Slemenova špica
1.3.2019
Cesta je normalno prevozna.
bongo
Dva tedna nazaj so se gor prebili s Trente, s Kranjske gore pa je normalno prevozna že dlje časa. Snega na cestišču ni bilo včeraj niti za vzorec, tako da kar volan v roke in v hribe nasmeh
jazo1312
1.3.2019
Super! Hvala za info nasmeh
13.3.2019
Slemenova špica včeraj.. Prišla sem le do Vratc, še do tam ni uhojeno. Sneg zelo trd, pomrznjen. Spodnja pot do Slemenove špice je neokrnjena belina, brez krpelj ni šlo. Zgoraj pod stenami je bila le ena sled korakov. Preveč je pihalo in pikalo, da bi šla naprej. Bila pa sem na Sovni glavi in vrhu Vršiča. Tudi tam kraljuje zima.nasmeh

Slemenova špica - Pod Šitno glavo so osamljene sledi1
Slemenova špica - Trentski Pelc, Srebrnjak, Bavški Grintavec2
Slemenova špica  - Prisank je za trenutek obsijalo sonce3
Slemenova špica - Dva se vzpenjata proti Vratcam, na Mojstrovko gresta4
14.3.2019
Lepa fotoreportaža, Majda.

Hvala Lijaneja.nasmeh
9.6.2019
Danes sva bila zgodnja. Do prevala Vratca sva hodila v temi. Pot do tu je kopna.Od prevala naprej, pa vse do Slemena, pa je markirana pot skoraj v celoti pod snegom, tudi z nekaj ledenimi odseki, ki terjajo kar nekaj previdnosti. Od Slemena pa do vrha, pa snega skoraj ni več.
Na vrhu sva počakala na sončni vzhod, pri čemer nama je ob sicer jasnem jutru ponagajal osamljeni oblak, ki je vztrajno zakrival vzhajajoče sonce, zato tistih najlepših odtenkov barv nisva dočakala.
Nazaj na Vršič sva se vračala po zasneženi in dobro uhojeni gazi pod ostenji Mojstrovk in Šitne glave, kjer je bil sneg ob šesti uri zjutraj že zmehčan. Srečala nisva nikogar,celo najin avto je sameval na prelazu.
Slemenova špica12
Slemenova špica13
Slemenova špica začetek Hanzove14
tinky
20.6.2019
Na Slemenovo špico sem šel danes, predvsem z namenom da vidim kako je z vzstopom na hanzovo. Snega je še kar precej. Nekaj sem jih opazil tam blizu, da bi pa kdo šel gor pač ne. Lepo vreme sem imel s čudovitimi razgledi. Da pa nebi bilo vse skupaj prekratko sem se povzpel še na Prednje Robičje.Vožnja nazaj v Ljubljano pa katastrofa, prazniki, razkopano, semaforji, kolone....... ni da ni.
Slemenova špica še spi3
Slemenova špica38
Slemenova špica še pridem39
23.6.2019
Prednje Robičje, Slemenova špica - na prvi poletni dan... Pot na P. Robičje je bila v začetku mokra in spolzka, višje v skalah je v redu. Lepi so razgledi po grebenu in na vrhu gore. Pod stenami Mojstrovk je še dosti snega. Imela sem male dereze in prišle so zelo prav. Vračala sem se po spodnji poti, ni snega. Rožice cvetijo in v kotanjah je sneg, za zadnje zimske radosti, kepanje.nasmehSlemenova špica ima veliko obiskovalcev.nasmeh Hvala Tinki, za info o snegu.nasmeh

Slemenova špica - Slečnik1
Slemenova špica - Razgledi po grebenu Robičja2
Slemenova špica - Odcep za Tamar, skozi Žrelo3
Slemenova špica - Jalovec4
6.7.2019
Danes sva se z boljšo polovico odpravila na klasični sprehod. Od Vršiča na Slemenovo špico. Na planotici pod vrhom sem z žalostjo ugotovil, da so male mlake, v katerih se lahko odseva Jalovec, suhe. No, nič zato je Slemenova špica vredna obiska. Pogled na Jalovec je od tu res najlepši. Športni dan sva nadaljevala v Mojstrani, kjer sva pobrala Ajdo s planinskega tabora, nazaj grede pa smo še plezali v začuda skoraj praznem plezališču Trenta. Dan pa sva z Ajdo zaključila z običajnim skokom v Lepenjico.
Slemenova špica Jutro na Vršiču1
Slemenova špica V gorah je letos dosti kač16
pajk
15.7.2019
Pozdravljeni zanima me če je še kej snega na poti iz Tamarja mimo Črnih voda ?Nekje drugi teden bi se odpravil z otrokoma.
5Xum
15.7.2019
@pajk Prejšnjo sredo sem s poti na Ponce videl še kar precej snega (prilagam sliko), ampak po spominu tisti sneg ni neka huda ovira...
Jusk
15.7.2019
Tudi vceraj je bilo se kar nekaj snega v tisti grapi spodaj,samo previdno je trebanasmeh ostala pot pa je kopna. Lp
pajk
16.7.2019
Hvala vama za informacije.
Jusch
17.7.2019
V zadnjih 10 dneh sem šel dvakrat iz Planice na Slemenovo špico, obakrat čez grlo gor, in mimo črnih vod dol. Še vedno je sneg na dnu poti iz Slemenove špice proti koči v Tamarju (med mojo prvo in zadnjo potjo ga je ostalo enako - ne topi se hitro), a je na relativno položnem delu in čisto ob vznožju, zato se ga da previdno in počasi, a brez strahu, prehoditi - s palicami in čvrstim korakom v dobrih čevljih ni problem.
Slemenova špica (foto 12.7.19)1
bos
22.8.2019
Smo se družinsko podali na vrh.
Slemenova špica na Vršiču1
Slemenova špica dva smeškota21
Slemenova špica ta greben vabi22
Slemenova špica Mala in Velika Martuljška Ponca ter Škrlatica23
Slemenova špica Špik, Lipnica, Mala in Velika Martuljška Ponca ter Velika Dnina24
Slemenova špica Frdamane police25
22.8.2019
Lepo, čestitke.
bogi
23.9.2019
Sprva je bila v planu Hanzova pot na Malo Mojstrovko. Vendar ob pogledu na počasi premikajoče se kolone proti Hanzovi, sem se raje odločil za Slemenovo špico, ob povratku pa še za Prednje Robičje. Odločitev je bila več kot dobra.
Macesni počasi pridobivajo na zlati barvi, časa imamo več kot dovolj, zato je na vrsti uživanje v soncu in prelepih pogledih na okoliške vrhove.
Pot na Slemenovo špico je brez posebnosti, na Prednje robičje pa je precej zaraščena in strma. V mokrem vremenu je najbrž precej spolzka. Vrh pa nudi lepe razglede.
Slemenova špica na Vršiču1
16.10.2019
Macesni žarijo.
18.10.2019
Še nekaj najinih včerajšnjih dopoldanskih slik s Slemenove špice.