seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh
 Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh
19.9.2020
Z ogledne za moje škofjeloške upokojence na Javor(1132m) v Zasavskem hribovju.Vedno naredimo planinski vodniki ogledno turo pred samo turo in ocenimo samo izhodišče ,težavnost poti,razmere na poti. Spet sem ocenil, da bo sam vzpon na Javor preveč strm in se bo šla samo do vasi Sveta Planina .To pa sem posnel na turi.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ kmalu na začetku ture  pri koči pod Javorjem.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev v vasi Sveta Planina -to je cerkev Svete Marije.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Zvonik je polek cerkve .4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pred vasjo Vrhe.5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Sv. Lenarta.6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica pred vasjo Marija Reka.7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev Marije Vnebovzete v vasi Marije Reka na takoimenovani Naratovi planini.8
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh9
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh10
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh11
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pri cerkvi.12
7.10.2020
Od včerajšne upokojenske ture na Plešivico nad Žužemberkom.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica v vasi Vinkov vrh.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Če je možnost pokukam tudi v notranjost kapelic.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pri domu Konjeniškega društva na Plešivici.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pod Plešivico.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ pri sestopu s  Plešivice v vasi Veliki Lipovec.5
9.10.2020
Včeraj na poti na Kucelj,ampak ne na Primorskem.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Opuščena kapelica pred vasjo Studor.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Ta kapelica je pod asfaltno cesto-vidi se da je mimo kapelice vodila po , ki pa je opuščena in vsa zaraščena.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Ne vem za katero vas in cerkev gre na vzhodu.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica v vasi Srednje Brdo.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ na začetku Hotavelj.5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Prelepa kapelica v Hotavljah.6
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Poslikave ima na vseh štirih straneh.7
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh8
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Svetnike premalo poznam, da bi vedel komu je vse posvečena.9
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev v Hotavljah.10
mirank
Primorskem?
miri
Bo treba urediti tudi malo po glavi,ne samo v računalniku.
9.10.2020
Izpustil sem ne -to sta verjetno opazila -hvala za opozorilo!
15.10.2020
To sem videl na poti na vrh Kup in seveda bil gor tudi križ.
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Križ na izhodišču v vasi Petrovo Brdo.1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Lesen križ na vrhu Kupa.2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica pred pokopališčem v vasi Podbrdo.3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh In križ v vasi Podbrdo.4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Cerkev v vasi Podbrdo.5
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Še drugi križ v vasi Podbrdo.6
KarmenT
19.10.2020
Na znanih krajih po novih poteh. Velika planina iz Krivčevega. nasmeh
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Manjši križ v velikem srcu1
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Kapelica na prvi planini nad Krivčevim - Podkraj?2
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Na planini Kisovec3
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Vedno lepa...4
Znamenja (križi in kapelice) na planinskih poteh Znamenje na Gojški planini, pod katerim vodi pot mimo Jelševega konfina nazaj v Krivčevo 5