Olševa
28.6.2020

Ali mogoče misliš, za cesto spodnje- zgornje sleme. To je med Bukovnikom in Olševo. Sedaj je cesta v slabem stanju zaradi spravilo lesa, včasih je čez cesto veriga, sedaj že nekaj let ni. Lp.
mornar
Janezs najlepša hvala. L.p.
1.7.2020

Olševa Zasilen prehod, debla sem znosil iz potoka, kamne nabral b bližini.5
iUnknown
2.7.2020
Lepo. Čeprav meni je pa recimo boljše, če poti niso tako zelo urejene. Npr. takrat, ko je bil žledolom, mi je bilo zelo zanimivo lesti čez podrta drevesa na poti, pa še za kondicijo je bilo dobro. Potem, ko so to pospravili, mi je kar nekaj manjkalo.
Janezs

Če je tako, moraš izbirat pragozdove, imaš pa še možnost, da greš na Olševo (delno), 10 m pod ali nad planinsko stezo, tako boš plezal po smolnatih deblih in boš užival, po svoje.
2.7.2020
Janezs, lepo, da vlagaš trud v urejanje planinskih poti. Takšnih dandanes ni veliko.
Moraš pa tudi spoštovati drugačna mnenja.nasmeh

Stane7
2.7.2020
Saj spoštuje drugačna mnenja in mu je tudi lepo napisal, kakšne možnosti ima.
guki
4.7.2020
9.7.2020
Sleme- Olševa- Repija.

Danes sem se podal brez obveznosti na Olševo. Lepo je bilo pogledat na minulo delo,Ljudje lepo uporabljajo nadelano pot. z Govce sem se spustil na Govševo planino do vode, nato pogledal poteg sečnje (čiščenje vetroloma). Zatem sem se vrnil na Govco. Na park placu srečal prijatelja Zvoneta. Po kratki debati se odpravim na vrh. Sledi še sestop do slemena. Med sestopom narišem manjkajoče Markacije.Lepo pohajkovanje v lepem vremenu Lp. J.
Olševa Začetek poti1
Olševa7
bogi
12.7.2020
Danes smo obiskali Olševo. Parkiramo pri Sv. Duhu, od koder se podamo čez mejo k sosedom do velikih vrat in oken. Na avstrijski strani je precej podrtega drevja, vendar je prehodno. Po včerajšnjem dežju je danes precej razmočeno in spolzko. Nadaljujemo po nemarkirani poti strmo navzgor na Obel kamen, nato pa še po grebenu do Govce. Vračamo se po spodnji poti mimo Potočke zijalke na izhodišče.
Olševa Sv. Duh1
Olševa36
primozg
13.7.2020
Tudi mi smo včeraj bili pri Lipševih vratih in občudovali ta čudež narave. Več slik in opis poti na https://gorskimoz.wordpress.com/2020/07/13/lipseva-vrata-felsentore-pod-olsevo/
Olševa1
Olševa2
Olševa3
Olševa4
Olševa5
21.8.2020

Spodnje Sleme- Govca- Repija- Govca- Sleme.

Lep sončen dan me je "vlekel" po tej lepi poti, ki jo navadno prehodim v temi. Včasih je lepo tako,brez ure v podzavesti. Na poti poklepetam, pogledam, širšo okolico. Včeraj sem poklepetal z gozdarji, ki so se odločili, nadaljevati z delom. Tako sem večino dneva izkoristil za potep, po Olševi, Pot je zelo lepo "pohojena", se vidi, da kar veliko, ljudi trenira in tudi prehodi K-24. Tudi ostalih pohodnikov je veliko.
Olševa Spodnje Sleme1
Olševa Greben Olševe2
Olševa Vrh - Govca3
Olševa4
Olševa  Pot z Govce5
Planinecizgg
19.9.2020
Zdravo, kakšna je pot od Sv. Duha na Govco. So kje kakšni bolj težki odseki ali je lepo normalna prehodna?
LP
Bandzo
19.9.2020
Pot ie normalno prehodna, nekaj odsekov je varovanih z jeklenico, kjer pa ni ravno prepadno, v kolikor obstaja ta bojazen.

Srecno in varno,
Ben
Planinecizgg
Hvala za odgovor,
prepadnost ni ravno težava, bolj je plezanje problem.