Lipanski vrh
24.1.2010 - medo*
Planina Javornik - Lipanski vrh
Nekaj utrinkov in razgledov po današnjem turnem smuku. Predvsem v višjih gozdnih legah je bilo še nekaj ugodnega snega, sicer pa trd, ponekod skorja, ki se je predirala. nasmeh
Lipanski vrh1
Lipanski vrh14
otiv
6.7.2013
Zaželela sva si malce pogledov na gorsko cvetje in tako danes krenila proti Lipanci in Lipanskem vrhu.Razgledi že zjutraj v dolini niso kaj dobrega obetali in tako je bilo tudi na vrhu.Rožce pa v vseh mogočih barvah,prava paša za najine očinasmehLjudi kar veliko,seveda v smeri Debele peči.Na najini poti pa skoraj samota.
Lipanski vrh Cvetoča zobata kolesca1
Lipanski vrh Solzice15
majashriba
29.7.2013
Bila včeraj in bilo je super, le sonce je na poti navzgor že precej pripekalo. Razgledi pa za prste obliznit. Bo treba počasi kupiti boljši fotoaparat nasmeh
Lipanski vrh Planina Zajavornik1
rozka
9.10.2016
Krma-Lipanska vrata-Lipanski vrh...

Hmmm, za danes je bila napoved, pa kr dober je izgledala, zato se odločiva še ostati in striček Aladin je imel prav...celo noč je deževalo, ob 8.00h je nehalo in že sva sopihale iz Krme, proti Lipanskim vratom. Jutro je bilo za kratek čas jasno in pokazalo čare nočnega deževja oz. sneženja...obetal se je še en pravljičen dan. Nekje na 1500-1600 se je začel sneg in vsak del poti je bil, uwaauu...šle sva do Lipanskega vrha, kjer sem dočakala svojo prvo glorijonasmeh, juhuuu, nato pa previden sestop v dolino...prečudovit dan in prvi letošnji puhec...nasmeh
Lipanski vrh izhodišče v Krmi1
9.10.2016
A je na 12.glorija?velik nasmeh
rozka
ne...sem sicer slikala, a se ne vidi najbolje, pa je nism "prpopala"?!zadrega