Dereze
Pretiravanje!
Tudi z navadnimi derezami gre povsem dobro po trdem, brez problemov lahko z njimi plezaš tudi po slapovih.
Če ne misliš ekstremizirati, si kupi dereze glede na čevlje.
boogle
30.4.2019
Hej, hvala za priporočila do sedaj. Alpinine navadne pohodne čevlje imam a mi premočijo v neshojenem snegu.

Zato bom do naslednje zime kupil oboje: zimske cevlje in dereze in vprasanje je v kateri sistem investirati: klasika, polavtomatski ali avtomatski.
30.4.2019
Ne hiti z zimskimi čevlji.
Kot sem že enkrat napisal, so ti smiselni samo, če greš v Himalajo ali stojiš pol ure na vsakem štantu sredi slapu. Če hodiš in se ti kri normalno pretaka, so dovolj dobri navadni nepremočljivi čevlji.
Zakaj pa imaš premočljive čevlje, pa je drugo vprašanje.
coffee
1.5.2019
Pomoje je v zimskih razmerah boljš it malce bolj na zihr, tud pri oblačilih, kot pa računat, da bo vse vredu in da boš normalno hodil.
marjanče
26.11.2019
Mene pa zanima če se lahko nosi klasične dereze na polvisoke gojzarje Salomon outline gtx mid. Za tiste parkrat k grem pozim v hribe res nebi rd kupoval nove čevlje.
Klasične dereze spraviš na skoraj vsak gojzar
mirank
26.11.2019
Ni pa skoraj vsaka obutev za v snegzavijanje z očmi
djimuzl
Dereze sploh niso vprašanje..
Če gre za hojo v zimskih razmerah, je ta čevelj prelahek, ob daljši hoji v snegu se noga v takih tipih obutve hitreje ohladi. Domnevam pa, da ob daljših turah ta čevelj tudi premoči.
26.11.2019
Vprašal je za dereze če pašejo ne za obutev to bo pa že sam ugotovil med/po turi.
djimuzl
Napisal je, da misli te čevlje uporabljati pozimi, a ne? Ketne pašejo tudi na letne gume...
Gre pa tudi za to, da so pri tako lahkih gojzarjih klasične dereze lahko težje od njih, kar je lahko neugodno...
27.11.2019
A zdaj je treba doktorirat, da se vidi, kdo je bolj pameten.
Prvi odgovor ljubitelja gora je povsem zadosten in edini smiseln, z vsem ostalim se dejstva samo zamegljujejo.
darinka4
27.11.2019
Jaz imam klasične od Campa 12najst zobe in sem z njimi zadovoljna. Lepo grejo na čevlje Tibet. Ki niti niso težki.
djimuzl
SamoK, mislim, da je tu že doktoriral tisti, ki je svetoval, da so zimski čevlji smiselni samo za Himalajo... velik nasmeh
27.11.2019
>ki je svetoval, da so zimski čevlji smiselni samo za Himalajo..

S tem sem se res prenaglil in se opravičujem. Tudi za na Ande so in še za kam drugam.
V Sloveniji pa le za okras v trgovinah in zaslužek prodajalcev.
27.11.2019
Kham gre ta svet, eni vse vedo in samo njihova je prava zavijanje z očmi
Krefi
pozdravljeni

kopujem dereze in sicer zanima me katere dereze priporcate za tele alpinine cevlje https://www.alpinashop.si/p2-28-414/pohodna-obutev/planinska-obutev/nepal-62121

zderezami zelim iti na kaksen stol; begunscico drugo leto pa se kam drugam.
13.1.2020
S tem modelom bi znal biti zadovoljen. Jaz imam podobne istega proizvajalca (polavtomatske, nekaj starejši model) in se dobro obnesejo:

Recimo tole:
13.1.2020
A zdaj bo vsak svoj model predlagal ali kaj?
Človek božji (Krefi), vseeno je, katere dereze boš kupil. Ok, ne avtomatskih, seveda.
13.1.2020
Ne, vseved Samo, samo tisto predlagam, kar poznam in vem, da se obnese.