seznam forumov / Slovenija / Splošni pogovori / Smetenje v hribih in čiščenje
 Smetenje v hribih in čiščenje
SamoK
22.1.2020
"Plastika" je skupno ime za zelo zelo veliko različnih kemičnih snovi, ki se po številnih lastnostih, vključno z obstojnostjo, zelo močno razlikujejo.
S tem nikakor ne zagovarjam plastike (kaj šele odmetavanja smeti v naravno okolje), mora pa biti jasno, da je marsikatera sodobna plastika kot odpadni material okolju manj škodljiva od na primer papirja.
31.1.2020
Ob Poljanski Sori...
21.4.2020
V zadnjem času sem dobil več sporočil, da se je odmetavanje smeti v naravo močno povečalo.

Ohranimo naravo čisto in smeti odnašajmo v dolino, kjer jih odložimo v za to primeren zabojnik.

Lisica
26.4.2020
Jaz se ful hvalim v tujini kako je Slovenija lepa in čista in potem pridem domov in me kap, koliko je smeti povsod. eek Nič več ni čista. Bi bil spet čas za kakšno Očistimo Slovenijo akcijo.

Vedno vzamem kaj s sabo domov pa ni važno ali so to flaše, piksne, stare pingo embalaže ali pa samo papirček od bonbona. Ko bi vsak samo za sabo pospravil...nasmeh

Mislim, da pohodniki po hribih nismo problem saj so hribi čisti. Problem je spodaj v nižji naravi, gozdovi, poti kamor pridejo kolesarji, motoristi pa gozdarji in kmetje, ipd.
n3jc
26.4.2020
Tudi po hribih se najde kaj, ko sem lani jeseni v samoti šibal na Triglav iz Vrat sem bil pa kar žalosten ob tem kaj vse sem moral ob poti pobirat.
27.4.2020
n3jc, tam so pa hodili turisti, ki jim je bilo sigurno figo mar za okolicomrk pogled
Računam, da jih bo letos manj.
29.4.2020
Še vedno se kar precej najde...
bagi
29.4.2020
Smetenje se je res bistveno povečalo, pa ne govorim samo o odvrženih robčkih jezen. Primer so tile sveži ostanki nekega fasaderstva, odvrženih kar na dovozno pot tik ob Savi blizu Nemške ceste v Ljubljani.
Smetenje v hribih in čiščenje3
29.4.2020
jebenti, me takole ujezi. Tu se ne ve kdo je to naredil, ko pa poveš, da si kršil občino, pa plaz kritikmrk pogled! Kdo je naredil tu večjo škodo?
Mako
Dejansko je res zanimivo. Na vsako objavo visokogorja ali prestopa občin ali primoza takoj plaz kritik, pri smeteh pa skoraj tišina. Morda je pa korelacija med packi in ... velik nasmeh
djimuzl
29.4.2020
Mogoče pa plaza kritik ni zato, ker tukaj odmetavanja smeti res prav nihče ne zagovarja...
In ga ni mogoče nasloviti na tistega, ki je to naredil - drugače pa je pri objavah drugih vprašljivih početij, pri katerih so "avtorji" in zagovorniki znani.

Ampak nikoli ne veš, morda se najde tudi tak. In se bomo dežurni modrovalci takoj javili nasmeh
Smetenje v hribih in čiščenje 750 ali 126?1
14.5.2020
V bližini glavne ceste na Ljubelj, ob izhodišču za planino Korošico...
Smetenje v hribih in čiščenje Staro1
Smetenje v hribih in čiščenje Novo2
Smetenje v hribih in čiščenje Še od bližje3
2.8.2020
Ob poti na Stovc...
julius
2.8.2020
Ali ni še nihče opazil kje pristanejo dotrajane jeklenice, smerne table, drogovi za table zviti klini ...?
Ponavadi pod potjo!
Ko lezete na Triglav, poglejte malo levo in desno pod pot. Boste imeli kaj za videti. Pred dvemi leti je tega bilo v izobilju. Dvomim, da so letos to pospravili.
Pri smeteh na zgornjih slikah pa se ponavadi najdejo tudi take zadeve, ki lahko služijo kot dokazilo o lastništvu odvrženega (časopisi z naslovi, položnice, kuverte, vizitke, printi tahometrov itd.) Pri nas smo že našli packe, ki so odvrgli odpadke. Žal pa ni bilo sankcij.
1.10.2020
"Lepote" Gorenjske...
Smetenje v hribih in čiščenje3
17.10.2020
Ob reki Bači. Vmes je tudi steklo, gorela pa je tudi plastika...