Ljubično 533 m

bruny1. 05. 2011 13:53:42
nasmehDanes ena krajša vožnja s kolesom krožno iz Poljčan v Dravinjske gorice na Ljubično 533 m.n.v.. Ljubično s cerkvijo Matere božje je tudi ena od točk Loško-Zbelovske krožne planinske poti in poti po vinskih goricah...

Startal sem pred železniško postajo v Poljčanah...in nato preko Lušečke vasi proti Ljubični. Spust sem opravil v Lovnik v dolino potoka Bela in nadaljeval proti Zgornjim Poljčanam in se preko Podboča vrnil nazaj v Poljčane. Razmere za vožnjo odlične - teren mešan - asfalt, makedam in gozdna pot.

Nekaj več kot 14 km in 280 višinskuh metrov, ki pa se pridobijo v dobrih dveh kilometrih je kratka statistika poti...

Lp bruny

Ljubično 533 m ...železniška postaja Poljčane....današnje izhodišče...1
Ljubično 533 m ...danes tukaj desno...2
Ljubično 533 m ...utrinek iz naselja Lušečka vas...3
Ljubično 533 m ...levo za Ljubično...4
Ljubično 533 m ...Še nekaj ravnine, most preko Dravinje in nato vzpon na Ljubično 533 m.n.v....5
Ljubično 533 m ...stara preša ob poti...6
Ljubično 533 m ...končno na gozdni poti...7
Ljubično 533 m ...kapelica posvečena Sv. Hubertu...8
Ljubično 533 m ...še nekaj metrov v gozdu, ampak višinski metri se nabirajo...9
Ljubično 533 m ...cerkev Matere božje Ljubično...10
Ljubično 533 m ...Spust v Lovnik in v ozadju turistična kmetija Lovrenčič...11
Ljubično 533 m ...križišče in levo za Poljčane... desno je za smer Podplat, Rogaška Slatina...12
Ljubično 533 m 13
Ljubično 533 m ...še skok proti naselju Podboč...14
Ljubično 533 m ...levo navzdol v center naselja Podboč...desno je cesta proti stolpu na Boču...15
Ljubično 533 m ....tabla učnih poti pred bodočim ,,Centrom narave,, v Poljčanah. Tako, to je bila danesena krajša s poudarkom na Dravinjskih goricah in tudi kot izhodiše za višje v Boč...16
bruny29. 10. 2011 17:43:40
nasmehDanes za spremembo krajši sprehod na Ljubično do cerkve Sv. Marija in še nekoliko naprej do lesenega križa in lesenih klopi pri Marijinih stopinjah. To so takoimenovane Dravinjske gorice. Razmere za hojo primerne letnemu času. Počasi že prevladujejo jesenske barve...Start in cilj pri mostu preko reke Dravinje v naselju Ljubično.

GPS Ljubično, 29.10.2011

...Sv. Marija  Ljubično 533 m.n.v...1
bruny4. 11. 2012 21:15:28
V nedeljo 04.11.2012 pohodniško na Ljubično predvsem z namenom prvega pristopa na vrh oziroma koto v nekoliko širšem področju imenovano Vir:. Zalonč je 523 metrov visok vrh in po preverjanju kar nekaj virov edino tovrstno geografsko poimenovanje v Sloveniji. Za izhodišče sem izbral naselje Podpeč, je pa možnih kar nekaj drugih primernih izhodišč. Na medmrežju je Zalonč bolj siva lisa ampak vseeno je že bil prizorišče planinskega orientacijskega tekmovanja. Pod njim sem že opravljal raznovrstne aktivnosti in bil je že čas, da končno tudi stopim na vrh. Je odlično dostopen in tudi vzpon je lahkoten. Najvišji vrh je porasel z drevjem in ne nudi razgledov medtem, ko je nekoliko bolj zanimiv nekaj metrov nižji dokaj kamnit vrh v grebenu proti Lovniku. V nadaljevanju sem še nekoliko sestopil proti dolini potoka Bela za delno krožno varianto in potem povratek nazaj na izhodišče...

Trasa:Zalonč 523 m.n.v., 04.11.2012

Ja to so pač vrhovi ozroma kote, ki jih mežikanje obiščeš enkrat, dvakrat bolj v stilu dojemanja širšega prostora med višjimi oziroma pomembnejšimi vrhovi.
Zalonč 523 m.n.v.1
...iz izhodišča Podpeč ob Dravinji že na poti višje...2
...Do kapele Sv. Huberta je bila to tudi Loško - zbelovska -planinska pot in nadaljujem po levi gozdni poti...3
...pogled proti cilju današnje poti...4
...jasa z zapuščeno hišo in gospodarskim poslopjem...5
...in že konkretno...6
...višje po delu, kjer je bila pred kratkim po videnem sečnja...7
...po grebenu v gozdu jesenskih barv...8
...in to je nekje vrh...9
...po grebenu naprej in nekoliko nižja točka vendar zaradi kamnitosti veliko bolj interesantna...10
...že na povratku in še enkrat na vrhu...11
...še pogled na morebiten cilj v neposredni bližini...!? kdaj drugič in nekoliko višji...Lp Bruno/bruny12
bruny8. 01. 2013 17:29:58
Danes popoldan lahkoten sprehod na Ljubično iz Podpeči. Dopoldan je rahlo snežilo ampak tudi nekoliko višje se ni ,,nič kaj prijelo,,. Najvišja točka imenovana Ljubična gora meri 533 metrov in je nekoliko višje nad cerkvijo. Priljubljena predvsem med domačini in nekje naj prepoznavna med višjima Bočem in Konjiško goro. Pot enostavna in brez posebnosti.
Ljubično...1
...pogled iz Podpeči...2
...Zbelovska gora z gradom ni daleč...3
...utrinek iz poti...4
...ob poti...5
...nekaj nižji Zalonč je bil delno v meglici...spust v dolino in dovolj je bilo za danes...Lp6
bruny14. 05. 2013 21:18:55
14.05.2013 popoldan ,,miniatura,, z gorskim kolesom med dolino potoka Bela in reko Dravinjo in plan je bil povezati vrhova Zalonč 523 in Ljubično goro 533 m.n.v. v skupno zgodbo. Poimenovanji za oba vrhova kot sem že zapisal - slovenski unikum...Zalonč je doživel pravi mali ,,gozdarski masaker,, in že iz Poljčan je vidna masovna sečnja, ker vrh je vizuelno že na daleč dobil neko drugo-negativno podobo. Na licu mesta še bolj negativno kot sem pričakoval in niti nisem imel prave volje do vrha...in kar na hitro sem podaljšal do Ljubične. Če je Boč za Poljčane in bližnjo okolico v širšem pomenu neko rekreacijsko središče številnih dejanosti je Ljubično ob zmernem rekreacijskem pridihu - tudi svet duhovnosti. Cerkev pod vrhom Marijinega imena nekje širše zaznanuje ta svet med mariborsko in celjsko ,,regijo,,. Podaljšal tudi do križa pri Marijinih stopinjah - delno pohodniško in vpis v planinsko knjigo.

Trasa:Ljubično & Zalonč, 14.05.2013

Za spust v dolino je na voljo kar nekaj variant...Odločal sem se med spustom preko ,,Ocvirka,, direktno v naselje Ljubično oziroma med spustom preko ,,Ferode,, v Podpeč. Na razcepu odločitev za Podpeč, ker je spust bolj MTB...Poimenovanje preko Ocvirka je staro in dobro znano ampak v zadnjem času se med mlajšo populacijo uveljavlja tudi poimenovanje preko ,,Gabra,, ker je domačija Ocvirk zamenjala lastništvo. Ferode je pa poimenovanje po obrtni dejavnosti neposredno v dolini in v zadnjem času se je ime tudi prijelo...Poti danes zaradi ponovno aktivnih številnih gozdnih vlak blatne in razmočene, temperatura prijetna...Lp
bruny22. 05. 2013 22:08:32
21.05.2013 v torek povezava Sv. Mihaela na Pečici in Ljubične v enovito krožno aktivnost. Sv. Mihael na Pečici preko Lovnika in v nadaljevanju...Dolge gore do vznožja pod Ljubično v izi turistični varianti medtem, ko na Ljubično po ,,ojštri,, varianti nekoliko zahodno od Ferode v začetnem delu ob lesenem vikendu ostro navzgor do križa pri Marijinih stopinjah, da sem ohranil v turi niz urinega kazalca. Strmina je prava ampak nekaj se je dalo odvozit in tudi delno s kolesom preko ramen do križa in srčni pulz je bil v ,,rdečih obratih,,. Od križa do cerkve na Ljubični v pohodniškem koraku zaradi močne ,,duhovne note,, opisanega področja. Spust v dolino ob Kohnetovi gorci navzdol do Ferode v Podpeč ob Dravinji. Ja, nastal je nekoliko ,,ožji žep,, v območju Ljubične in enkrat v prihodnosti vsekakor tudi vzpon & spust v obratni smeri ampak za mežikanje nekaj časa je Pečice in Ljubične dovolj...Poti v glavnem suhe in prijetna temperatura.
Trasa:Sv. Mihael na Pečici & Ljubično, 21.05.2013Lp
bruny19. 08. 2013 21:44:02
Rek pravi de se ,,klin s klinom izbija,,. Po pohodniških aktivnostih med vikendi je v začetku tedna vsekakor najboljši odmerek gorskega kolesa v bližnji okolici, priložnost za regeneracijo, strnitev vtisov iz poti v nezahtevni aktivnosti in nekaj stotic višincev...danes aktivnost identična dva zapisa višje iz doline potoka Bela, pod Zalončem na Ljubično in spust do Ferode v Podpeči. Razmere več kot mežikanje idealne..Lp
...pod Zalončem in na poti za Ljubično...1
...svet kamnolomov...2
...pod Zalončem in tudi vrhom Rančka...3
...nad Čobcem...4
...dobro leto asfalt, pogrešam gramozirano cesto, domačini seveda ne...5
...aktivnost  prehaja v območje gozdne poti - ceste...6
...ja, lepaaaaaaaaa....7
...po nekaj adrenalina v polje umirjenosti...Sv. Marija Ljubično...8
...križ pri Marijinih stopinjah, kolo  pustil nekoliko višje in vpis v knjigo...pa saj vedo, če je bil tukaj bruny je bil itak s kolesom...9
...pomožni objekti pod cerkvijo in vednko krog okoli cerkve za srečo - stara vraža itak......10
...in začetek spusta pri Kohnetovi gorci, čese ne motim...11
...oči kar pošteno ,,na pecljih,, praktično poznam tukaj vsak večji kamen in korenino ampak...12
...na veliko ,,štrafajo - vun vlačijo,, hlodovino in pot se v zadnjem času dnevno nekoliko spreminja...13
...uspešno do Ferodeja v Podpeči in MTB odsek je za mano...14
...petkratni ,,velb,, v Podpeči,še preko Dravinje in domov...miniatura Zalonč - Ljubičnoza mano15
bruny10. 11. 2013 20:30:04
In ker je bilo še nekaj ,,lufta,, - časa do mežikanjenaslednje vremenske fronte...logiranje iz Studenic do Podpeči ob Dravinji, danes po dolgem času z avtomobilom in povezava pohodniška seveda iz skupne točke Zbelovskega gradu in Ljubične v pozno jesenskem nedeljskem popoldnevu. Ena takšna nezahtevna aktivnost, zelo umirjena med nekoliko bolj zgodovinsko močnim Zbelovskim gradom in poduhovljeno noto Ljubične, ki jima daje vez poplavna reka Dravinja v dolini. Bolj sprehod in opazovanje res pestrih barv jesenske narave, ki so še nekoliko bolj oživele ob zadnjih padavinah...in še presenetljivo veliko zelenih barv, očitno je apnenčast svet odlična podlaga...Lp Bruno/bruny
Pogled na Ljubično iz parkirišča ob reki Dravinji, naselje Podpeč...1
...odlično označeno...13
...kapelica nad potjo14
...Gorca ob poti, kapelica je nad njo...15
...pogled na levo, vrh Zalonč v lahni meglici, še bolje je bil gozdarsko ,,masakriran,,...16
...cerkev na Ljubični...17
...Ljubična gora, vrh...18
...križ pri Marijinih stopinjah, vpis v knjigo in povratek po enaki trasi nazaj v Podpeč.Lp19
pohodnik3825. 02. 2014 00:39:01
Rančka 615m in Ljubična gora 533m v enem paketu...

SLIKE+OPIS POTI

VIDEO

GPS sled

Lp! Tonenasmeh
na Rimsko ulico1
Boč z druge perspektive....lep greben se sveti tam....mogoče enkrat v kratkem....2
nad kamnolomom3
desno v smer Zg.Poljčane12
in spet na izhodišču13
bruny3. 07. 2014 22:40:51
Pod večer, 03.07.2014 z gorskim kolesom med dolino potoka Bela na vzhodu in Penojami na zahodu od doma iz Poljčan...Kratka aktivnost med in pod štirimi vrhovi Rančka, Zalonč, Ljubična in Zbelovska gora za mežikanje mini kvart-et. Vrhove sem izpustil, lahkotno povezal svet štirih v nezahtevni aktivnosti nad desnim bregom Dravinje. Pot razmočena in blatna, nočne zmerno nevihtne ure so to povzročile...V Zbelovem še na levi breg do pekarne Boč po nekaj svežega, polnozrnatega, če sem bil že tukaj in po liniji najmanjšega odpora po cesti nazaj v Poljčane. Ja, prav prijetno je bilo, nekaj pravih kilometrov višje nad Dravinjo in trije stoti višincev v metrih ravno dovolj za mežikanje več kot ,,natrpan četrtkov dan,,..
Trasa:LjubičnoMTB,03.07.2014
bruny12. 07. 2014 22:34:08
Danes na Ljubično iz Podpeči ob Dravinji. Popoldanske nevihte tudi v Dravinjski dolini niso predstavljale oviro. Ker je vreme, vedno po trditvah meteorologov mežikanje pravo. Pohodniško na Ljubično tokrat. Iz Podpeči do vseh treh pomembnih točk. Cerkve Sv. Marije, vrha Ljubična gora in križa pri Marijinih stopinjah. Tereni močno razmočeni in blatni. Pot relativno enostavna, višinci solidni. V 2,80 kilometra se dvigne za 280 višinskih metrov. Povprečen naklon tako 10%. Najvišja točka Ljubična gora. Cerkev Sv. Marije vzhodno od vrha. Križ pri Marijinih stopinjah na zahodnem delu Ljubične. Vpisna knjiga pri Marijinih stopinjah. Veliko je stalnih obiskovalcev, sodeč po vpisih. Prevladujejo lokalci. Nekaj tudi vpisov bolj oddaljenih. Kar nekaj prakticira ta vzpon vsak ali skoraj vsaki dan. Zanimiva točka je Ljubično, odlično dosegljiva iz več strani. Dolina Dravinje oziroma potoka Bela, ki je pritok Dravinje vsekakor optimalni izhodišči.
Trasa.Ljubično,12.07.2014.Lp
Sv. Marija Ljubično na vzhodnem delu Ljubične1
bruny10. 08. 2014 21:27:37
Ljubično & Zalonč. Popoldan s kolesom. Med Ferodo in Čobcem oziroma reko Dravinjo in njenim pritokom Belo. Vršni točki danes izpustil. Višina 500 metrov na tej trasi nedosegljiva. Nekaj metrov je manjka. Poti suhe, srečal nikogar. Ura je bila že nekoliko pozna. Večina v teh koncih hodi do križa pri Marijinih stopinjah. Poti suhe. Višinci hitro rastejo in je potrebno kar garati na delu trase. Delno tudi Loško- zbelovska planinska pot in v nadaljevanju Pot po vinskih goricah. Zaradi izrazite sečnje v teh koncih gozdne poti v zadnjem času doživele ,,transformacijo,, v gozdne vlake. Ljubična je izrazit apnenčast svet. Na Zalonču neke druge kamnine in svet je nekoliko bolj moker in posledićno tudi blaten. Oba vrhova nekoliko nad 500 metrov. Trasa dovolj razgibana, je kar nekaj delov gor in dol in zanimiva predvsem iz stališča povezave široke doline reke Dravinje z ozko dolino potoka Bela. Prijetno za kratek trening, ko se (mi)ti morda Boč ravno ,,ne da,,. Brez fotkiča danes...
Trasa:Ljubično & Zalonč,10.08.2014.Lp
Ob kapelici Sv. Huberta danes levo, takoj za Zalonč v kratki liniji, vrh Ljubične izpustil...1
...pogled na vrh Zalonč iz smeri Ljubično oziroma iz  jugozahodne smeri, fotki maj/2014.2
bruny31. 08. 2014 20:36:34
Ljubično v eni kratki kolesarski pentlji...,,mašli,, pod samim vrhom. Konkretni vzpon od Ferode po LZP do kapele sv. Huberta. Nadaljevanje po manj strmi levi varianti pod samo cerkev na Ljubični do zadnje zidanice/gorce. Tukaj ob zidanici se ravno nekje ,,prebije,, 500 metrov višine. Ja, Ljubično nekje bolj duhovna točka nad desnim bregom Dravinje v geografskem predelu imenovanem Dravinjske gorice. Spust v dolino Dravinje opravil nazaj do kapele po strmi varianti in nadaljevanje preko Ocvirka po eni od tradicionalnih poti na vrh Ljubične, seveda ob poti čez Cerje. Začetek in zaključek, seveda Poljčane. Vsekakor prijetno, kratka aktivnost pod večer in to je bilo to...Ljubično med Ferodo in Ocvirkom,31.08.2014.Lp
bruny18. 10. 2014 19:47:55
Krožna pohodniška čez Ljubično. Iz Podpeči od Ferode navzgor in obhod vseh treh glavnih točk...Marijine cerkve na vzhodnem delu, samega vrha Ljubično v osrednjem delu in križa pri Marijinih stopinjah na zahodnem delu. Sestop navzdol v strmi grebenski vatianti v naselje Zbelovska gora/domačija Kovačič in sklenitev kroga po asfaltni povezavi nazaj na izhodišče v Podpeč k mostu preko Dravinje. Po korekciji/popravku 4,59 kilometra. Ni ravno bogato s kilometroi, tudi z višinci ne, Ljubično pa vseeno ena takšna zanimiva mini aktivnost. Fotkal danes ne. Slikovnega materiala že itak dovolj v prispevkih višje. Se pa narava počasi odeva v jesenske barve...
TRasa GPS:Ljubično,18.10.2014
bruny28. 11. 2014 17:55:16
Iz Podpeči/most preko Dravinje pri ,,velbah,, ob Ferodi višje v svet...Ljubične, cerkev Sv. Marije nekje osnovna točka, ki zaznamuje ta svet širših povezav med Bočem & Konjiško goro... Še dodatni štirje kratki dodatki če sem se že mežikanjepodal pohodniško višje v svet megle...proti naselju Zbelovska gora do križa pri Marijinih stopinjah, proti naselju Lovnik/območje zidanic do ceste Lovnik-Zbelovska gora, proti dolini potoka Bela oziroma Cerju, Poljčanam do samotne opustele domačije in proti naselju Ljubično/Poljčanam do križa nad Ocvirkom... Vidljivost slaba od 0-20 metrov višje, poti razmočene, delno blatne...
Trasa poti:Ljubično iz naselja Podpeč ob Dravinji/Ferode,28.11.2014
Ljubično,24.05.2014...Naj bo sončna slika ampak tudi v megli ima Ljubična z okolico svoj čar, danes brez ,,tehnike,, za  slikanje na pot. Megleno, zelo megleno je bilo...1
bruny21. 05. 2015 21:53:43
V poznem, deževnem popoldnevu, danes pohodniško na Ljubično iz izhodišča Podpeč ob Dravinji/Ferode. Odhodil vse tri najpomembnejše točke na Ljubični, vsaka s svojo zgodovino/pomenom in se vrnil po identični poti nazaj v dolino reke Dravinje...
Več...Pešpoti/Ljubično, 21.05.2015
Strava/Ljubično, 21.05.2015
bruny2. 06. 2015 21:58:25
Popoldan, 02.06.2015 s kolesom/gorskim višje v svet 533 metrov visoke Ljubične in 448 metrov visokega Strmca. Danes iz Poljčan preko domačije Čobec in na Ljubični odvozil nekje vse tri glavne točke...ob cerkvi Sv. Marije sedmih milosti, vrh533 metrov višine in Marijine stopinje/križ. Dodal še spust ob Kohnetovi gorci do Vučajnkove gorce/križa. Nadaljeval oziroma vrnil se v svet 448 metrov visokega vrha Strmec, To je vrh, katerega nižji del proti juguin vzhodu ja v preteklih desetlejih že mežikanjedodobra izginil/Granitov kamnolom. Nad kamnolom podaljšal do Kovačeve gorce/križa. Spust bi lahko opravil direktno v Zgornje Poljčane ampak povratek nazaj in znova ob domačiji Čobec nazaj v Poljćane...

Nekje osnovni mežikanje(v)pogled v svet Ljubične in Strmca...tudi nekaj malega Rančke in Zalonča. Lahko bi bilo bolj ostro, lahko tudi veliko bolj enostavno...ampak za en torkov pozni popoldan recimo kar dovolj za osnovni preteg nad desnim bregom reke Dravinje in levim bregom potoka Bela, ki nekje zaznamujeta in omejujeta spodaj v dolini ta svet...Fotkal danes ne, itak je dovolj slik od predhodnih aktivnosti...
Več...Pešpoti
Več...Strava Lp
bruny28. 06. 2015 19:23:50
V popoldanskem času kratek sprehod na Ljubično...nekje vse tri glavne točke ob poti iz Podpeči ob Dravinji. Ob povratku v dolino reke Dravinje še ravninski podaljšek na desnem bregu do začetka naselja Penoje in nazaj. Temeratura prijetna, delno jasno in oblačno...poti razmočene in delno blatne.
Podpeč ob Dravinji - Ljubično - Penoje,28.06.2015in Strava/trasa Lp
bruny5. 11. 2015 18:58:48
Ljubično v pohodniškem koraku. Iz Podpeči od mostu preko Dravinje ozirome Ferode po LZpoti navzgor ob cerkvi, čez 533 metrov visoki vrh do lesenega križa pri Marijinih stopinjah. Vpis v planinsko knjigo in po zahodnem grebenu sestop navzdol v naselje Zbelovska gora. Vpisov je veliko in kar nekaj domačinov je izredno vestnih/pravzaprav vsakodnevnih obiskovalcev Ljubične. Ta odsek poti, danes navzdol - eden od naj odsekov po mojem skromnem mnenju nekje na celotni trasi med Slovenskimi Konjicami/Konjiško goro - Bočem - Donačko goro - Macljem/Izvirom Sotle. Sledil je še vezni podaljšek, žal asfaltni nazaj do mostu v naselju Podpeč. Danes suha jesenska pot, svetli del dneva v poznem popoldnevu mežikanjeje hitro slabel, nekaj lahnega vetra in prijetno nasmehje bilo z odpadlim listjem bogati - zanimivi krožni trasi... Lp
bruny2. 12. 2015 15:39:00
Kratka pohodniška na Ljubično.Podpeč ob Dravinji/Ferode idealno izhodišče in danes dve točki v nekoliko nižjem severovzhodnem svetu. Vučajnkov križ in Hubertova kapela nekje zaznamujeta to območje. Bilo je okoli poldneva povsem dovolj v nekaj manj kot uri na nezahtevni gozdni poti. Podlaga suha in prijeten sončen dan je bil...Ljubično/Vučajnkov križ in Hubettova kapela, 02.12.2015 Lp
bruny1. 05. 2016 17:51:49
Enostaven deževno/meglen ,,rekoveri hajk,, na Ljubično, zagotovo naj duhovno točko v svetu med Bočem in Konjiško goro. Začetek in zaključek v Podpeči ob Dravinji. Pet glavnih točk je bilo v planu...Vučajnkov križ, Hubertova kapela, cerkev Sv. Marije sedmih milosti, Ljubična533 vrh in križ pri Marijinih stopinjah. Zanimivo se nizajo po grebenu v smeri vzhod - zahod. Prijetnanasmeh je bila to ura in pol. mežikanjeKaj dodati, sigurno bolje kot objokovati vreme na kavču ali kot pravi G.Andrej Pečenko - ,,vreme vedno je,,...Pešpoti, Ljubična, 01.05.2016 in Strava/Ljubično, 01.05.2016 Lp
Ljubična iz Podpeči ob Dravinji...1
...deževen je bil to popoldan...2
...in tudi delno meglen...3
...Vučajnkov križ, obnovljen leta 2012...4
...Hubertova kapela...5
...najvišje ležeča zidanica-gorca na Ljubični je Kohnetova gorca...6
...Sv. Marija sedmih milosti...7
...533 metrov visoki vrh Ljubične zaznamuje ,,telekomunikacijska,,navlaka ampak tudi to potrebujemo...8