seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki
 Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki
Viper
17.1.2016
Danes čez vse tri grape. Razmere v grapah so odlične, razen enega skoka v Pripravniški grapi, ki je kopen. Ljudi pa je bilo tudi veliko.
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki1
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Proti Župančičevi grapi2
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Pogled navzdol3
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Župančičeva grapa4
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Že proti koncu Župančičeve grape5
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Pripravniška grapa6
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Skok v Pripravniški grapi, ki je kar zahteven pa danes so tukaj tudi kar obračali7
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Skok8
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Butinarjeva grapa9
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki10
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki11
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki12
Hammond
17.1.2016
Kolikšno oceno bi prisodil skoku v tem stanju? Je tistih nekaj krpic snega vsaj uporabnih (beri: predelanih)?
Viper
Tistih par krpic snega je bolj samo v napoto. V glavnem nepredelan sneg. Cepine moraš bolj za skalo zatikat v tem stanju.
Je pa zelo kratek skok in si takoj čez.
17.1.2016
Samo v vednost Butinarjeva grapa je bolj strma od Pripravniške, Župančičeve.
Hammond
18.1.2016
Jasno. Obema hvala.
Wine
24.1.2016
Danas na Mojstrovko čez Župančičevo grapo. Razmere ok,v grapi en mali skokec kjer gre z malce tulanja, nič hudega. Bolj težji je skok v Pripravniškoj, neki so se tam obračali. Vreme za bogove, razgledi pa nori mežikanje
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Župančičeva grapa vstop1
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki kratek skalni skok v grapci2
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki ta skok v Pripravniškoj je nekaj težji3
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki zunaj sem 4
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki izstopni del7
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki razgled z Male Mojstrovke proti Bavškem Grintovcu 8
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki klasičen motiv z Velike Mojstrovke na kralja9
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki mravi na Mojstrovki in Kepa v ozadju10
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki Očak11
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki na Zadnji Mojstrovki12
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki snega na južni poti le za vzorec13
1.2.2018
Butinarjeva je bila v nedeljo 28.1.2018 takole lepo zalita, kaj šele bo po tem obilnem sneženju. Po sončne zahodu na Mali Mojstrovki, sva še sestopila po Pripravniški, ki pa je zgledala bolj kot nekakšne strme stopnice. Obe grapi v celoti zalite.
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki2
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki3
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki4
Butinarjeva, Pripravniška in Župančičeva grapa v Mali Mojstrovki7
tinky
2.2.2018
Spet razmere pred šestimi leti. Le komu to koristi? mrk pogledjezen
haha tinkyvelik nasmeh to je bilo 28.1.2018
tinky
2.2.2018
Se opravičujem, gledal sem datum pod slikami.nasmeh
Sem v naslovu teme odstranil datum.
Macesna
3.4.2019
Mala Mojstrovka po Pripravniški, 2. 4. 2019

Razmere v grapi, ki je večinoma v senci, so bile zelo dobre, zalita je v celoti. Na dostopu pa se je sneg že zjutraj mestoma precej prediral. Od izstopa do vrha Mojstrovke je nato kar v redu. Sestopiva po grapi, za silo še drži. Precej samotno, malo ljudi.
Cesta na Vršič je kopna in suha.