Slemenova špica
tinky
18.10.2019
Legenda, si mogoče ti na moji 18. sliki. Glej pod Velika in Mala Mojstrovka?
legenda
Ne Vinko, nisem. Jaz sem slikal brez stativa. Na vrhu pa sva bila okrog enajstih. Srečno še naprej!
lilyd
26.10.2019
Pričetek v Kranjski gori, Julijana - nov pot in agencija, Park miru, Kekec...na Vršiču noro glede parkiranja, na Slemenovi špici pa nepozabna jesenska pravljica, žareči macesni, ljudi mnogo, mnogo. Gor po levi poti pod Mojstrovko, nazaj po klasiki. Res lep dan, brez oblaka.
Slemenova špica6
Slemenova špica29
Slemenova špica30
27.10.2019
lepo, je pa res, da so višje najlepše barve že mimo.
zlatica
Malo so krive težave z računalnikom, da zamujam z objavo moževih fotk s Slemena, ki so nastale 22.10.2019, ko so macesni premogli še veliko zlatih iglic, ki so letos kar malo prezgodaj odpadle. Zato vseeno dajem na ogled to barvno vsakoletno klasiko s Slemena.lp nasmeh
Slemenova špica lepotec Jalovec1
Slemenova špica na Slemenu2
Slemenova špica Jalovec skozi macesna6
Slemenova špica še enkrat Jalovec nad Tamarjem9
Slemenova špica vrh Slemenove špice10
Slemenova špica brezstebelna kompava ali bodeča neža, ki se je že čisto omehčala11
Slemenova špica13
Slemenova špica pri Jasni22
Zvonček
27.10.2019
Zlatica, res bi bila velika škoda, če jih ne bi objavila. Prava Slemenova pravljica. Še posebno mi je všeč Jalovec v macesnovem okvirju. Lp
1.12.2019
Včeraj v dežju od doma, a od Jesenic naprej je posijalo soncenasmeh, ki nama je bilo naklonjeno vse do Vratic pri povratku, kar pa ni več moglo pokvariti dobrega razpoloženja.

Potka kar dobro uhojena, včasih je vodila tudi čez zasnežene borovce gori in doli, lahko bi hodil tudi povsem po svoje, saj je bila podlaga trda. Za Mojstrovkami v tem času ni sonca, a pogledi so vseeno čudoviti, včeraj so segali do Visokih tur in bi segali še dalj, če zemlja seveda ne bi bila okroglanasmeh

Me je pa presenetilo včeraj kar veliko število pohodnikov, večina z malimi derezicami na nogah, no našel se je pa tudi tak, ki je prišel nasproti v nekakšnih salonarjih.

No, presenetila me je pa tudi zaprtost Erjavčeve koče, nižje pa Tonkine koče. Še dobro, da je bil odprt Mihov dom, pa tudi kuhančka so imeli (da se ne prehladiš).

Res lep je bil včerajšnji dan, Slemenova špica in pogledi na Jalovec pa so nekaj, kar te poživlja še naslednji dannasmeh.
Slemenova špica prvi pogled na gore včeraj, doma pa v tem času deževno1
Slemenova špica na Vratcih proti Slemenovi špici8
Slemenova špica in naprej9
Slemenova špica Šitna glava in obzidje Mojstrovk10
Slemenova špica Kotova špica in Vevnica sta se včeraj bleščali pri vzponu in kasneje pri povratku11
Slemenova špica proti Slemenovi špici12
Slemenova špica od Kotove špice do Struga, pogled nazaj33
Slemenova špica34
Slemenova špica popoldansko sonce nad Vršičem35
Slemenova špica še ujet pogled proti Špiku, nato ga je v momentu zagrnila megla36
Slemenova špica še zadnji pogled nazaj37
Bojan_A
25.12.2019
Zgazila pot do Slemenove špice iz smeri Vršiča:

Nejc787
26.12.2019
Lepo! Super fotke.
A se pripelješ z avto do Erjavčeve? A je imela Mojstrovka tudi že kaj obiska?
Hvala in Srečno!
Bojan_A
26.12.2019
Pripelješ se na Vršič. Cesta je kopna. Ne vem, nisem videl.
julika
Mojstrovka je imela včeraj že precej obiska
Blagajana
2.1.2020
Danes izkoriščen prosti dan. Zaradi temperaturne inverzije precej toplo. Gneče ni bilo pretirane. Cesta na Vršič kopna, tudi parkirno mesto se da dobiti, če ne drugače ob Erjavčevi koči. Dostopna snežna idila brez posebne nevarnosti tudi za manj izkušene.
Slemenova špica Danes pot še v celoti zasnežena, dovolj zgodaj tudi še pomrznjena.1
Slemenova špica Mojstrovka 2
Slemenova špica Cesta nazaj kopna, večinoma suha15
legenda
7.5.2020
Nekaj dopoldanskih utrinkov s Slemenove špice, ki je danes bolj ali manj samevala. Steza do prevala Vratca je v celoti kopna in suha. Naprej pa so razmere skoraj zimske. Običajna pot je pod snegom in v začetku delno uhojena, kmalu pa sledi izginejo, hoja naprej bi bila lahko zaradi zdrsa nevarna. Vrnila sva se nekoliko nazaj in zavila proti meliščem, potem pa po svoje do vrha Slemenove špice. Sleme je še pod snegom, vrh pa je kopen. Vračala sva se po isti poti,imela pa sva probleme s prediranjem snega. Nekaj pohodnikov sva srečala šele pri sestopu na začetnem, kopnem delu poti. Skoraj vsi po vrsti so bili poletno napravljeni in opremljeni.