Debeli vrh
simon79
27.10.2015
Živjo mukica in mito3000. No jest sem pa tisti, ki je v vmesnem času stražil vrh nasmeh in to kar debelo uro.
Vidim, da ste šli pri škrbini direktno dol (slika 6), sam sem šel za na vrh grede par metrov bolj levo po ozki grapi oz žlebu (dobrih 5m), nazaj pa od škrbine prav enostavno po desni polički do rdečih kamnov. V vednost ostalim, da je tu več variant...
mukica
27.10.2015
Hojla simon79....mi smo se po levi varianti vračali , da smo se ognili škrbine, dol pa namenoma po njej ker mi je ostal dolg do nje, pred leti smo na predvrhu obrnili ker nismo poznali prehoda nižje dol, škrbina se nam je pa takrat zdela prezahtevna nasmeh
Sedaj sem ta prehod naredila in spodni prehod je enostaven...stabilni korak in to je tomežikanje
Smo pa tudi mi uživali več kot uro na razglednem vrhu ,popolni jesenski dan je bilnasmeh
30.10.2015
Današnje iskanje sonca.....na Debelem vrhu.
Debeli vrh Čez planino Laz na sonce...1
Debeli vrh Kolega pri povratku čez škrbino9
Debeli vrh Sledil je povratek na planino Laz globoko spodaj.....v megli10
30.10.2015
Super razmere in lepe fotografije. Tudi mi se že veselimo jutrišnjega običajnega prečenja po Julijcih, ko bo vreme podobno.
taubi4
19.5.2016
Ali kdo ve, če je pot do planine Blato prevozna z letnimi gumami, in kakšne so razmere do planine Laz, Lazovškega prevala, Debelega vrha ali Ogradov.
Grenaleva
8.5. je ena na FB skupina Hribolazec objavila, da je cesta do Blata prevozna, kopna - planine so kopne, vrhovi Jezerski stog, Adam in Eva ter Ogradi, so še meli pa kar snega
navdušena
12.7.2016
Je bil že kdo na Debelem vrhu - v juliju? Kako je s snegom?
Hvala za info
_mihč_
17.7.2016
Jaz sem bil danes. Na poti ni nobenega snega.
Sorok
Tudi jaz sem, še v jutranjem mraku, danes krenil s planine Blato nadaljeval na pl. pri Jezeru, pl. Laz, Debeli vrh, pl. Laz in pl. Blato.
Vreme spremenljivo, na vrhu precej vetrovno, sicer pa zmerno. Pot BP – dodal bi še, da je pot od Lazovškega prevala na Debeli vrh odlično pomožicljana (= označena z možicinasmeh).
Srečal okrog 30 pohodnikov.
Debeli vrh Planina pri Jezeru1
Debeli vrh Jezerski Stog, Ogradi,...14
Debeli vrh Tam kjer murke cveto...15
3.8.2016
Danes smo si v celotni družinski postavi izbrali za cilj to klasično brezpotno turo. Izhodišče smo imeli na planini Blato, šli od tam direktno na Pl. V Lazu, se od tam povzpeli pod Lazovški preval in dosegli po običajni poti čez škrbino vrh. Spustili smo se v smeri vzpona, le da smo nazaj grede obiskali še Pl. Pri Jezeru. Opazil sem še, da cestica na Pl. V Lazu "lepo" napreduje. Možicev na Debelem vrhu ne manjka. Debeli vrh se je kot vedno izkazal za prijetno izbiro, po vpisni knjigi sodeč pa smo povzročili več kot 10% povišanje letošnjega obiska.
Debeli vrh Jutro na Pl. V Lazu1
Debeli vrh17
Macesna
2.11.2016
Ste bili pa res pridni med temi prazniki.nasmeh
jlover
je bilo treba izkoristi lepo vreme nasmeh
Tomaž11
17.6.2017
Danes s planine Blato mimo planine v Lazu na Debeli vrh.Pot me je najprej pripeljala na predvrh Debelega vrha,z malo težavami sem potem našel grapo po kateri sem se spustil malo nižje in potem je šlo brez problema do vrha.Pot sem potem nadaljeval proti Vršakom in Hribaricami,potem pa sem se spustil proti dolini Sedmerih jezer.
Debeli vrh Planina Laz1
Debeli vrh Mimo obnovljene lovske koče nazaj na planino Blato.14
jprim
8.10.2017
Mislim, da smo srečali zjutraj na planini Blato, ko ste štartali pred nama. Pozneje sva to skupino opazovala s poti Lazovški preval, saj sva se po tej poti odpravila na Ograde. Krasna pot z malo plezarije in potem po poličkah po grebenu. Res krasen dan - pravljica. Slik za Ograde ne bo, saj je računalo v okvari.
Lp!

peter2
11.6.2018
Včeraj sva obiskala Debeli vrh.
Cesta na planino Blato je prevozna b.p. Se pa že pripravlja postavljanje rampe (tam, kjer po navadi pobirajo cestnino).
S parkirišča proti pl. Laz je pot nekaj časa v redu, kmalu zatem, ko pa se s smeri za pl. Jezero odcepi proti Lazu pa se prične kalvarija. Veliko je namreč podrtega drevja in je potrebno kar nekaj telovadbe. V zgornjem delu je pot boljša.
Pot s planine Laz proti Debelemu vrhu je v redu. Seveda je bila zelo spolzka, saj v Bohinjskih gorah vsak dan vsaj malo dežuje.
Ker nisva vedela, kako je s snegom ob značilni škrbini med predvrhom in vrhom sva že precej nižje zavila proti konti ki se spušča proti Lazu. Naletela sva celo na nekaj starih markacij. V škrbini sva potem videla, da je kopna, zato sva jo izkoristila kasneje za povratek.
Vrh je zdržal kakšne pol ure brez oblakov, potem pa so se kmalu navlekle megle.
Vrh je pisan od cvetja, prav tako tudi predvrh, na katerem sva potem lenarila.
Vrnitev v Laz, 10 min pred avtom pa je že deževalo.
Debeli vrh Kanjavec z Debelaga vrha1
77blaz
13.10.2019
Pot na Debeli vrh čez Fužinske planine je bila brez posebnosti.