seznam forumov / Slovenija / Turno smučanje / Porivanje pri sosedih
 Porivanje pri sosedih
3.2.2020
Pohod je od doma od doma. In postanek na malici je skoraj obvezen. Takole mimogrede smo šli takrat na Gradiško turo na ferato. Tam smo po naključju opazili tole gostilnico. Saj zato pravim, da imajo nekateri velike težave s sprejemanjem drugačnosti. Ampak to je njihova priložnost za izboljšavo. Morda se mi lahko celo zahvalijo, ker jim pri tem prijazno pomagam.velik nasmeh
gorolazka
Najlažje je spreminjati druge, najtežje sebe. Ne vem koliko uporabnkom tega portala greš s svojimi objavami, ki nimajo veze s hribi, pa jih tlačiš med hribe, na živce, pa še kar vztrajaš, da se mi vsi motimo in se moramo spremeniti, namesto, da bi ti spremenil način objavljanja in nam bil prijetnejši...
parenzo
3.2.2020
Vremenarji napovedujejo v torek in sredo močan veter.
Lej. Vsaka moja objava ima nekaj hribovskega. Tako da... Se pa velikokrat oglašajo vedno tisti, ki napadajo in ne tisti, ki bi naprimer branili Anžeja. Tukaj sem se oglasil zgolj zato, ker so mi osebki, ki začnejo takoj nekaj moralizirati o objavah ful zabavni. Pa še namesto gledanja soap opere pri kuhanju kdaj raje kaj pokomentiram.
3.2.2020
Izmed 20 fotografij v zapisu ena ne prikazuje gora, temveč gorsko jezero. In izmed 976 besed jih 65 ni neposredno povezanih s hribi temveč v kontekstu z gorskimi vasmi in turizmom. Izbrala si slabo merilo za (ne)povezanost z gorami in predlagam, da pač ne prebiraš/odpiraš povezav, če ti ni všeč objavljanja mežikanje Ne vem pa če to leti na moj zapis ali kateri drugi.
lino
Anzecokl, Primoza - zelo zanimive, pogumne in aktualne objave. Samo tako neustrašno naprej. Vidva vnašata svežino na forum. Ne se sekirat za vsakega godrnjalnika, težaka ali nevrotika, ki ima pet minut preveč časa. Najlažje je čoveka kritizirat ali mu metat polena pod noge. Če se bosta trudila upoštevati vsak "dušebrižniški ali pridigarski" nasvet vaju bodo pohodili - sta oplela! nasmeh velik nasmeh
zavest
3.2.2020
> če objava ni po okusu nekoga, naj jo pa preskoči.
Enako velja za komentarje - kdor ne mara bodic, jih naj preskoči ali pa naj ne sadi osata s tovrstnimi objavami.
3.2.2020
Seveda in na koncu te debate bomo odkrili kaj je bilo prej, kokoš ali jajce.
zavest
Brez dvoma je bila prva perjad: kure in petelini s selfiji, potem pa so jih ljudje začeli obmetavati z 'jajci' mežikanje
3.2.2020
Vem, malo nerodna primerjava, glede na to, da spadamo med primate. Ampak predstava je pa točno taka kot si jo opisal... Saj v živalskem vrtu vidiš zelo podobno.
exwannabe
4.2.2020
Na tvoj zapis veš kaj leti, ampak kaj bi se obremenjaval, a ne...saj tako na koncu vsi častimo zapitek cele familije. Pač brez vesti, sramu in samokritičnosti. zavijanje z očmi
29.2.2020
Svež sneg, sonce in odsotnost gneče so poskrbeli za nenadejano dober dan pri sosedih visoko nad krajem Mallnitz v Visokih Turah. velik nasmeh