seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Višarje in Kamniti lovec
 Višarje in Kamniti lovec
oldtimer 55
25.9.2019
Majdag, bilo je super, nepozabnonasmeh
jprim
28.10.2019
Že nekaj let v planu Kamniti lovec in Višarje. V sobotnem prekrasnem vremenu se želja izpolni.
Res, da je sledilo zgodnje vstajanje in dolga vožnja, pa človek pozabi na to, ko stopi na vrh Kamnitega lovca. Po poti so mi misli begale k preminulemu Igorju Zlodeju, saj je bil to najin zadnji zasebni pogovor o tej poti na Kamnitega lovca.
Na Višarju gneča, bilo je veliko otrok iz Avstrije.
LP!
Višarje in Kamniti lovec Sv. Višarje21
Bojan_A
23.12.2019
Na Višarjah tudi za pešake odlične razmere, na Kamnitega lovca pa brez krpelj najbrž ne bo šlo:

Višarje in Kamniti lovec1
Višarje in Kamniti lovec2
Višarje in Kamniti lovec3
bagi
25.2.2020
Romarska pot je v začetnem delu neverjetno kopna za ta letni čas, naprej pa čista drsalnica velik nasmeh. Ta ne popusti niti v popoldanskih uricah. Male derezice so do Višarij več kot dobrodošle.

Od Višarij do Kamnitega lovca je nujna polna zimska oprema. Krpelj nisva rabila. Značilnost ture je bila tudi izrazita otoplitev in temu primerno ne najboljše razmere v vrhnjem delu vzpona. Zgornja plast snega je bila omehčana, spodaj deloma pomrznjene plošče, deloma napihan sneg. Sledi so bile zamedene, tako da nama nekaj gaženja ni ušlo. Vršna grapa zahteva nekaj več previdnosti. Če bo res konkretneje snežilo v tem tednu, bodo razmere lahko popolnoma drugačne.

Višarje in Kamniti lovec Romarska pot je dober kilometer  kopna, nato pa krasna drsalnica1
Višarje in Kamniti lovec Primerno za vse, ki so šli na pot brez derezic :)2
Višarje in Kamniti lovec Cima del Cacciatore, oziroma Kamniti lovec po naše3
Višarje in Kamniti lovec Jutranjo modrino je počasi nadomeščalo resnobno vzdušje4
Višarje in Kamniti lovec Kamniti lovec, tokrat še v soncu5
Višarje in Kamniti lovec Pogled nazaj na Višarje6
Višarje in Kamniti lovec Strm vzpon do gornje krnice je zahteval polno zimsko opremo7
Višarje in Kamniti lovec Čeprav ne izgleda strmo je naklonina konkretna, sledi zamedene8
Višarje in Kamniti lovec Ta dva sta nekaj časa opazovala najino gaženje, nato pa izbrala bližjo grapo9
Višarje in Kamniti lovec Tale je prava, mešanica betona in gnilca. Vrh je desno, cepin in dereze obvezni10
Višarje in Kamniti lovec V ozadju Magart in Jalovec11
Višarje in Kamniti lovec Kamniti lovec in navdušena gornica :)12
Višarje in Kamniti lovec Viš, Montaž, Valbruna …13
Višarje in Kamniti lovec Jerebica, dolina Belega potoka, Lastovice …14
Višarje in Kamniti lovec Udobna polička v zavetrju tik pod vrhom. V ozadju Dobrač15
Višarje in Kamniti lovec Se že spuščava. Temperatura je bila vseskozi neverjetnih 8°C16
Višarje in Kamniti lovec Vreme se kvari, razgledi ostajajo17
Višarje in Kamniti lovec Sneg je bil mehak, težak in prav dosti smučarjev ni bilo18
Višarje in Kamniti lovec Poleti planina, pozimi okrepčevalnica19
Višarje in Kamniti lovec Tovorila sva kot dve muli, a razen krpelj je vse prav prišlo20
Višarje in Kamniti lovec GPS sled prehojene poti21
parenzo
26.2.2020
CENIK na fotki št.2 :
Za slovensko govoreče prodajajo „VOZOVNICE SAMO NAVZDOL“. zmeden
Torej moramo slovensko govoreči peš gor, nazaj se pa lahko peljemo.
Ista cena.
nasmeh
jbs
26.2.2020
Tako je mišljeno, to je cena enosmerne vozovnice gondole na Višarje (ker je cenik na začetku romarske poti, je zato napisano "samo navzdol", lahko pa je tudi "samo navzgor"). Veliko jih gre peš gor in se dol peljejo, ali obratno.