Kanjavec
kozorog94
10.7.2020
Prosim za informacijo, katere od naštetih poti na Kanjavec so kopne in ni potrebna zimska oprema:
- iz Zadnjice čez Prehodavce
- iz planine Blato za Kopico
- iz Zadnjice čez Dolič
Hvala!
Enka
10.7.2020
Zanesljiva je samo prva. Na ostalih dveh so snežišča, glede katerih bodo mnenja o potrebnosti zimske opreme verjetno različna, so pa neugodno nagnjena nasmeh
pustolovka
Pod kočo na Doliču, iz zadnjice 20m snežni plaz. Jaz sem imela derezice ( male ) in so mi prav prišle. Prehojeno 2.7.
PivičkoNaKoči
12.7.2020
Če greš iz Doliča, je problematično snežišče, ki se nahaja pod vrhom Kanjavca. Če se že odločiš, da greš brez zimske opreme, ga je pametno prečiti v spodnjem delu in se nato vzpneš ob desni strani snežišča in priključiš na markirano pot.
13.7.2020
Ali ima kdo kakšno novejšo fotografijo snežišč? Jutri gremo, večja skupina, pa me zanima predvsem tisto pod vrhom Kanjavca. Za ono pod kočo mi je oskrbnik povedal, da so ga včeraj s cepini očistili.
GregorD
Če kaj pomaga, slikano včeraj s Planje.
Kanjavec1
PivičkoNaKoči
13.7.2020
Snežišče pod Kanjavcem sem (neinformiran) prečil v soboto, takrat je bil tudi sneg mehak. V nedeljo zjutraj je bilo vse pomrznjeno in bi se pri snežišču verjetno obrnil. Najbolj smiselno je narediti ovinek čez Hribarice, kjer ni problematičnih mest.
Kanjavec Kanjavec snežišče (v smeri proti Doliču)1
16.7.2020
Hvala za vse info. in fotografijo snežišča. Sneg je bil popoldan mehak, brez posebnosti smo prečili vsa snežišča, no, nekaj izkušenj je le potrebnih.
lilyd
Po slabem letu ponovno na Kanjavcu. Prvi dan iz Zadnjice na Dolič, Kanjavec in nočitev na Doliču. Torek krasen dan, jasno. Na poti je bilo še nekaj snežišč, a previdno je šlo brez derez. Na poti smo se razveselili srečanja z Lojzetom. Poleg ostalega cvetja, smo ujeli tudi planike. Razgledi super, ozračje zelo ugodno za hojo. Pri Doliču je ravno pristal helikopter in odpeljal poškodovanega planinca. Berem nekatere nestrpne pripombe glede reševanja, očitno se nekateri ne zavedajo, kako hitro se vsakemu lahko pripeti nezgoda.
Tudi proti vrhu Kanjavca je še snežišče, a smo ga obšli in se vrnili na markirano pot. Na osvojenem vrhu veselje vseh, še prav posebej tistih, ki so bili prvič, teh je bilo kar 6. Edino škoda, da se je vrh zavil v meglo in se je le en delček Triglava pokazal le za trenutek...Spust v smeri Hribaric in na Dolič. V koči prijazni, nekateri že koristijo bone. Bilo je tudi nekaj tujcev, predvsem mladine. Sreda je bila namenjena uživanju v dobrem občutku po osvojenem vrhu. Spuščali smo se po Velski dolini, občudovali vrhove okoli nas in neštete kombinacije rožic...Malo smo dodali v smeri Mišeljskega prevala, za kar smo bili poplačani s srečanjem z gamsom. Ni se dal motiti, počival je in nas opazoval. Kokoši na planini so uživale po svoje, prav tako krave. Videti svizce pa je vedno posebno doživetje. Pa planike in neskončno lilij po Toscem. Zaključek s par kapljicami na Pokljuki. Vredno je bilo premagati preko 2.000 višinskih metrov vzpona, preko 31.000 korakov in 21 km prvi dan. Pa tudi kar nekaj spusta, 33.000 korakov drugi dan in preko 22 km....Hvala vsem osemnajstim za krasno druženje, še posebej pa naši nadvse skrbni vodnici Alenki, brez nje mnogi ne bi dosegli vrha Kanjavca....
Kanjavec1
Kanjavec65
Kanjavec66
16.7.2020
Kanjavec, res lep dvodnevni izlet. Vse je bilo tako kot si napisala Lilyd.