Poplave
30.3.2009 - Murglovc
Namesto v hribe, na sprehod do bližnje reke.
Poplave Mali graben1
Poplave Barake so že pod vodo.2
Poplave Most čez Mali graben3
Kriška
30.3.2009
Bila bi ti zelo hvaležna, če bi pozneje sporočil, ali se je kasneje danes ali jutri Mali graben razlil čez cesto, zlasti tamle okrog peš mostička na sliki?
Murglovc
V popoldanskih urah je voda začela upadati, tako da do razlitja preko ceste ni prišlo.
25.5.2009
V severni ljubljani(zg.šiška,Šentvid)toča velika kot oreh z lupino.Padalo je kar kakoh deset minut.Pokrijem avto z modroci zasilno,ker projektili so kar padali!.Sedaj se že umirja,hvala Bogu.
Poplave Toča ,ki se je že na pol stopila!1
Poplave Avto je še cel2
Poplave že pol manjša3
3.8.2009
Na Pržanju-okolica Ljubljane je z rahlim dežjem začela padati že drobna toča.Toča zagotovo bo proti večeru.Zavarujte stvari s strešniki,podlogami,dilami,kar še ni za v staro šaro!Lp-Rokzavijanje z očmi
geppo
Pri nas še kakšno uro, potem bo hudo. Golte se že ne vidijo več!
Poplave Pogled proti Goltem 19:40ura1
27.8.2009
Bliža se ( upam da ne ) huda nevihta!!!
Pogled proti Dobrovljam 16:10ura
Poplave Dobrovlje 1
27.8.2009
Nevihta se seli proti Celju. Pri nas pa zavijanje gasilskih cistern od vsepovsod!!
4.9.2009
Nevihtna fronta dobesedno drvi ( Goro oljko ) je v trenutku zakrila!
4.9.2009
Goro Oljko - se opravičujem..
25.12.2009
Danes zjutraj sem naredil sprehod do tacenskega mostu in pogledal obrečje reke Save pri Kanu centru.Že od daleč je bučalo,kot deset Slap Savic.Voda je drla in prestopila breg,kjer je prekrila asfaltni dovoz.V reki pa so plavali celi hlodi dreves in plastenk.Pogled je bil res srhljiv,ob izredni moči ogromnega pretoka,vrtincev in do tri in več metrskih valov.Dodajam še slike.Lpeek
Poplave Mavrica Nad Šmarno goro1
Poplave15
triglavski
25.12.2009
Tudi jaz sem malo pogledal naokoli v tem deževnem dnevu, kjer naj bi v naših koncih padlo že okoli 500 l dežja na m2, trenutno (15.20h) še vedno močno dežuje.
Poplave jezero v zgornjem delu Bavšice, cesta neprevozna, novembra 2000 je bila vsa Bavšica pod vodo1
Poplave v dolini stoterih slapov nad Logom pod Mangrtom je obilno teklo po vseh grapah2
Poplave Mangrtski potok, kjer je bil včasih stari most3
Poplave Mangrtski potok proti izlivu v Predelico4
Poplave Mangrtski potok na območju plazu Stožje5
Poplave območje plazu Stožje je delovalo dokaj mirno, nevarnosti za naslednjih 500-1000 let ni6
Poplave dež je padal v zavesah7
Poplave slap Boka je obilno bruhala kaninske vode8
Poplave Boka pri izlivu v Sočo9
Poplave Soča z Boko10
Poplave deževje nad bovško kotlino11
Poplave na radarski sliki padavin se vidi, da se te umikajo proti vzhodu12
Poplave na satelitski sliki se vidi oblačnost od zahoda prihaja hladna fronta13
25.12.2009
Res veličastni slapovi v Trenti,upajmo pa,da ne bodo botrovali večje škode ali celo človeških žrtev.Na kameri Vogel-pogled na jezero Bohinj pa sem opazil neverjetno velik slap Govca(jama,ki je aktiven samo v hudih nalivih.Tudi v ljubljani dež ne pojenja,pada v presledkih močnejših neviht.Jutri pa bo treba izkoristiti lep jasen dan v gore,ker se ponovno napoveduje teden dežja,vendar tokrat snežna meja nekje na 1500-1600mnv.
Kozorog
Triglavski, eno vprašanje. Ponavadi je slap Boka zaradi "visoke vode" v dolino odnesla nemalo grušča, kamenja in skalovja... ter tako s tem materilanom uspešno "zajezila" reko sočo. Zato je le ta poplavljala v bovški kotlini. So sotočje sanirali, do te mere, da te nevarnosti ni? Ali?
triglavski
25.12.2009
Ja to je bil problem pred leti, ko se je Boka pravokotno izlivala v Sočo in je "zapirala" Sočo, kar je imelo za posledico, da je poplavilo območje pri Žvikarju-Podklopca. Zatem so strugo Boke na izlivu uredili tako, da se izliva poševno, tako voda lažje odteka in ne dviga vodostaja Soče, kot tudi material na tak način sproti odnaša. Seveda pa se ob večjem pretoku nabira tudi material in bo potrebno čiščenje, da bo struga bolj pretočna.
husky
Če je Boka dovolj velika povzroči motnjo v toku Soče in nastane akumulacija, ki poplavi ravnico pri Žvikarju. To se še vedno dogaja in se je tudi danes.

Podoben problem je pri sotočju Bače in Idrijce, kjer so tudi poskušali z odvozom proda in širjenjem struge, a pravega efekta ni bilo.
sabina.7
25.12.2009
V Gorici pa izgleda Soča takole......že leta ni tako narasla,pa tudi tako valovita je redkokdaj - okoli nas zaenkrat ni naredila večje škode....
Poplave Soča  v Gorici1
Poplave Tod je sprehajalna steza.....2
Poplave Ta struktura je v nevarnosti....3
koren555
Dobre fotke
ksena
Pa dodam še svoje fotke....kar srh me je spreletaval, ko sem opazovala reko, ki se je ovijala okoli kanalskih hiš, ki so ob normalnih pogojih kar visoko nad strugo Soče
Poplave divjanje2
Poplave3
Poplave te hiše običajno kraljujejo visoko nad strugo reke4
Poplave danes ne bi pri skoku s tega slavnega mostu nihče dosegel rekorda 5
ben5
25.12.2009
Prilagam še par slik s tolminskega...
Poplave zaprt most na Volarjah2
Poplave most na Kamnem3
Poplave5
Poplave7
Poplave8
17.6.2010
Pred kratkim je Ljubljano obšla močna nevihta,na srečo brez toče.Zadeva se že umirja.Bilo pa je zanimivo opazovati kroženje Kanje nad Pržanjem kakih 100m višje,pol ure pred ujmo.Tudi golobi in srake so se v nizkem letu poskrile v zavetje.