Kredarica
18.1.2020
Nekaj slikc od četrtka zjutraj za prijatelje.

Igor
ejti
19.1.2020
Punk's not dead velik nasmeh (slika 3)
21.1.2020
Včeraj (ponedeljek, 20.01.2020) iz Krme in nazaj. Po cesti do Lese je nasulo kakšen centimeter snega, tako da ni težav razen manjšega prečnega hudournika sto ali dvesto metrov pred parkiriščem, ki pa se ga s previdno vožnjo da prevoziti.

V gozdu skoraj ni snega, nekaj cm novega ga je nad gozdno mejo, pri Prgarci kakih 10 cm, na Ulicah pa še nekaj več. Pot je bila prijetno zgažena, a še ne zglajena in je bila hoja prav lahkotna. Dereze sem si zaradi trde podlage pod novim snegom in udobnejše hoje nadel malo pod Ulicami. V bližini Snežne konte so območja, kjer se je ugrezalo do kolen ali še čez. Skupinica vodnika in treh mladeničev, ki je utirala stopinje dobrih 10 minut pred mano, je prečko pod Vrhom Snežne konte previdno prehodila eden po eden. Previdnost ni odveč, saj je naphani sneg na tej, po plazovih znani strmini precej nestabilen. Drugje je sneg pretežno spihan in trd, tako da so razmere kljub zadnjim padavinam še vedno idealne.

V koči nas je bilo samo pet (kar je redkost) in seveda tudi prijazno osebje, v kaminu je prijetno prasketal ogenj. Da se človek kar ne bi odpravil nazaj!

Zvečer sem se že v temi peljal mimo Mojstrane in videl, da je malo lokalno smučišče razsvetljeno in veselo obratuje. Lepo in pohvalno!

Kredarica Pot je nad gozdno mejo zasnežena z nekaj cm snega, a prijetno zgažena in ne drsi.1
Kredarica Pri Prgarci si nadenem gamaše, dereze pa malo pod Ulicami.2
Kredarica Na Kalvariji pa sonce.3
Kredarica Malo manj osončeni so Mali in Veliki Draški vrh, Tosc in Vernar.4
Kredarica Kljub bleščečemu soncu je bilo na Kredarici -11 stopinj z vetrom okrog 20 ali 30 km/h.5
Kredarica Svete maše danes ni bilo.6
Kredarica Kredarica izpred vhoda, tik preden se skriješ v toplo vežo.7
Kredarica Prava gorska idila.8
Kredarica Smučišče Mojstrana.9
1.2.2020
Spet nekaj slikic za prijatelje. Brez sebka za samopromocijo seveda ne gre.

Hvala vsem, ki ste cel teden vestno poročali o razmerah. Ker informacij ni bilo sem napačno ocenil sneg in prišel brez smuči.

Razmere za smučanje do Malega polja so dobre. Nižje pa le za tišaste.
9.2.2020
Po dobrem mesecu dni, sem se včeraj spet odločil za to pot. Zaradi globokega hudourniškega grabna, nas je večina parkirala ob cesti, 200m pred parkiriščem. Spodaj snega ni, je pa popolnoma gladek led, zato se ne splača rinit naprej od korita. Močno ledena je tudi steza in je vsaj do sredine gozda lepše premagljiva z derezami, posebno pri sestopu. Višje v gozdu in med ruševjem je nekaj novega snega, ki se je lepo sprijel s podlago in je hoja užitek. Obiskovalcev je bilo precej, za nekatere je bil to celodnevni zalogaj, kljub zelo ugodnim vremenskim in snežnim razmeram. Po zadnjem sneženju prve gazi sigurno niso utirali 'prijatelji Triglava' ali 'Svedri', saj se večina sledi usmerja nekam desno, proti Staniču.eek
Dan je bil brez vetra, vidljivost odlična, temperatura tudi, sneg se je ob sestopu prediral ravno prav. Vesel sem bil srečanja z Jurijem, uporabnikom tega portala, obiskovalcev tudi nekaj Madžarov in Hrvatov. Mostiček v Dovjem še vedno popravljajo, zato sem se od Dani vračal domov čez Mojstrano.
Kredarica Malce pod Kredarico. Mali Triglav.1
Kredarica Modrina, belina in žal preveč sivine za ta letni čas.2
Kredarica Na Malemu3
Kredarica Viš in Veliki Nabojs.4
Kredarica Jalovec in Mangart, spredaj Pihavec5
Kredarica Razor6
Kredarica Križ, Stenar in Dovški Gamsovec7
Kredarica Dolkova špica in Škrlatica8
Kredarica Kotel z Rokavi in Oltarjem. Pa še uganka. Delček katere gore je še na sliki? Kdor prvi odgovori, mu častim pir.9
Kredarica Dovški križ, Škrnatarica in Kukova špica10
Kredarica Tosc, Vernar, Činkelman, Cesar,...17
Kredarica Na Dovški Babi, Golici,...rožice cveto...18
Kredarica Svedrovska klopca zaljubljenčkov.19
Kredarica Za PZS-jev koledar,kjer z opisom ne moreš falit. Na januarski sliki namreč avtor pohajkuje po napačnem grebenu.20
Kredarica Dve minutki, pa si na razgledniku.21
Kredarica Stol in Peca22
Kredarica Za skretom23
Kredarica Ob sestopu se je ravno prav udiralo24
jbs
9.2.2020
Anton, tudi meni je bilo v veselje! Srečno še naprej.
10.2.2020
Lep pozdrav in srečno tudi tebi, Jurij!
Naj izkoristim to oglašanje za eno vprašanje. Moj kolega bi rad naložil besedilo in slike s planinskega izleta, pa mu nikakor ne uspe. V odgovor dobi napisano:
Server Error
500 - Internal server error.
There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

Poznavalce prosim, če poznajo rešitev.
10.2.2020
500 - Internal server error: Meni tudi to kdaj izpiše. Vse kar naredim je, da še enkrat odprem isto okno, pa je v redu. Mi pa v drugo vedno odpre.
Hvala za obvestilo. Bova z Rokom preverila kje prihaja do napake.
djimuzl
10.2.2020
Velika Ponca (slika 9), Tone.
Pravilno, Marjan!
Z vrha Kredarice 2541, se vidi tudi delček Velike Martuljške Ponce 2602. In - ko se srečava, obljuba dela dolg.

Hvala tudi vama, Mare in Tadej!
Kredarica VMP1
Kredarica Pa še povratna slika. Žal je zaradi oblačnosti manj opazna.2
17.2.2020
Spet nekaj slikic za prijatelje. Vreme pomladansko. Smuka do Malega polja spomladanska. Na žalost sem smucal do Vrtače, kjer pa je poledenela skorja, ki se mestoma predira.
Kredarica5
Kredarica11
Kredarica12
22.2.2020
Sem pogledal trenutno vreme po kamerah, pa zagledam tole ... lol.
narava2015
23.2.2020
Včeraj na Kredarici: sončno z malo vetra.

Na Kredarici sem srečal pa astronavtenasmeh
Kredarica Zadaj Stol3
Kredarica25
Kredarica26
23.2.2020
Ste pa face ha ha ... nasmeh
Izvirnost na vrhuncu.
Srečno
11.3.2020
Danes iz Krme s smučmi na Kredarico in nazaj.

Z avtom se da priti do Kovinarske koče, če si malo bolj vztrajen in je avto bolj visoko nasajen, pa do parkirišča pri koritu kakšen kilometer pred Leso. Če pa si res vztrajen, se po širokih in globokih kolesnicah pripelješ tudi do Lese. Do petka bo še toplo, sneg se bo stopil, morda bo šlo lažje.

Gaz je seveda narejena, do Velega polja skupna za pešake in turne smučarje, potem se občasno razdeli. Sneg je bil moker, nepredelan, še najbolj zoprn za hojo s smučmi se mi je zdel med Prgarco in Ulicami. Višje gori se manj predira.
Na Kredarici je bilo zatišje, nekaj časa sem bil edini prišlek. Dve skupini sta šli na Triglav, za mano sta prišla še dva, pri spustu sem srečal še enega.

Sončno je bilo, z dobro vidljivostjo in vetrom severnih smeri. Čaj na Kredarici bogovski, privoščil sem si dva. Smučanje nazaj do roba Ulic po južnem, nepredelanem snegu je kar šlo, naprej do Prgarce malo težje, nižje doli pa kljub zadnjim padavinam sneg še ni prekril vseh vej in ruševja, tako da sem delal bolj kratke zavoje, včasih po poti, spet drugič od grmovja do grmovja. Dva, ki sta prišla za mano, sta povedala, da sta se od Velega polja držala bolj desno po plazu in da je dobro. Seveda se je dalo pripeljati do avta, ni pa samoumevno, da bo konec marca to še možno.

Ena špura je menda narejeno čez Apnenico do Staničevega doma in potem na Kredarico. Tisti konci so mi pri srcu, če bi sled opazil, bi verjetno šel po tej poti. Škoda, pa drugič!

Kredarica  Gaz. Do Velega polja za pešake in turne smučarje skupna, potem se pa občasno razdeli.1
Kredarica Prgarca in tam okrog.2
Kredarica Po dvanajsti dve skupini na Triglav.3
Kredarica Elektrika je bila, maše pa ta dan najbrž ne.4
Kredarica Rjavina in Rž z vrha Kredarice.5
Kredarica Videlo se je daleč, do Velikega Kleka.6
Kredarica Škrlatica in njeni stolpičasti podaniki.7
Kredarica Gore na južni strani Jezera.8
Kredarica Veliki Draški vrh in Tosc, spredaj Vernar.9
Kredarica Do konca Ulic se je dalo delati lepe zavoje, potem pa čedalje težje.10
Kredarica V sredini greben Jezerski stog, Jezerski preval, Adam in Eva, Prevalski stog.11
Kredarica Pod Malim poljem smučanje ni ravno idealno.12
Kredarica Zimska pokrivala za ruševje.13
13.3.2020
Popravek besedila: Velo polje je seveda pravilno Malo polje. Serajko, najlepša hvala!
17.3.2020
Izogibanje virusu plus lepo vreme je pobeg v naravo.
Tako sem se včeraj - že tretjič letos znašel na Kredarici. Zavedam se, da v teh hudih časih, ko imajo reševalci in zdravniki v dolini obilico dela, le-teh niti slučajno ne smem obremenjevati in se podajati v kaj zahtevnejšega. Kredarica je tako zares pravšnja destinacija - tu se ti ne more nič zgoditi. Še največ možnosti za kako poškodbo bi bile opekline z vročim čajem iz termovke, košček ledu, ki bi zdrsnil na glavo s strehe doma na Kredarici, ali da te napade medved, ki se baje zopet klati tam okrog...nasmeh
V Krmi sem štartal vsaj uro pozneje, kot nekaj dni nazaj na Rjavino. Upal sem, da se bodo razmere na cesti v tem času vsaj toliko izboljšale, da se pripeljem do korita, pa se niso, zato avto zopet pustim pred Kovinarsko kočo. Takoj na Začetku prehitim dve mladenki na smučeh, ki sta se podale v isto smer, potem pa nikjer nikogar več. Hoja je bila super, temperatura tudi zjutraj znosna, stezica uhojena, vetra nobenega. Si lahko želiš še kaj več? Ja, mlade noge. Še štiri leta nazaj sem to razdaljo prehodil eno uro hitrejezadrega
Vrata v koči zaprta, na jih plakat zakaj, o tem sem bil tako in tako že prej obveščen. Preoblečem se in pomalicam zunaj na klopci, ki se kopa v soncu. Zgoraj uživam kar nekaj časa, zaščiten z očali in kremami za obraz in ustnice. Ob ogledu slik doma, sem opazil, da je delno razkrilo streho Staničevega doma. Ta občutek sem imel že v sredo z obiska Rjavine, vendar je bil posnetek manj izrazit. Če ima kdo stik z upravljalcem koče, naj zadevo prosim, posreduje, da se ne bo delala nadaljnja škoda. Bojazen, da se bo ob povratku kaj udiralo, je bila odveč in sem bil v dolini, kot bi mignil.
Za v četrtek napovedujejo zopet en lep dan...
Kredarica Po senci se vidi, da je uro pozneje, kot prejšnji teden.1
Kredarica Vernar, ter Cesar s podaniki. (med sestopom)26
Kredarica Buhteljčki27
17.3.2020
lijaneja, poslala sem tvojo sliko, Staničeve koče, na PD Javornik Koroška Bela. In jih tudi poklicala, se ti zahvaljujejo, čav.

Najlepša vam hvala za posredovano informacijo. Bomo ukrepali takoj, ko bo mogoče. Ostanite zdravi! Lep pozdrav, Katja