Boč - Plešivec - Donačka gora.......

bruny25. 06. 2010 22:30:03
Danes s kolesom iz Poljčan najprej na vrh Boča do RTV stolpa 978 m.n.v. in potem še preko jase Formile na 822 metrov visoki Plešivec. Po prvotnem planu bi to naj bilo dovolj, ampak zaradi prijetnega hladu v gozdovih Boča in Plešivca sem potegnil še ,,špuro,, preko planote Ravnocerje in Sv. Florijana do planinskega doma na Donački gori. Na vrh bi se s kolesom tudi bilo možno odpeljati ampak bilo bi odločno preveč v nasprotju s planinskim in turnokolesarskim kodeksom in sem raje posedel ob hladni pijači pri planinskem domu v prijetnem klepetu z znanimi in nekaj manj znanimi obiskovalci planinskega doma. Ja, množično je bil danes obiskan dom....... in potem povratek preko prevala Čermožiše med Žetalami in Majšperkom ob poplavni reki Dravinji nazaj na izhodišče in tudi končno točko v Poljčane. Travniki ob reki Dravinji so bili danes zelo živahni saj so kmetovalci opravljali košnjo, sušenje, siliranje, baliranje......Pet ur vožnje, 70 prevoženih kilometrov in dober poldrugi tisoč višinskih metrov je bila končna inventura današnje vožnje......

Lp bruny
Boč - Plešivec  - Donačka gora....... V krajinski park Boč in Plešivec sem zavozil preko naselja Podboč1
bruny27. 06. 2010 21:19:24
Danes v nedeljo ponovno proti planinskemu domu na Donački gori in sicer v nekoliko lahkotnejši varianti. Do planinskega doma na Donački gori sem danes vozil po trasi preko Dednega vrha in planote Ravnocerje, ki ima najmanj višinskih metrov in je primerna tudi za manj pripravljene kolesarje. Iz planote Ravnocerje spust v Sv. Florijan in preko Tlak in Strmca po gozdnih cestah do planinskega doma na Donački gori. Spust iz planinskega doma sem opravil za razliko od petkove trase preko naselja Kupčinji vrh v Stoperce in potem klasika ob Dravinji nazaj na izhodišče v Poljčane.Razmere za vožnjo odlične - suhe poti in rahel severovzhodnik, ki me je prijetno hladil. Srečal kar nekaj kolesarjev ampak vse v ravnini, ker očitno jim gozdne poti in višinci ne dišijo preveč.......Skupaj opravljenih 56 kilometrov, nekaj več kot tisoč višinskih metrov v polčetrti uri.

Zgornje Poljčane kot izhodišče.......1
Pogled na Poljčane3
Pogled na Boč iz Pritenskega-vinogradi.4
Gozdarsko skladišče in včasih ob nevihti na Boču tudi zavetišče.......5
Križišče za naselje Hrastovec pod Bočem......6
........Opuščena lovska preža........pod Stavskim vrhom7
........Opuščena gozdarska rampa pod Stavskim vrhom......,je le še spomin na preteklost......8
.......Pod planoto Ravnocerje......in odcep na levo pot Boč-Donačka gora....ampak danes naravnost po cesti spust v Sv. Florijan.....9
.......in tako se vidi Donačka gora iz naselja Tlake..........10
......pred varnosto ograjo desno navzdol ponovno v ,,gošo,, in seveda zapustil sem cesto Rogatec-Stoperce.11
..........ja desno ponovno na gozdno cesto in pot vodi direktno proti planinskemu domu.......12
......tukaj se ponovno priključim na planinsko pot Boč-Donačka gora.....in naprej je smer znana.....13
........ja v petek je tukaj je še ,,travca stala,, ampak že mora biti tako in pravilno je to, ker slovenska krajina se vendarle preveč zarašča......14
.......planinski dom na Donački gori je že za menoj.....in že na poti proti......Čermožišam.........15
.......danes spust proti Kupčinjemu vrhu,Stopercam..... in vzorno urejeno  ,,odžejališče,, v Čermožišah-občina Žetale....16
.......Kupčinji vrh.....in sem že v občini Majšperk.......17
......pester je živalski svet na Kupčinjem vrhu...............18
...........,,ka nas te zijaš in slikaš, idi že te te domu,,............19
........komentar ni potreben!?......20
,,,,,,,,,vodovod bo vsekakor obogatil kvaliteto življenja...........21
.......vedel sem da ima Stoperce cerkev ampak to, da se imenuje po Sv. Antonu puščavniku pa sem izvedel danes s pomočjo medmrežja............22
......in seveda šola v Stopercah........pot sem nadaljeval preko Grdine, obeh Sveč  - Preše, Koritnega.......po dolini reke Dravinje v Poljčane.23
bruny17. 07. 2010 17:40:22
nasmehPopoldan iz Poljčan preko naselja Podboč na rogaško stran Boča do domačije Gavez oziroma doma lovcev LD Rogaška Slatina in potem povratek preko plezališča, jase Formila, doma planincev PD Poljčane in rastišča velikonočnice na Boču nazaj v Poljčane. Sopara je udarila že kar visoko v Boč in pretirane svežine tudi višje v Boču danes ni bilo. Stanje poti seveda odlično v upanju, da napovedane nočne nevihte ne bodo pretirano ,,razorale,, gozdnih cest in poti na Boču......

bruny2. 08. 2010 22:04:30
nasmehV nedeljo 01.08.2010 iz Poljčan preko Boča in Plešivca s kolesom na mejni Macelj do izvira reke Sotle. Vzpon iz naselja Trlično nad lovsko kočo Lipovec - LD Rogatec je presenetljivo zelo direkten, ampak v celoti vozen praktično do samega izvira reke Sotle. Spust iz Maclja sem opravil po gozdni cesti ob sami schengenski meji z republiko Hrvaško po dolini ,,takoimenovane mlade Sotle,,. Ob povratku še vzpon do planinskega doma na Donački gori in nato preko Kupčinjega vrha, Stoperc in po dolini reke Dravinje nazaj v Poljčane. 100 prevoženih kilometrov in slabih dvatisoč višinskih metrov je bilo v dobrih šestih urah vsekakor dovolj za odlično preživet del, sicer soparne nedelje na poteh in cestah med Bočem in Macljem.

bruny10. 05. 2011 20:05:30
nasmehMed tednom kadar ni na pretek časa opravim krajši skok iz Poljčan preko naselja Ljubično in Podboč in vinogradov Pritensko v Studenice po stari rimski cesti ki so bile v rimskih časih poimenovane ,,Fons gratiae,,... Kratka turca ampak nekaj višincev in MTB utripa pa vendarle je..

Fons gratiae = Studenice 10.05.2011
bruny14. 05. 2011 19:42:28
Danes popoldan s kolesom pred plohami nekoliko višje v krajinski park Boč - Plešivec do Gaveza in cerkve Sv. Marjeta na rogaško - kostrivniškem delu Boča...
Pogoji za vožnjo odlični - gozdne ceste in poti suhe...Vetra ravno toliko, da je prijetno hladil... Ob povratku še vožnja mimo rastišča velikonočnic in krajši odsek pod Ljubično do Lušečke vasi v območju Dravinjskih goric.

Boč - Sv. Marjeta MTB, 14.05.2011

...pod brunarico lovcev LD Poljčane na Golniku...1
...pred Formilo...2
...proti Gavezu, domu lovcev LD Rogaška Slatina...3
...cerkev Sv. Marjeta na Boču...4
... utrinek iz pašnika z ene od najvišje ležečih kmetij na Boču...5
...na prevalu nad planinskim domom na Boču, nedaleč od okrepčevalnice Drevenik...6
...pred nekaj tedni še zelo aktualno, danes pa mir in tišina ob rastišču velikonočnic na Boču...Dve uri - več kot dovolj za nekaj drobnih utrinkov v krajinskem parku Boč & Plešivec...Lp7
bruny5. 06. 2011 21:31:33
...Danes popopldan po kar siloviti nevihti s točo vendarle še vožnja na Boč tokrat iz Studenic preko opuščene gozdarske rampe pod Stavskim vrhom, plezališča, jase Formila in doma planincev PD Poljčane na Boču...spust po asfaltni povezavi v Zgornje Poljčane in na koncu še vožnja v območje Dravinjskih goric pod Ljubično in preko Lušečke vasi nazaj v Poljčane...Razmere za vožnjo solidne ker ni bilo sparine in nadležnega mrčesa, ampak gozdne ceste na Boču so nevihte v preteklih dneh kar pošteno ,,naglodale,,.

GPS Boč nad Studenicami MTB, 05.06.2011

...Na mostu preko reke Dravinje pred naseljem Studenice...1
...samostan dominikank v Studenicah...2
...pred letom-dvema odkrit kip Zofije Rogaške - ustanoviteljice samostana dominikank v Studenicah...3
...Pred dobrim desetletjem v okviru javnih del obnovljen zid okoli samostanskega kompleksa v Studenicah ob cesti, ki vodi višje v Boč...4
...nekoliko manj lep pogled na samostanski kompleks, ker trenutno obnovitvena dela stojijo zaradi razhajanj v namembnosti objekta5
...Naprej po stari rimski cesti...6
...Pogled v dolino proti Pohorju je omogočil posek lesa v zimskih mesecih...7
...Med jaso Formilo in domom planincev PD Poljčane na Boču...8
...Preval med jaso Formilo in domom planincev PD Poljčane na Boču je s svojimi 725 metri višine bila najvišja točka današnje poti...9
...Smerokazi ob rastišču velikonočnic na Boču, ampak mene je vodila v nadaljevanju pot v dolino...10
...Nevihte med Pohorjem in Bočem in očitno kar močne, so reko Dravinjo naredile kalno oziroma blatno...11
bruny22. 06. 2011 14:19:14
Astronomski začetek poletja včeraj 21.06.2011 ob 19:15 in zahod sonca ob 20:57 uri sta bili odlični ideji za povezavo dveh časovnic s turnim kolesom v krajinskem parku Boč & Plešivec. Startal sem natančno ob 19:15 uri v Poljčanah in jo vsaj makedamsko zaključil ob 20:57 uri pri Sv. Miklavžu na Boču. V času začetka poletja in med zahodom sonca sem tako povezal nekaj pomembnejših točk na Boču v poletnem solsticiju, ko svetli del dneva doseže svoj vsakoletni maksimum...

GPS Boč 21.06.2011 na poletni solsticij med 19:15 in 20:57 uro

...na studeniškem delu Boča je sonce še imelo svojo moč...1
...brunarica lovcev LD Poljčane  na Golniku je v zelo senčnem delu Boča...2
...Ja tudi na Formili je prišel čas košnje...3
...po plezališču, domačiji Gavez iln domu lovcev LD Rogaška Slatina sem privozil do Sv. Marjete na Boču in Rogaška Slatina spodaj v ozadju...4
...vozil sem bolj na izi in natančno ob 20:57 nad cerkvico Sv. Miklavža na Boču, nedaleč od doma planincev  PD Poljčane...5
...še pogled nekam tja proti zahodu, kjer je dan izgubljal moč proti temi...in potem spust po asfaltu nazaj v Zgornje Poljčane...6
bruny26. 06. 2011 20:53:22
nasmehDanes v nedeljo v krajinski park Boč & Plešivec s kolesom do skrajne vzhodne točke - planote Ravnocerje in potem v nadaljevanju še na sam vrh kopasti 822 metrov visoki Plešivec predvsem z željo, da ,,naklamfam,, tisoč višinskih metrov...Razmere za vožnjo več kot odlične čeprav so bile gozdne ceste predvsem na področju Plešivca dodobra razdrapane od preteklih neviht...Danes tudi z nekoliko nostalgije na burne dogodke junijskih & julijskih dni leta 1991 saj sem kar nekaj časa kot pripadnik TO prebil na področju Boča predvsem v coni med lovskim domom LD Poljčane, jaso Formilo in stolpom na Boču...Srečal kar nekaj kolesarjev in pohodnikov tudi v predelih krajinskega parka Boč & Plešivec, ki so redkeje obiskani ampak skrivajo veliko lepot in zanimivosti...

GPS Boč & Plešivec MTB bolj na izi, 26.06.2011

... Na vzhod do planote Ravnocerje me je danes vodila pot in v nadaljevanju preko vrha Plešivca, domačije Gavez, cerkvice Sv. Marjeta in doma planincev PD Poljčane na Boču nazaj v Poljčane...1
bruny20. 08. 2011 20:09:44
Danes popoldan ena kratka MTB krožna turca po takoimenovanih mejnih - robnih delih krajinskega parka Boč & Plešivec med naseljema Ljubično in Krasna...Da bi bilo v turi tudi nekoliko ,,zgodbe,, sem se vrnil nekoliko za 70 let v zgodovino - v leto 1941 in fotkal opuščeni vojaški bunker z ,,očakom,, v ozadju v Zgornjih Poljčanah ob cesti proti naselju Ljubično. Je nem pomnik nekih davnih časov. V viharnih letih pred drugo svetovno vojno, ko je ves svet trepetal pred nemško vojsko je bil zgrajen s strani stare kraljeve vojske kot zaščita za most preko Dravinje med Poljčanami in Zgornjimi Poljčanami. Po nekaterih zgodovinskih virih ni odigral pomembnejše vloge in je bil dokaj hitro uničen ob dveh padlih vojakih vojske kraljevine SHS...

Med Ljubično in Novakami v mejnih delih krajinskega parka...
...opuščeni vojaški bunker med Zgornjimi Poljčanami in Ljubično - nem pomnik na viharne čase pred sedemdesetimi leti z Boče(o)m v ozadju...1
bruny29. 08. 2011 21:02:02
...Danes v ponedeljek - dan v tednu, ko je Boč najmanj oblegan s kolesom nekoliko bolj konkretno v krajinski park Boč & Plešivec preko vstopne točke - naselja Podboč in vzpon do opuščene gozdarske rampe pod Stavskim vrhom - Stavšekom, kjer se združita gozdni cesti iz Poljčan in Makol...v nadaljevanju zaradi pozne ure najkrajša varianta preko plezališča, partizanske bolnice in jase Formila do doma planincev PD Poljčane na Boču in zaključni spust po asfaltu v Zgornje Poljčane...Poldruga ura in večna dilema med ogledom dobrega filma, košarke, nogometa... ali ,,uživancijo,, v gozdovih Boča & Plešivca.

GPS Boč MTB, 29.08.2011
...opuščena gozdraska rampa pod Stavskim vrhom - Stavšekom je v bližini križišča oziroma sečišča gozdnih cest iz Poljčan in Makol in danes tudi najbolj skrajna vzhodna točka poti...2
bruny11. 09. 2011 18:19:59
Danes do planinskega doma na Donački gori preko Boča in Plešivca v eni lažjih variant na trasi Podboč - opuščena gozdarska rampa pod Stavskim vrhom - Dedni vrh nad Makolami - planota Ravnocerje... Gozdne ceste in poti suhe, bi rekel kar nadležno prašne ob rahlem jugozahodniku. Spust iz Rudijevega doma sem opravil preko Čermožiš, Nadol, Siteža in Narapelj v Majšperk. V nadaljevanju povratek ob reki Dravinji nazaj v Poljčane. Prijetna in še kar... poletna tura s prvimi trgači v vinogradih ob poti in tudi prvimi ježicami s kostanji na tleh.

GPS Boč - Plešivec & Donačka gora
bruny18. 09. 2011 20:42:13
Danes v nedeljo prijetno s koristnim...Povabilo sorodnikov iz Starega gradu nad Makolami - Variše vasi v trgatev grozdja sem izkoristil za kolesarski MTB skok do njihove vinske kleti - ,,gurce,, kar preko Boča. Stari grad se z vinogradniškimi legami zajeda v Boč & Plešivec in tukaj se pridela kar nekaj vina visoke kakovosti... Prijetno druženje s sorodniki, prijatelji in znanci v sončni nedelji je bila res prava zadeva in popoldan za spremembo povratek po dolini potoka Šega, Makol... nazaj v Poljčane.

GPS Stari grad nad Makolami preko Boča
...Nad Starim gradom - Varišo vasjo danes zaspremembo enkrat preko Boča s kolesom v trgatev...1
...pod Stavskim vrhom na Boču na gozdni cesti...2
...tudi Boč premore krožno križišče!?...3
...Dedni vrh je bil obsijan s soncem...4
...zemeljska dela se opravljajo in ponovno bo nastalo igrišče za mladež Starega gradu na manjši travnati jasi...5
bruny1. 10. 2011 18:21:32
...nasmehDomači mi pravijo, da v tem času opravljam najbolj mežikanje ,,koristne,, ture...Ni bilo potrebno visoko v Boč za poln nahrbtnik ene od jesenskih dobrot...

GPS Boč ,,kostanj,, MTB, 01.10.2011

Stanje poti odlično in razmere za nabiranje tudi...

bruny14. 06. 2012 21:50:52
14.06.2012 ena krožna MTB kombinacija iz Poljčan v krajinski park Boč & Plešivec na vzhod do planote Ravnocerje, ki je kar klasična. Razmere za vožnjo zelo dobre v swončnem vremenu in optimalni temperaturi kljub temu, da je Boč po kar dolgem času ,,solidno namočen,,. Res kar prijeten zaključek dneva na samotnih cestah in poteh, ker ura je bila že pozna...
Trasa:Boč & Plešivec MTB, 14.06.2012
bruny18. 06. 2012 09:15:35
V nedeljo, 17.06.2012 z gorskim kolesom na Plešivec in tokrat v varianti po gozdni vlaki iz gozdne ceste, ki gre pod grebenom. Slab kilometer srednje zahtevnega vzpona, ki ga vozimo v glavnem samo poznavalci teh terenov je pa izjemno zanimiv in v nadaljevanju še iz vrha Plešivca po vlaki po kateri so pred kratkim vlačili hlodovino. Ta del je svojstven, ker poteka skoraj izključno v delu gozda z iglavci, ki so zelo močni zastopani na Plešivcu...Teren večinoma suh in že tudi v mežikanje ,,goši,, rahlo soparno na bolj osončenih legah.Spust sem opravil v nadaljevanju preko jase Formila, ki je bila v sredini tedna prvič letos pokošena in doma planincev PD Poljčane na Boču...
TRASA:Plešivec MTB, 17.06.2012
bruny24. 06. 2012 10:54:04
V sredini tedna s kolesom na Boč iz Poljčan izpred Razvojnega centra narave in povezava dveh starih rimskih cest v krožno varianto.. Medtem ko prva rimska cesta iz Studenic proti stolpu na Boču do višine 730 metrov, kjer se priključi na gozdno cesto proti stolpu še ,,nekako živi svoje življenje,, in je še tudi označena na nekaterih kartah je bil povratek po drugi od odcepa za Formilo navzdol praktično samo kolesarsko fiktiven, ker sem večino poti pešačil s kolesom ob boku oziroma preko ramen. Cesta močno zatrpana z listjem, kamenjem, preperelimi debli...predvsem polna kopriv in praktično tudi na kartah ni več označena.

Trasa:BOČ MTB - krožna po starih rimski cestah, 20.06.2012h

mežikanje Vseeno je krog nekako uspel in ob širšem interesu ter spremembi trenutno veljavne zakonodaje o vožnji v naravnem okolju bi to lahko postala med Poljčanami preko Studenic revitalizirana zahtevnejša MTB delno- krožna pot do stolpa na Boču.Poti suhe in podobno tudi danes.
bruny1. 07. 2012 22:07:39
Pod večer po soparnem in vročem popoldnevu v krajinski park Boč in Plešivec s kolesom do planote Ravnocerje. Danes v kombinaciji preko jase Formile in plezališča do Dednega vrha nad Makolami in potem po vezni - delno panoramski gozdni cesti do planote Ravnocerje. Povezava med Dednim vrhom in planoto Ravnocerje je najnižji in najenostavnejši naravni prehod med makolskim in rogaškim svetom v predelu Boča in Plešivca in poteka nekako ves čas navišini okoli 600 metrov nekoliko gor in dol. Omogoča tudi kar nekaj razgledov na haloški svet, območje dravskega polja in Pohorja. Povratek preko domačije Gavez, cerkvice Sv. Marjeta in doma planincev na Boču nazaj v Poljčane. Dokaj severne lege omogačajo tudi v bolj vročih dneh ugodno športno aktivnost in prava doživetja...
Trasa:Ravnocerje MTB, 01.07.2012
bruny27. 07. 2012 22:32:37
,,Te pa mežikanje danes ena v stilu Sigma števčkov,, za trening v krajinski park Boč & Plešivec iz Poljčan in po 15 minutah - vinogradi Pritensko nad naseljem Podboč, 30 minut - vodohram nad Klečami, 60 minut-planjava Dedni vrh nad Makolami,68 minut-planota Ravnocerje, 90 minut-najvišja točka poti na gozdni cesti pod grebenom Plešivec proti jasi Formila, 120 minut-parking nad Zgornjimi Poljčanami pred vstopom na ,,Babo,, in po 125-ih minutah - doma in jezik ,,flaša radlerja,, takoj na eks za regeneracijo. 27,77 kilometrov in +735 m višincev/-707 m spusta, max. hitrost 53,6 km/h in max. višina 755m.n.v... in to je bilo nasmeh to. Poti v glavnem suhe in v nekoliko bolj senčnih legah delno še razmočene. Lp
Kapelica planota Ravnocerje...1
bruny1. 08. 2012 22:45:24
Pozno popoldan s kolesom do Šošterice nad Makolami preko Boča in Plešivca v krožni varianti. Slap Šošterica je trenutno brez vode. Danes prvič s kolesom medtem ko sem v pohodniških variantah že bil ob slapu. Enkrat v prihodnosti po večjem deževju vsekakor ponoven obisk, da ga končno vidim v mežikanje bolj veličastni podobi.
Trasa:Šošterica MTB, 01.08.2012
...svetlobe je bilo vedno manj...9
...10
...11
...Že kar temno, slap nekoliko višje suh in tudi struga v prvih metrih prav tako...12
BibaS2. 08. 2012 08:54:46
bruny, super! A si mogoče domačin tukaj?