da je potrebno kar nekaj fizične moči.Predira se tudi do kolen. Pod Govco se da lepo prečit, ozko iz postavljeno pot. Pogled v mrzli dol, kaže še veliko snega, bo pa potrebno preverit, dejansko stanje.
Olševa Odvoz lesa je napravil svoje1
Olševa Hlodovina ?12
Domch
10.6.2019
V soboto iz križišča na Olševo-preko Lepega in Gladkega vrha na Govco in po enaki poti nazaj. Vreme toplo in sončno na Olševi rahel veter, ki je blažil vročino. Pot je po vetrolomu drugačna. Zahvala in pohvala Janezu in ekipi, ki so opravili težko in zelo koristno delo. Pot je lepo prehodna med številnimi podrtimi drevesi. Les se še pospravlja v ta namen so narejene nove ceste in vlake za dostop. Nova je tudi zajla na kočljivem mestu okrog skale, ki izboljša varnost prehoda na tem mestu. Sneg je v celoti pobralo. Razgledi solidni. Ko pogledaš iz Olševe vidiš vso katastrofo vetroloma nad Koprivno, Lužami, Topica povsem gola, tudi Ojstra lepo razredčena, številni vrhi so ena sama golota brez dreves. Po povratku sem se opravil še na drugo stran v KSA- pogledat še na Raduho.
Olševa Ojstrica in Planjava.1
Olševa Nova pridobitev.7
BaroA
9.7.2019
Živjo, ali kdo ve kakšna je pot na Govco s Spodnjega Slemena po zadnjih nevihtah?
glorija
28.7.2019
Tudi mene zanima kako je te dni iz Zadnjega travnika dostopno do izhodišča z avtom?
29.7.2019
Na parkirišču so še velike skladovnice lesa, ki čakajo na prevoz v dolino, Kar se steze tiče na Olševo je lepo prehodna z obeh strani,Kumer-Olševa Sleme. Cesta na izhodišče, če bi jo neurje uničilo, bodo popravili, mislim, da je prevozna, za avto, če ni pa peš pol ure in je stvar opravljena.
pohodnik38
21.9.2019
V petek 20.9. sem opravil pot na Olševo.Začel sem pri Zg.Ošovniku nikoli še nisem šel po tej poti.Tako me je navdušila da bom še večkrat šel po tej poti vedno ko bom obiskal Olševo.Opisa tukaj ni pa sem ga pripravil jaz na moji strani.Potegnil sem špuro do Odenični hriber-preko Gladki vrh mimo Visoke peči na najvišji vrh Olševe-Govca.Nadaljeval na Obel kamen se spustil do Potočke zijalke in nato do Rogarja ter na izhodišče.Bil je odličen dan sicer neke vročine ni bilo je pa bilo prijetno le rahla sapica vetra,srečal samo enega pohodnika v celem dnevu.

SLIKE in opis poti ter GPS sled za prenos

Lp! Tonenasmeh

Zg Ošovnik-Olševa-Obel kamen-Potočka zijalka

Lp! Tonenasmeh
17.10.2019
Danes najprej od Sv.Duha do Vrat in nato strrrrmo po lovski na Obel kamen. Sledilo je prečenje po grebenu do Govce in nato spust do Zg.Ošovnika.
Pot do Vrat je očiščena in ponovno markirana. Vse jeklenice so nove, tako, da je v primerjavi s prejšnjimi tole pravo olajšanje.mežikanje Lovska je zgoraj precej blatna, zato bi bil sestop po tej poti kar neugoden.
Vreme in današnja družba....vse odlično. nasmeh
Olševa Očiščena in na novo markirana pot proti Vratom.1
Olševa Tole pa so bili današnji razgledi.12
bogi
24.10.2019
Danes od Sv. Duha mimo Potočke zijalke na Govco. Po krajšem počitku še grem po grebenski na Obel kamen, od koder se spustim mimo Potočke zijalke nazaj na izhodišče. Poti so dobro označene in prehodne.
Vreme za bogove, skratka zelo leponasmeh, skoraj prevroče, tako da je z vodo že šlo bolj na tesnozmeden.
Olševa2
8.11.2019

12.1.2020

Spodnje Sleme-Olševa

Začetek poti precej v ledu, ko se prične strmina, dosti kopnine z ledenimi odseki, odvisno od sence. Potem sledi šok, veliko debel in stelje na stezi, (delo gozdarjev) Takoj sem se lotil odstranjevanja ovir, brez pametnega orodja, nisem veliko napravil. "Zrolal" sem nekaj debel s poti. Zmetal steljo s poti, Tako, da sem na Govco prišel z nekaj urno zamudo. Pri sestopu sem poiskal, sekiro, ki je ostala zgubljeno,( Seveda, meni na znanem mestu) pred letom dni ko smo odstranjevali vetrolom, na Olševo. Z njo sem si pomagal, saj je veter tudi v jeseni 2019, podrl nekaj novih smerek. Drugače pa je napoti malo snega, pa zato več ledu.
Olševa2
Olševa3
Olševa4
Olševa5
13.1.2020
Pot iz Slemena je očiščena, koplje se pa nova vlaka, tako, da je treba malo gledat okrog sebe. Ni pa nevarnosti, ker se ne koplje nad stezo.
Olševa  Ravno po poti1
Olševa  Ni je več2
Olševa Simbol3
22.1.2020

SV. JAKOB- OLŠEVA-KUMER.

Lep sončen dopoldan z rahlim vetrom, sva se podala na Govco. Nova vlaka je narejena potrebno bo skopati stezo z nje, da se bo lahko hodilo. Po grebenu se da dobro hodit, sneg je ostal precej trd, steza skoraj v celoti zapihana, ampak vidna. do vrha nekaj ledu. v Mrzli dol na začetku precej snega. Precej snega je tudi v okolici zadnjih travnikov, tam se je nabralo tudi ponovno nekaj podrtega drevja. Prav tako je nekaj ovir proti Kumru, Koplje se tudi podaljšek vlake proti jugo.
Olševa Jakob1
Olševa   Novi svet9
Olševa10
27.1.2020

Ovire,ki sva jih videla pred dnevi sem danes saniral. Po delu sem se odpravil na Govcu. V mrzlem dolu, je kar nekaj snega, je pa gaz, za ta del poti kar dobro shojena. Po grebenu Olševe, pa ni dosti snega.Sedaj je pot Kumer - Olševa zopet brez ovir.
Olševa Takšnih ovir je bilo kar nekaj1
Olševa  Tu so bili že večji posegi2
Olševa  Sedaj se da hodit3
Olševa  Trenutno ni veliko snega4
Olševa  Tu ga je dobre pol metra5
Olševa Greben tako, tako6
Olševa Cesta prevozna za višje avte, Lahko pa te presenetijo polni tovornjaki hlodovine7
17.2.2020
Sleme-Olševa- Kumer

V okviru K-24

Sedaj je pot iz Slemena z novimi vlakami postala, še bolj strma, kot je prej bila. To še bolj občuti pohodnik, K-24, če gre v tej smeri. Gozdarji, še imajo precej krame ob poti, tudi veter jim pridno še dodatno podira drevesa. Iz vlake je slabo skopana steza, ki bi naj povezalo staro stezo nad vlako. (Strojnik na bagru se je slabo potrudil).Ker pa se nenehno sesipa pesek na vlako, bo na tem mesto najbolje napravit, kakšno macesnovo lestev ali stopnice, ko bodo gozdarji končali z svojim delom. Drugače pa polovico poti kopna, višje še nekaj snega-ledu. Tudi po grebenu, se ne da povsod hoditi po kopnem. Pristop na Govco skoraj v celoti kopen. Zimsko, z veliko snega je spust v Mrzli dol. Od Foršnerce naprej pa malo snega. Ponovnega vetroloma proti Kumru ni bilo. Je pa nova cesta zaradi spravila lesa zelo blatna.