seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Tolminske gore
 Tolminske gore
ksena
11.1.2013
V soboto, 5.1.smo prečili pod Migovcem do pl. Razor in na odcepu proti Tolminskemu Kuku sledi oz. stop ni bilo videti. Bi bilo treba pa kar dobro gaziti, saj je sneg ponekod dobro napihan in ne zdrži teže človeka. Verjetno so vmes tudi predeli s trdim snegom, tako kot na naši prehojeni poti. Tako je stanje s Tolm. Raven. Mogoče pa je s pl. Razor pod Škrbinsko ploščo in dalje proti Kuku shojeno.??
mirank
V nedeljo je bilo videti stopinje v tej smeri. Več ne vem, ker sva midva zavila desno proti Voglu. Bila sva zgodnja, tako da je vzpon v senci potekal brez kakšnega hudega gaženja.
SPIDER
11.1.2013
Na Tol.Kuku bil v sredo 9.Snega je bolj malo in se ne predira, tako da se da lepo hodit z derezi.To pa velja samo še za jutri v nadeljo pa je že druga zgodba.velik nasmehSlik ni ker me je fotič pred tednom dni zapustil na Prehodcih ,in udaril bližnico par sto metrov proti izviru Tolminkejezenjezen
voluhar
3.8.2013
Tolminski Migovec
mošt
9.5.2015
grebensko prečenje Škrbina - Bogatin

Dan za bogove. Kondicije je še dovolj, čeprav sem lani bolj počivala.
Že zgodaj zjutraj začnem v Tolminskih Ravnah. Izberem nemarkirano pot, ki jo uporabljajo domačini, a kmalu ugotovim, da sem jo zgrešila, zato kar po občutku nadaljujem in pridem na pot, ki pelje s Spodnjega Kala na Razor. Nadaljujem proti Razorju, na prvem razpotju proti Škrbini, kjer je del melišča še pod snegom- lažje za hodit, saj se sneg ravno prav predira, da je stopnja varna.
Na Škrbini me ohladi veter z bohinjske strani, ki se je tekom dneva še krepil.
Pod Podrto goro je še obsežno snežišče, ki pa ni poledenelo, tako, da derezice ostanejo v nahrbtniku. Greben od Tolminskega Kuka do Bogatina je brez snega, pot in razgledi pa sama uživancija.
Z Bogatinskega sedla se kar po brezpotju spustim do kasarn, ki jih vedno občudujem.
Od tu naprej pa je itak pot zložna, razen seveda spust do Dobrenjščice in potem ponovno nabiranje višinskih metrov. Postanek pri kapelici na Hudem klancu,Izogniti sem se morala še manjšemu snežnemu plazu v grapi pod Tol. Kukom in hitro sem bila na pl. Kal. Sledil je hiter spust do avta in tura se je zaključila.
Tolminske gore Proti Tol. Kuku1
Tolminske gore ostanki plazu na poti v grapi33
Edina
6.6.2017
Izjemno lepo je bilo. Nisva imeli najlepših razgledov, zato pa ogromno lepih pogledov. V celem tednu nisva rabili dolgih rokavov in nikoli nisva bili mokri. Vse prehojene poti so bp, na obeh povezavah pa je moč najti Rdeči rob, Lopatnik, Mrzli vrh, Tolminski Migovec, Matajur in Kobariški Stol.