Škrlatica
mizakaši
16.9.2019
V soboto 14.9. sva z partnerko ubrala korake od Aljaževega doma proti Škrlatici.Po meglenem vzponu naju je na vrhu pričakal enkraten razgled v čudovitem soncu , na vrhove , kateri so štrleli iz morja oblakov.Ta razgled je uživalo kar precej gornikov na vrhu.Spust nazaj v dolino prav tako v megli.Idealni pogoji za hojo in sva kljub nameravanemu vzponu na Triglav po Bombergerjevi za naslednji dan , Škrlatico osvojila v treh urah in 45 minut.nasmehSkupen podvig pa z postanki v osmih urah.Pri Aljaževemu domu pa zasluženo pivo.Čas ob pivu ni znan.velik nasmehjezik
Domch
16.10.2019
V ponedeljek opravil turo: Vrata-Bivak IV-Škrlatica-Zgornji Dolek -vrh med Škrlatico in Dolkovo špico-Rdeča škrbina-Dolkova špica-Bivak IV-Vrata. Prekrasen jesenski dan, v Vratih vsega 10 avtov. Vreme idealno za hojo, kratki rokavi vseskozi na vrhu pa brez majice, lep razgled, skoraj popolno brezvetrje. Pot je opremljena z novimi jeklenicami in zame osebno spada med top 3 ture pri nas. Še posebno lepo je sedaj v teh prekrasnih jesenskih barvah, ko ni vročine. Snega na poti ni nikjer. Na vrhu sam v družbi kavke, s katero sva delila malico. Obiska je tudi bilo nekaj, pred mano in pa tudi za mano. Povzpel sem se še na vrh med Škrlatico in Dolkovo špico, katerega ime ne poznam se pa vrh vidi iz Vrat in izgleda kot majhna špička med Dolkovo špico in Škrlatico. Ali mi lahko kdo pove kako se imenuje ta vrh? Pod njim so se pasle tudi 4 kozoroginje.
Škrlatica Jesenske barve in nosorog.1
Na Kuclju si bil nasmeh
ms_primoz
Bravo Domch, Kucelj je ja. Neki pač skor usputvelik nasmeh
Lohk bi se pa še na koga spomnu, ko si šel na tako turo...jezik
Domch
16.10.2019
djimuzl - Hvala za info, na zemljevidu ga nisem nikjer našel, je verjetno samo na specialnih zemljevidihmežikanje.
ms primoz - bi bil že cajt, da spet neki skup nardima, sam če ne boš prehitermežikanje Ta tura ima itak premalo zajl, pa prepadov za tebemežikanje
skala123
23.6.2020
Danes lepa tura na Škrlatico.Na poti je še nekaj snežišč,katera lahko obhodimo ali pa previdno prečimo,sneg je lepo zmehčan,tako da ne predstavlja ovire.Zimska oprema ni potrebna.Razgledi čudovit,kar nekaj gornikov je bilo danes na vrhu.Lep gorniški pozdrav.
Škrlatica začetek poti1
Škrlatica po končani turi37
Bojan_A
27.6.2020
Vrata- Škrlatica- Bivak IV - Križ- Stenar - Sovatna - Vrata. Posamezna snežišča sicer še so na poti. Ampak so vsa prehodna brez zimske opreme oz. se jim je mogoče izogniti.

Škrlatica1
Škrlatica2
Škrlatica3
Škrlatica4
Škrlatica5
strajnarR
3.7.2020
Razmere na Škrlatico, še kaj snega?