Krn
britof
11.11.2019
10.11.2019, Čudovito nedeljsko jutro bolj je dišalo po zgodnji pomladi kot po začetku zime ki je začela kazati zobe 500 višincev višje, živina ki še vstraja pod vznožjem Krna, Batognice se je pasla v prijetnem sončku.
Z prijateljem, oborožena z vso zimsko opremo čeprav je nisva rabila saj je bila gaz čeprav ponekod zelo ozka že narejena sva počasi hodila proti vrhu, snega z metra v meter več pred vrhom blizu metra, lepo se je dalo brez derez. Vreme ena sama poezija ki si lahko le želiš, razgledi krasni nepozabno.
11.11.2019
Bravo Dario in Robert!. Krasne slike. nasmehnasmeh
21.11.2019
Krn 20.11. 2019. Vremenska napoved ni bila nič obetavna. V Julijcih oblačno in brez razgledov. Sva rekla, se bova obrnila če ne bo šlo. Nisva vedela kakšne so razmere. Ali se sneg predira? In sploh koliko ga je? Edina pohodnika sva bila v celem dnevu. Sneg se prične nekje nad 1800 m . Dokler se je dalo sva šla po poti. A so bili zameri. Sneg se je prediral. A sva vztrajala. Si nadela dereze in spravila palice in uprabila zimsko opremo. Naklon je in če zdrsneš ni rešitve , če nimaš cepina in ga znat uporabljat. Snežilo je vso pot vzpona. Zadnji del nama je pobral kar nekaj moči. Po štirih urah in pol hoje sva prišla do zavetišča. In takoj sva šla na vrh. Veliko snega je bilo videt. In kot bi se nebo opravičilo za cel teden dežja je pokukalo sonce. Sicer bolj zimsko a vseeno . Nisva se dolgo zadrževala na vrhu ker je bilo mrzlo. In vetrovno. Sestop pa kar zahteven. Ker se je sneg prediral. Sva šla po gazi, ki sva jo naredila ob vzponu. Desetica letos.
Krn vode ne manjka. 1
21.11.2019
Odlično !mežikanje
24.11.2019
Hvala Uroš. Še informacija , ki bo morda komu prišla prav. Danes so uredili vhod v zimsko sobo v zavetišču. Midva nisva mogla iti noter 20. 11. ker je bila ključavnica zmrznjena in se ni dalo vrat odpret. Namestili so kovinsko polkno, kot je bilo ponavadi ko so zaprli zavetišče.
1.12.2019
Krn danes. Pravzaprav sem prišla le do zavetišča. Razgledov ni bilo. Le veter in slaba vidljivost . Snežilo je . Spodaj pod planino Zaslap pa je deževalo ob sestopu. Zimsko opremo sem rabila pod strmim delom do zavetišča in ob sestopu. Trda snežna podlaga.
Krn pri zavetišču 1
Krn zopet je zasnežilo2
Krn zadnji del do zavetišča 3
Krn je vse okrašeno.4
Krn jaz tudi, čeprav me ni zeblo. Za sestop sem  se dobro oblekla. 5
Krn dobro da je odprto6
Krn in edini razgled danes ob sestopu. 7
1.12.2019
Včeraj naju je z mojo drago nemirno srce zopet potegnilo ven , nekam više , nad oblake , sva se odločila pofirbcat.Ker je bila vremenska napoved v redu sva jo potegnila proti Krnu in zadela terno.Z planine Kuhinje sva jo mahnila v že skoraj pretoplo sonce , ki ga je sem pa tja prekrila megla in opomnila da je kljub temu zima.Na vrhu pa čudoviti razgledi , vse tja do morja , ki je žarelo obsijano od sonca.Proti vzhodu pa nepregledno morje oblakov v katere bi človek kar skočil in zaplaval.Razmere kot sem že zapisal so bile idealne in brez vetra.Posledično je bilo tud obiskovalcev kar nekaj.Je pa potrebno še enkrat poudariti kot sta napisale že predhonici da je na vrhu zima in zimska oprema je potrebna.
Po kar precejšnem postanku na vrhu se odpraviva v dolino kjer naju je po preboju megle na sredini , zopet počakalo sonce.Pri avtu pa je petka povedala vse.nasmehnasmeh
miri
1.12.2019
@mizakaši,mogoče se pa najdeš tu.nasmeh 10.56 je ura.
2.12.2019
O ja že večkrat predelana.V lepem , v turobnem , po dežju in tudi v dežju.Nazadnje ne tako dolgo nazaj.Hm , za zimski vzpon pa nama verjetno manjka še kašna izkušnja.Ampak enkrat... nasmeh
pikica1
@darinka4 ti si ta prava "korenina". Pazi nase, srečno nasmeh
4.12.2019
Na Krn iz pl.Kuhinje, zimska oprema obvezna.
Krn2
Krn10
Krn11
5.12.2019
Na Krn 4. 12. 2019. Škoda ker se nismo srečali Matej. Ti si šel spodaj verjetno po desni strani. Gaz je narejena. Sicer nas je bilo včeraj le peščica . En smučar . Smo poklepetali na vrhu in pred zavetiščem kamor je prismučal z vrha. Dan pa prav nič peklenski kot je bil v nedeljo. Na vrhu in pri zavetišču brez vetra. Nobenega oblaka nikjer. Saj ni čudno , ko pa so prejšnje dni imeli delo. Zjutraj na parkirišču hladno minus 2. A na poti do vrha vse topleje. Razgledi pa so bili prekrasni. Zanimivost, da je Krnčica videna z vrha obložena s snegom. Začetek grebena Kal in Vršič pa kopna. Krasji vrh tudi kopen. Zimsko opremo sva uporabila ko se začne sneg in se pot več ne vidi in seveda pri sestopu. Včeraj se je nebo odkupilo za nedeljski meglen , mrzel in vetroven dan brez razgledov.
Krn pogled od spodaj.  Sneg je videti višje. 1
Krn a ga je več kot v nedeljo. 2
Krn po Korenovi pa se pozimi nehodi. 3
Krn zadnji del do vrha kar zahteven, ker se je sneg zmehčal in so se delale cokle . 4
Krn zimski omet na severni strani zavetišča. 5
Krn pogled proti morju. 25
mirank
8.12.2019
Zjutraj start v megli kar po starem čez planino mimo krav. Sonce je prebilo oblačnost in meglo malo pod planino Zaslap. O zimi glih ne bi, saj se sneg začne nekje tam kjer je tabla za Korenovo, nad Kožljakom pa je del steze blaten in drsen. Tudi pogled z vrha proti severu razkriva da snega na 1600m ni.
25.12.2019
Krn 24.12. Dan je bil takšen kakršnega si lahko le želiš. Novozapadli sneg. Sedaj je nižje . Na poti nad planino Zaslap. Nekaj po osmi zjutraj sva pričela s hojo in na parkirišču plus 3 stopinje. Toplo. Kako je proti vrhu nisva vedela a sva srečala dva pohodnika , ki sta bila zgodnja in že sestopala. Da so mešane razmere, pod zadnjim delom trda podlaga in brez zimske opreme tam lahko obrneš. Na vrhu da je precej vetrovno, kar se je izkazalo za resnično, čeprav se je veter nekoliko umiril , ko smo bili mi trije okrog 12najstih na vrhu. Zimska soba je odprta in pride še kako prav da se malo pogreješ. Za nama so šli trije italiani po plošči s krpljami. Ampak pod zavetiščem na 1900. so obrnili. Pravzaprav so bili kar nekaj časa na istem mestu, preden so prav počasi sestopali. Za takšno podlago kot je bila včeraj ponekod mehak sneg drugje trd kot beton, ko niti konice cepina nisi mogel zabiti v sneg, je bila potrebna previdnost . Vrh pa je dobro zalit. Včeraj so bili razgledi na vse strani.
Krn v dolinci so  meglice.1
Krn sestop 24
Krn ko sonce obsije vrhove. 25
20.1.2020
Včeraj z mojo drago po malo daljšem času zopet v akciji.Glede na situacijo sva se zopet odločila za Krn.Že kar malo kasno sva štartala iz Kuhinje in kmalu srečala gornika ki se je že vračal.Srečala sva še dva in to je bilo to.Čudovito vreme v kombinaciji z goro sva doživela kot popoln užitek.Na vrhu je nekaj malega novozapadlega snega z zmernimi sunki vetra popestrilo situacijo , ker bi bilo drugače že prav kičasto lepo.Za nazajgrede sva srečala še enega tujca , ki pa se je po prihodu do snežne meje premislil in obrnil.Mogoče je bilo bolje tako.