Kje se nahaja Končnikov vrh (2109 m)?

Na Peci

Na Raduhi

Na Begunjščici

Na Dleskovški planoti

seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Debela peč in Brda
 Debela peč in Brda
nejcf
19.11.2018
V soboto pred napovedanim sneženjem en krajši krog po vrhovih nad Lipanco. Od parkirišča pri Rupah mimo Okrogleža na Debelo peč, nazaj čez Brda. Zjutraj so se po vrhovih vlekle meglice, ki pa so hitro izginile. Razgled je bil na vse strani prelep.
Debela peč in Brda V dolinici pod kočo je kar pihalo1
20.11.2018
Morda še to, da bo Blejska koča zaradi letnega dopusta zaprta do 23.11
21.12.2018
Danes prijetno pohajkovanje nad Lipanco. Snega malo, tudi pohodnikov malo, vreme pa se je spreminjalo.
Debela peč in Brda1
bbugari1
Javornik?
21.12.2018
Da Javornik. Slikano popoldne na povratku.
zlatica
Hvala, Mrki. nasmeh
capraibex
Pravilno ime je Zajavornik
22.12.2018
@capraibex: tvoja trditev, da je Zajavornik pravilno ime za planino Javornik je na trhlih nogah. Tine Mihelič, za katerega vemo, daje bil odličen poznavalec Julijskih alp v svojem planinskem vodniku Julijske alpe planino imenuje Javornik. Enako jo je zapisal tudi v vodniku Julijske alpe, Bohinjske gore.
Janez Pikon, natančen poznavalec in opisovalec Bohinjskega konca, planino prav tako imenuje Javornik in navaja, da je ime Zajavornik narečno.
Na kartah TNP in Julijske alpe - vzhodni del in na Sidartini Triglav je označen Javornik. Sprejemam razlago, da je pravilno ime Javornik, narečno pa Zajavornik.
tinky
Tole sem našel!!
Debela peč in Brda1
kolobar
22.12.2018
Planina se imenuje Javornik, Zajavornik je območje za planino ob gozdni cesti, ki jo prečka pot proti Lipanci. Do tja se lahko pripeljemo z Mrzlega studenca, če se želimo izogniti hoji čez planino.
jbs
Danes ni bilo dobro biti prav zgoden. Nekaj čez deseto štartamo za planino Javornik (cesta lepo prevozna). Trdovratna megla nas spremlja do razcepa visoko nad Lipanco, za Brda-Debela peč. Tu pa se odpre jasnina, ki nas nato spremlja celotno turo. Najprej gremo na Debelo peč. Tam je še precej pihalo. Nadaljujemo na Brda, kjer je bilo vetra že manj. Z Brd nadaljujemo naprej. Pot je shojena le do razcepa Lipanca-Krma, naprej proti Lipanskemu vrhu so bile le ene sledi. Vseeno se opogumimo, počasi pa gre. Zavarovani deli so praktično kopni, najbolj zoprn del je vzpon z Lipanskega sedla na Lipanski vrh. Nato sledi spust v škrbino in vzpon na Mrežce. Veter je tu praktično povsem pojenjal. Z Mrežc nazaj na Lipanco in do avta. Pot od ledenega, kopnega do razmočenega, vsega po malem.
Debela peč in Brda Megla je bila danes kar trdovratna1
Debela peč in Brda Ob povratku lepo tudi na Lipanci16
bos
27.12.2018
Včeraj od obračališča proti Pl. Javornik, kakor piše na zemljevidih, na terenu pa same table Zajavornikmežikanje. Prečenje planine ter nato Blejska koča - Debela peč - Okroglež - Brda - Lipanski vrh - Mrežce, spust do koče, ki je bila polna, in nazaj do izhodišča.
Skoraj za celotno pot so priporočjive majhne derezice, saj je pot na Debelo peč in Mrežce zelo shojena in dokaj ledena.

Debela peč in Brda začetek poti, kjer je velika poseka1
Debela peč in Brda osamljena Planika26
Debela peč in Brda jaslice pri Blejski koči27
Debela peč in Brda še zadnji sončni žarki na Pl. Javornik28
Debela peč in Brda na Viševniku, Malem Draškem vrhu, V. Selišniku in Triglavu pa je še sonce29