Dovška Baba
12.11.2013 - ZoranV
Dovška ne zahteva dosti, dovolj ji je 20-30 cm snega in je že pripravljena. Razgaljena se že z avtoceste razkazuje in kaže svoje bele obline. Za prvo smuko bo povsem ok nasmeh
Pa še uspešno sem stestiral moj doma narejeni splitboard!

velik nasmeh
Dovška Baba .1
Dovška Baba2
Dovška Baba3
Dovška Baba4
skalaš70
12.11.2013
Full dobra zadeva, tak se zadevi streže... bravo zoki in varno bordanje še naprej...velik nasmeh
robter
13.11.2013
Zanimiva ideja, a za gor pa normalno nalepiš pse.
ZoranV
Za gor pa pse ja. Se dobijo že asimetrično oblikovani in malo širši za splitboarde.
Na sliki sem jih pripravljal da jih porežem po obliki dile.
Dovška Baba1
TinaInIztok
16.11.2013
Mene pa zanima, iz katerga izhodišča je tukaj najboljš štartat, če hočeš pol bordat dol. Nekako sem iz opisov dojel, da nekje pridejo vse tri opisane poti skupaj, a rajš vseen uprašam, ker bo jutr zgleda zelo lep dan in sma mislila it pogledat, če se bo dal kej pelat nasmeh
Powder
20.11.2013
Živjo! Kje si kupil g3 kože ter koliko so te stale? Kupujem široke kože vendar nikjer ne najdem dovolj širokih (120-150mm širine).
ZoranV
Malo pozno ampak vseeno - izhodišče je Dovje, oz. po cesti gor do koder se pač da.

Pse sem pa kupil na www.splitboards.eu
Prvo sem jih sicer vzel v Blue Tomato, a so mi poslali smučarske in se je izkazalo da splitboard psov sploh nimajo, čeprav so imeli na spletni strani označene. Tako da sem jih vrnil in so mi vrnili denar nazaj. Blue Tomate je bil zelo ugoden ker imajo nad 100€ zastonj poštnino in na internetu se najdejo "kuponi" s katerimi se še kakšen procent znižaš ceno.
28.11.2013

Še zmerom jezen sam nase zaradi izgube kamere sem si kupil drugo in se odpravil nazaj na kraj zločina. Malo v upanju da mogoče vseeno kje najdem kamero, bolj pa seveda v pričakovanju lepega vremena in kakšnega koščka nedotaknjenega pršiča. Našel sem zgolj slednje ...

Dovška Baba1
Dovška Baba2
Dovška Baba3
Dovška Baba4
lynx
28.11.2013
tisto zadnje podrto drevo je naredilo pot nevarno za zdrs.
29.11.2013
Res je, in še dol zna kaj priletet.
carniolus
Lepi tereni. Super. Škoda za kamero...mrk pogled
klm
3.5.2020
Karavanke premorejo kar nekaj Bab, med najlepse zagotovo sodi Dovska, vsaj kar se razgleda tice, ce ne ze tudi pristopa.
S kolegom S.Zarnikom sva startala nekolikanj vise od kampa Kamne, sprva po gozdni cesti nato po stezi direktno na razgledni vrh. V pogovornem tempu in neskoncnem fotografiranju je naneslo priblizno za 1.20h hoje, kar niti ni slabo za dva stara prdca. Na vrhu sva se ob plejadi ostalih pohodnikov razgledovala par minut (btw. Jalovca se z vrha ne vidi. Zakriva ga Spik. Spik pa NI Jalovec, namrec precej planincev, zlasti nedeljskih ti dve gori zamenjuje, celo enaci. Tudi na vrhu je danes en planinec vehementno zatrjeval, da vidi Jalovec. A je bil v mnozici planincev edini, ki ima dar taksnega videnja!).
Skratka: Sestopila sva po cudoviti razgledni poti prek sedla Mlinca.
Najverjetneje je brezpredmetno zapisati, da je ob povratku hladno pivo steklo v potokih (oziroma v nekaj plocevinkah).
Vse skupaj je naneslo 14km ob 1225 m+D, za kar sva porabila debeli 2h.