Seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m

Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m

djimuzl13. 04. 2017 11:28:34
Na prijeten razglednik nad Kanalsko dolino, Podgorski vrh (Monte Nebria), sva startala 7. 4. iz Ovčje vasi. Izhodišče in začetek poti sta enaka kot pri - na teh straneh opisani - poti na Planino Strehico http://www.hribi.net/izlet/ovcja_vas___valbruna_planina_strehica_/1/1528/2649
Na vrh je mogoč označen dostop z dveh strani – po poti do sedla (Forcella Nebria) in naprej po cesti ali po grebenu vzhodnega vrha. Nanj vodi tudi pot iz Ukve. Midva sva se lotila krožne poti čez sedlo po cesti in nazaj čez vzhodni greben, ki je opisana tudi v vodiču »Julijske Alpe, 53 izbranih izletov in planinskih tur«, avtor je beljaški ljubitelj Julijcev Helmut Lang. Za krožno pot sva potrebovala približno dve uri in pol hoje.
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled od izhodišča proti vzhodu doline1
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Desno Podgorski vrh (vidimo njegov vzhodni del), v sredini sedlo Nebria2
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m S ceste zavijeva v levo3
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled proti Kamnitemu lovcu in Viševi skupini4
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Križišče poti, midva greva levo na sedlo Nebria, desno grebenska pot mimo vzhodnega vrha, po kateri bova kasneje sestopila5
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Ob plinovodu6
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Kamniti lovec z družbo7
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Približujeva se sedlu in križišču poti, kjer zavijeva desno na cesto8
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Na cesti9
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled na Naborjetske gore - Poldašnja špica, Pipar in Dve Špici10
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled proti Višarjam in Lovcu11
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Sprehodimo se skozi krajši tunel, podnevi ne potrebujemo luči12
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Lepa pot13
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Križišče poti, na višji vrh zavijemo s ceste v levo14
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Potka se kasneje strmo spusti čez grušč na sedelce15
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled nazaj proti vzhodnemu vrhu, s strmega, a nezahtevnega vzpona na višji vrh16
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Strm vzpon, lep pogled17
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Vrh18
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Dve Špici19
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Obeležje na vrhu20
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Kanalska dolina z Naborjetom21
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled proti Višarjam in Lovcu22
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled na Viš s spominom na naša nedavno preminula gornika, Igorja in Tatjano23
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Ovčja vas globoko pod Ljubico24
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Srčni znak25
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Če želimo opraviti krožno pot, se vrnemo nazaj na cesto in ji sledimo do konca - ob križišču na sliki, na katerega naletimo ob tej poti, nadaljujemo desno26
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Po cesti pod vzhodnim vrhom, zadaj prej obiskani vrh27
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Pogled z vzhodnega grebena na Ukve28
Podgorski vrh (Monte Nebria), 1207m Spopad oznak ob grebenski poti29
ločanka28. 05. 2018 19:49:49
Po jutranji kavici v Kranjski gorinasmeh, še kratek skok do Jasne, kjer je bilo zjutraj še vse mirno in spokojno. Nato se zapeljeva v Ovčjo vas, od koder tale vrh ni videti prav privlačen. Osamelec sredi Kanalske doline, ki se dviga južno od Ukev.
Vrh, skromne višine, za katerega sem prvič slišala pred mesecem dni, ko sta me njegova vršna podoba in razgled v momentu očarala, tako da je bilo samo vprašanje časa, kdaj pride na vrsto.
Monte Nebria je hrib, ki se ponaša kar s tremi vrhovi, pa z vsakega se odpira drugačna podoba, ne morem reči s katerega je lepša.

Tudi ne vem, ali je vrh osamljen ali ne, v soboto ni bilo videti nikogar, le eno skupino kolesarjev, ki se je začasno ustavila med zahodnim in vzhodnim vrhom, a nanj se niso povzpeli.

Monte Nebria je vrh, ki te prevzame in kjer ti je takoj jasno, da se je po njegove razglede še potrebno vrniti, ker nudi res eno posebno doživetjenasmeh.

skok do Jasne1
od Kamnitega lovca do GM nad Ovčjo vasjo21
Ukve z grebena22
bagi24. 01. 2019 12:47:48
Monte Nebria v zimski preobleki nasmeh. Res je čudno, da tako lep vrh v neposredni bližini Trbiža pozna tako malo ljudi, vsaj Slovencev. Ta isti dan so se po romarski na Višarje vile množice obiskovalcev, tukaj pa smo jih srečali le nekaj.

Iz Ovčje vasi (Valbruna) smo v treh uricah naredili lepo, v celoti markirano krožno varianto. Na vzhodni vrh vodi pot, zelo primerna za krplje, na zahodnega pa z njimi ne bo šlo tako enostavno. Toplo priporočam.

Koordinate parkirišča : 46.500431, 13.484833

Table z oznakami za pot so ob cesti. Pri prvih naslednjih smerokazih smo zavili ostro desno1
Zimske Ukve v dolini2
Smerokaz za vzhodni vrh, primeren za krpljanje3
Gaz na vzhodni vrh4
Treba je iti vse do konca, dokler se pobočje ne prevesi navzdol5
V daljavi Monte Nebria, zahodni vrh6
Vzhodni vrh Monte Nebria, odličen razglednik7
Zimsko veselje :) Krplje smo imeli, a jih zaradi gazi nismo uporabljali8
Odcep za zahodni vrh je malce skrit. Na prvem ostrem levem ovinku je potrebno zaviti navzdol, smer Ukve9
Pogled nazaj na vzhodni vrh10
Tudi pot na zahodni , višji vrh je markirana. Većinoma se vzpenjamo po grebenu11
Križ na zahodnem vrhu, v ozadju Višarje in Ovčja vas12
Tudi ta vrh je odličen razglednik13
Sestopili smo po zložni cesti, verjetno še iz časov prve vojne14
Dimenzije predora so krepko nesorazmerne s cesto15
Eden od vhodov v tunel je delno zasut z gruščem, a za hojo ni nobenih problemov16
Povratek v dolino17
GPS sled prehojene poti18
peter231. 03. 2019 18:18:03
Danes sva se priključila planinski sekciji Lip Bled. Zgornji opisi so odlični in nazorni, dodajam le še, da je pot kopna in b.p.
Zanimiv vrh za pričetek pohodniške sezone.
Nekaj slik:
Podgorski vrh (Monte Nebria)1
malimiha4. 05. 2019 10:44:52
Monte Nebria 2.5. Iz Ovcje vasi smo naredili krozno turo. Vreme super in kot so napisali ze predhodniki vsi trije vrhovi ponujajo odlicne razglede. Sigurno se vrnemo se v te konce nasmeh
turbo16. 06. 2019 11:41:42
sobota, 15.6.2019

Zaradi obetov, da bo vročina doživela svoj vrhunec, sva poiskala nižji cilj blizu doma. Blizu zato, ker običajno potujeva dosti dlje, nižji cilj pa zato, ker redkokdaj obiščeva tako nizek vršac. Napovedane vročine nisva imela, nenapovedanih padavin kar nekaj. Mišjene so petkove večerne napovedi in ne sobotne jutranje. Poti navzgor in navzdol sta brez posebnosti, križa še stojita, kako je z vpisnima knjižicama in štampiljkama pa ne vem, ker se nisva vpisala in nič poštempljala. Vrhunec vročinskega vala sem kasneje vrhunsko doživel in preživel doma na kavču, ob vrhunskih dobrotah iz zadruge v Ukvah in vrčku Guinnessa velik nasmeh

Tolminc7. 12. 2019 15:20:39
Današnji lep sprehod po vrhovih Monte Nebrie / Podgorskega vrha. Pot iz Ovčje vasi preko sedla Nebria je bila vse do vrha popolnoma kopna, na poti, ki z vzhodnega vrha pelje v Ovčjo vas in poteka skozi gozd, pa je bilo nekaj malega snega, ki je v kombinaciji z odpadlim listjem in pomrznjeno podlago ponekod ustvaril drsalnico- Lep dopoldan je bil nasmehnasmeh
bagi13. 12. 2023 12:02:44
Po nekaj letih sva spet obiskala Monte Nebrio, manj poznan vrh blizu Trbiža. Je posebne sorte, saj geografsko spada med Julijce, geološko pa med Karnijce. Ima tudi osrednjo lego nad Kanalsko dolino in je krasen razglednik. Tako zelo, da ga je vojska izbrala kot del Alpskega zidu, obrambne linije pred morebitnim vdorom sovražnika. Zgrajen je bil za namene druge vojne, reaktiviran pa v petdesetih letih kot obramba linija NATA pred silami Varšavskega pakta (beri YU).

Na Monte Nebrio se lahko vzpnemo po dveh smereh. Vojaška cesta na levi je zložna in netežavna, pozimi tudi odlična za krpljanje. Vodi do ravno tako netežavnega vzhodnega vrha (Cima Est). Sem pripelje tudi desna, vzhodna pot 658. Ta poteka po gozdu in ob debelejši snežni odeji ni nujno uhojena. Zahodni vrh pa je zgodba zase. Greben nanj je ozek in ni čisto za vsakogar, sploh v zimskem času. Ni pa nič posebnega, le nekaj več izkušenj je potrebno imeti. Tokrat sva imela snega le za vzorec in zimske telovadbe ni bilo nasmeh.
Parkirava nekaj ven iz vasi. Nedeljski kamperji se ne dajo in tudi v mrazu pod nulo *uživajo* na stolčkih1
Delala bova širšo  krožno varianto, zato nama slab kilometer asfalta ne uide2
V ozadju je Monte Nebria, ki ima tudi slabše poznano ime Podgorski vrh3
Božična vas ob cesti je ravno v pripravi …4
Po kolovozu nadaljujeva vse do smerne table. Tu izbereva pot 658 5
Zavijeva desno čez potok in mimo stare utrdbe preideva na gozdno pot6
Ta v številnih ovinkih preči pobočje vse do vršnega dela7
Zgoraj se priključi vojaški cesti iz obdobja Alpskega zidu. Prvi vrh Cima Est je čisto blizu8
Pot po vršnem grebenu poteka po južni strani in tu je sneg skoraj pobralo9
Na vzhodnem vrhu, obiskala bova še zahodnega v ozadju10
Najprej morava nekaj malega sestopiti po cesti, nato pri oznakah zavijeva ostro desno11
Dan je kratek, Ovčjo vas že ližejo sence12
Greben proti zahodnem vrhu je kratek in sladek, ob debelejši snežni odeji pa ni čisto enostaven13
Obeležje na vrhu, ki so ga postavili gorski zanesenjaki14
Zaključek je že v globoki senci25
7 km in 500 višicev se nama je nabralo26
2061alessio21. 12. 2023 20:23:58
dodam nekaj slik iz severne strani, pot iz Ukve navzgormežikanje
malo pred vrha, 2 minuti stran iz markirane poti proti zahod3
turbo21. 02. 2024 15:05:12
petek, 16.2.2024

Juhuhu, pa sem spet tu, je bilo minuli petek, tretjič s taistega parkirišča gor ven. Mimo umetno zasneženega otroškega smučišča/sankališča v gozd in na prvem razpotju desno. Počasi in na lahno na vzhodni vrh, razgledi oh in sploh, potem pa malo nazaj in naokoli po cesti proti glavnemu. Do vrh glavnega prekrasni bori, kot bi jih naslikal, z vrha pa razgledi še bolj oh in sploh kot z vzhodnega. Oko se ti orosi in pri srcu ti postane toplo, tako je lepo nasmeh Navkljub bolj sprehodu kot potepu, mišljeno na dolžino in višinsko razliko, je krajši počitek prijal, malenkostno okrepčilo nič manj. Ker sem v gorah bil, sem in bom tako kot avion, to je, noben ne ostane zgoraj, sem potem moral dol, ni druge. V Trbižu še opravek, potem pa prek Predela v Trento, pogledat kaj delajo ino kako se imajo v Zajnci in Na Logu. Tudi tod krasno in jasno, kaj ne bi bilo, Triglav kot bi ga naslikal, skoraj sveže zasnežen. Še prek Vršiča in kmalu zatem konec pravljice, ki je k sreči nadaljevanka, lahko tudi nanizanka, kakor komu ljubo velik nasmeh