seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica
 Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica
ales50
5.9.2019
Jbv mislim, da gre za Italijansko granato, so oboji se obstreljevali, samo so imeli Italijani veliko težje topništvo in več streliva, Rombon pa ni padel nikoli kljub hudemu obstreljevanju, bosanci so imeli top v kaverni kolikor vem na Rombonu in obstreljevali pehoto in cilje proti Črnelski špici in ostalm vrhovom, kjer so bili Italijani, nasmeh
jbv
1.8.2020
V torek 28.7.2020 smo se spet podali v ta konec naših prelepih gora in tokrat turo izpeljali (skoraj) do konca velik nasmeh

Grebena smo se lotili na svoj način, izpustili prvi del in začeli na sedelcu med Lopo in Vršiči pod Lopo (Forca sopra Medon). Od tu smo se lotili strmega zahodnega pobočja Lope, nadaljevali po grebenu vse do Grdega in Hudega Vršiča, nato sestopili po vzhodnem grebenu na škrbino med Hudim Vršičem in Veliko Črnelsko špico. Tu se je naše grebenčkanje končalo, vzpon po zahodnem grebenu VČŠ se nam ni zdel "potreben", zato smo se je lotili po označeni poti, potem pa še preko Male Črnelske špice po grebenu sestopili na pode in se v žgoči vročini vračali na Prevalo, nato pa nazaj v Neveo. zavijanje z očmi

Eno ljubših grebenskih prečenj, samotno, razgledno, precej udobno, z veliko zanimive flore in seveda zgodovine. Morda gre v tretje rado in naslednjič opravimo v celoti, kot se zagre. velik nasmehcool

Kot vedno, nekaj več stavkov o dolgem dnevu najdete TUKAJ mežikanje

Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Mulatjera 6361
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Med balvani gor2
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Čez cesto 3
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Marsikaj se je ohranilo4
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Ta je pa ista kot lani, na istem mestu čaka 5
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Na sedlu 6
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Tu gor na Lopo 7
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Prehodi in pragovi8
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Potem pa naprej po grebenu9
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Razgledno 10
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Tja, do Črnelske špice gremo danes :)11
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Spet pogled k sosedom 12
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Pogled na lopo ob sestopu13
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Nadaljevanje grebena, zadaj Lopa14
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Prijetno poplezavanje15
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Tega pa ne vidiš pogosto 16
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Pogled nazaj na greben, Lopa že daleč zadaj 17
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Pripravljeni na boj :D 18
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Tu pa tam malo bolj sitno19
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Greben na Veliko Črnelsko špico20
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Tu smo se spustili v škrbino, prečili po travah in nadaljevali po označeni poti 21
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Še pogled na sestopni greben iz Hudega Vršiča22
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Rabeljsko jezero23
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Muzej na prostem 24
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Samo streho rabi, lokacija je super...25
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica ..a kaj ko ne morem čez vrata :D 26
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Bunker27
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Sestop po grebenu na vzhod28
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Ostanki 29
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Dooooolllllgoooo prečenje nazaj 30
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Igra meglic31
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Osvežitev pri jezeru 32
Grebensko prečenje Prevala - Vršiči pod Lopo - Lopa - Velika Črnelska špica Zdaj pa skok na/v MORJE! 33
2.8.2020
Lepa tura, še posebej, ker ste jo opravili iz doline.
Na grebenu od Prevale ni nikjer trojke. Tudi tisti travnati vzpon na VČŠ ni tako strm kot zgleda.