Viš
MANGRT
6.1.2019
Včeraj naj bi bilo popoldne lepo vreme za fotografiranje sončnega zahoda.Dobil sem pa lep snežni metež, močne sunke vetra in zelo nizke temperature. Žal fotoaparat do vrha ni zdržal je pa bilo vseeno čudovito. Razmere zimske s sipkim snegom in pod njim led. V skrinjo sem dal novo vpisno knjigo,ki jo že dolgo pogrešam.
Viš vedno lep pogled1
Viš nekaj se nabira2
Viš ga še ni zaprlo3
Viš malo pod vrhom tehnika zataji srce pa vleče do cilja4
sonny4
3.3.2019
Danes na Višu. Prvo delo sem se neprostovoljno zmočil v potočku, kar me je prijetno hladilo do Corsija. Razmere do vrha dejansko zelo dobre, predelan sneg, sobotni pohodnik je pustil lepe stopinje. Naporen vzpon, strehe kar ne zmanjka in strmo je cel čas. Vseeno, užitek na vrhu vse poplača.

Zadaj za lopo (na dokaj skritem mestu) pri Corsiju sem pustil črn flis. Ob povratku je ni bilo več. Kdor ga je vzel, naj mi prosim pošlje ZS. Hotel sem ga vzeti nazaj grede, mislil sem, da ga ne bo nihče videl, pa ga je očitno en firbec našel in si mislil, da ga je nekdo pozabil. Bom poklical na policijo, če ga je mogoče pustil pri njih.
Viš Slikano od koče Corsi.1
Viš Koča Corsi in gore v ozadju.2
Viš Vrh Viša.3
Viš4
Viš Preduh je lepo prehoden (slika malo čudno prikaže stanje).5
darinka4
24.7.2019
Viš 2666m . 23.7. 2019. Včerajšnji dan je bil prekrasen. S parkirišča na 1096. m . n. v. sva pričela s hojo po tisti betonski in makadamski cesti na Viško planino. Na vrhu kar nekaj obiska, čeprav med tednom. Le sonce je nekoliko preveč pripekalo vso pot. Tudi na vrhu, a sva ostala kakšno uro. Naredila sva krožno pot in sestopila mimo Mojzesove škrbine h koči Corsi, ki pa je zaprta. Kondicijsko kar zahtevna tura. In veliko drobirja je na poti, kar je potrebno paziti na varen korak. Vode pa ob poti res ne manjka. In hladna in dobra je.
Viš Takole se je viddelo   z Viške planine   . 1
Viš18
bos
12.8.2019
Za 3 dni sem se odpravil v Bovec. Prvi dan sem se po dolgi vožnji podal na pot Bele vode - Koča Brunner - Bivak Gorizia - Pot stoletnice - Anita Goitan - Divja koza - Viš - Koča Corsi - Pot Saškega kralja - Pot 650 - Bele vode. Celotna pot je lepo označena, seveda z izjemo vzpona na Divjo kozo, in normalno prehodna ter seveda zelo zanimiva.
Ob vožnji proti Bovcu sem še malo poslikal naše vršace.
Viš pot ob Belem potoku1
Viš proti bivaku10
Viš oba bivaka Gorizia sta bila polna, tja gor v škrbino gre pot11
Viš in pogled nazaj iz škrbine12
Viš ko se odpre pogled na Kaninsko pogorje, od Male Črnelske špice do Vrh Krnice13
Viš Mala in Velika Črnelska špica14
Viš Gamsova mati43
Viš Turn Gamsove matere44
Viš Gamsova mati še z druge strani45
Viš zadaj Divja koza, Trbiška Krniška špica in Visoka Bela špica, spredaj Turn in Gamsova mati46
Viš pa sem spet na Višu47
Viš Poliški špiki v meglicah 48
Viš samo nebesa so nad njo49
Viš v spomin50
Viš Viš, Gamsova mati, Turn, Mala Špica in Divja koza51
Viš Pot Saškega kralja52
Viš Pot Saškega kralja53
Viš osvežitev54
Viš ko zavije Pot Saškega kralja v levo, sem nadaljeval naravnost po poti 650 do ceste55
Viš pot na Jerebico z italijanske strani56
Viš Mangart in Predelska trdnjava57
Viš Svinjak58
Viš proti Vrhu Krnice59
Viš Vrh Krnice, Mala Krnica in Kobila60
mizakaši
28.10.2019
Tokrat sva se z mojo drago v nedeljo zapeljala preko Predela do Cave del Mole.Tu sva se , sprva po strmi cesti potem pa po poteh od Viške planine naprej vzpenjati proti koči Corsi. Od tu naprej pa sva kerenila proti poti Anite Goitan.Pot je zelo lepa.Malo pred polovico poti slediva puščici in gostim markacijam v kar strmo grapo ki se konča z skoraj navpičnimi stenami kakor tudi z markacijami.Po krajšem plezanju naprej sva se pametno odločila in se vrnila na začetek grape.Ko sva malo pokukala izza ovinka pa sva hitro opazila Talijansko logiko.Pika je stala malo naprej za
ovinkom vendar na napačni strani kamna.No , od tu naprej pa nisva imela več težav.Čudoviti dan z enkratno goro bo še nekaj časa ostal na površju.Sva pa po poti proti domu že delala načrte za naslednji podvignasmeh.
MANGRT
29.12.2019
Že v dolini začnem s smučmi pa čeprav je le par centimetrov snega.Do planine je bilo nekaj shojeno potem pa čista belina vse do vrha.Pri prečenju pod skalo je živi led , ob popoldanskem sonc pa pričnejo odpadati še ledene sveče.Preduh je do nadalnega zaprt in je potrebno direktno po ledu navzgor, ki pa ni debel in varljiv. Do vrha nič posebnega prediranje ledene skorje in mletje po suhem snegu.Povratek zelo hiter v spremstvu plazu in druga polovica na smučeh do izhodišča.