Montaž iz Dunje
6.8.2018
Držiš se grebena, travnata podlaga, vse do konca Zabuša. Če bi zdaj ponovil tega do Zabuša ne bi prehodil, raje se prej spusti in nižje preči ter pridi na markirano pot, ki pride iz Pecola. Spust iz Zabuša po teh travah, skalah je res skoraj neopisljivo težak. Sam bom imel napisano v blogu čez kakšen dan, drugače pa je o Miheliču dovolj napisanega
8.8.2018
04.08.18
taubi4
8.8.2018
Po levi strani Pipanove lestve najbrž pomeni gledano od zgoraj.
ja, je označeno z rdečo
21.9.2019
Via Dogna na Montaž (21.09.19)

Lepe dneve je potrebno izkoristiti za lepe, krasne smeri. Med nje spada zagotovo smer iz Dunje. Možicev se mi je zdelo letos kar več od prejšnjega leta. V njej nisva srečala nikogar. Pot je brez posebnosti, kot je bilo že zgoraj opisano. Iz Špika nad Policami nisva sestopila po Findeneggu, saj nisva hotela prožiti kakšnega kamenja na pohodnike. Normalen spust levo od Pipanove lestve in prečenje v desno pod Findenegga. Neverjeten je greben sulic, ki pelje do Jof di Mieza. Sledila je Via Amalia. Pod njo sva se usmerila na spodnjo pot, kjer se že lepo vidi z vrha št. 652. Krnica Foran de la Grave. Od sedelca pa spust na jutranje izhodišče. Dan brez oblačka z pravšnjo temperaturo in še z lepšo turo
Montaž iz Dunje1
Montaž iz Dunje spust na izhodišče20
Montaž iz Dunje21
16.9.2020
Poldašnja Špica-Piparji-Via Dogna-Montaž (12.09.20)

Iz Saisere sem se mimo koče Grego povzpel na Poldašnjo Špico. Sonce je tukaj lepo zažarelo. Od bivaka Gemona nadaljujem prečno pod Piparji vse do pod sedla F.Cianalot, tukaj pa navzdol v Dunjsko dolino do kapelice Zacchi. Tukaj se pa začne prelepa smer Via Dogna. Danes bo že tretji vzpon po njej, zato jo dobro poznam. Do mesta Paso Cativ se kar vleče. Pogled na steno nad bivakom Muschi je neverjeten, skala pa je izvrstna. Vzpon po FiNdeneggu sem verjetno prvič opravil brez obiskovalcev.Iz vrha pa povratek po poti vzpona do bivaka Suringar in po Amalii nazaj v Saisero. Nabralo se je kar 3200m vzpona.