seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Velika in Mala Mojstrovka
 Velika in Mala Mojstrovka
SamoK
24.1.2020
Pa imaš že prave znamke obleke in obutve, da boš lahko šel?
pikica1
A kakšne so razmere na stolu, čist odvisn. Če je tapeciran potlej je mehko za zdet, če pa ni pa rad zebe ke v rit.
mirank
24.1.2020
Glede na izkušnje, ki jih je zaznati iz vprašanja, kakor tudi na napovedano vreme, ti svetujem da ostaneš doma
JusAvgustin
Pikica1, jočem...jezik
Krefi
Kok ste smešni sprasujem za resen odgovor kar sem ga tudi pričakoval v skupini kateri naj bi bila temu namenjena ampak vidim da sem pricakoval preveč.

Me pa veseli da ste se nasmejali..
25.1.2020
To je največ vredno, da se nasmeješnasmeh.
Tudi zato smo tunasmehnasmeh
darinka4
25.1.2020
Pa kaj se sekiraš Krefi. Meni ločanka napiše se nič ne sprašuje in se gre. nasmeh
Barentoter
Razmere so vrhunske na vseh teh vrhovih. Zimska oprema obvezna, pa gasa.
25.1.2020
Že od Božiča imaš perfektne, ne vem kje vi živite ta cajtnasmeh
Srečno
alfonz123
25.1.2020
Krefi ne bit zdaj užaljen, če si dobil takšne odgovore. Verjamem, da so ti vsi v dobri veri svetovali vsak po svoje, ker iz tvojega vprašanja se res vsiljuje vtis, da o hribih pozimi nimaš veliko izkušenj, morda se motim. Če bi redno spremljal sceno , bi vedel kot je zapisal redbull, da so razmere bolj ali manj že več kot mesec odlične. Se strinjam kar ti je napisal Barentoter, vendar ne pozabit, da je zraven zimske opreme le to potrebno znati tudi uporabljati in biti vešč gibanja v zimskih razmerah. Ker razmere za izkušene so res odlične, za tiste manj pa sila nevarne in zahrbtne, kar se odraža tudi v številu neljubih dogodkov zadnje tedne v gorah.
Pa srečno.
jax
25.1.2020
Po moje se s trenutnimi odličnimi razmerami v hribih precej pretirava. V resnici že zelo dolgo ni bilo tako ledeno kot je zdaj. Mislim, saj je super, ker ni treba gazit pa se da marsikje, kjer se pozimi pogosto sploh ne (kdaj se je zadnjič dalo pozimi skozi Za kopico brez smuči?) ampak je v resnici precej nevarno, o čemer priča tudi obilo nesreč (ki se niso dogajale samo neizkušenim!). V resnici je tudi ustavljanje s cepinom na tako trdem terenu tudi ob popolnem obvladanju tehnike precejšnja loterija. Po moje je napredovanje precej bolj sproščeno, če se da naredit tudi kako stopinjo in nisi vedno samo na zobeh.
Verjamem pa, da je super za it na Triglav, tam kjer je špura že potegnjena.
čebejla
25.1.2020
alfonz123 in jax, odlično napisano, modro in premišljeno!
j.
Jax in Alfonz, odlično, se podpišem pod vajini mnenji!
Nejc787
8.2.2020
Zjutraj po Župančičevi na Malo Mojstrovko in potem naprej na Veliko in še malo naprej po grebenu...
Dereze natakneva že pri kiosku. Razmere zjutraj precej dobre, se pa naleti tudi na napihane zaplate, a ni prehudo. Spodnji skok zalit, zjutraj precej trd/leden in se ga lepo spleza. V osrednjem delu (ko posije sonce) se dopoldne kar hitro ojuži, med 9 in 10 uro je bilo še lepo in glavnem trdo. Izstop zopet trd, šla sva po desni varianti (si malo manj v vpadnici opasti, kot v običajni smeri). Za tiste, ki vas mika Pripravniška, previdno. Velika opast na vrhu je precej napokana, kdo ve, kdaj se bo sprožila. Vzpon na Veliko Mojstrovko bp, ko sva čez čas sestopala, je bilo že občutno bolj južno in se je kakšna stopinja že posula pod težo človeka. Greben proti Zadnji Mojstrovki, do kjer sva šla, brez posebnosti. Na sestopu po normalki precej obiska. Čudovit dan.
Velika in Mala Mojstrovka Jutro. Pogled na vstop v Župančičevo smer.1
Velika in Mala Mojstrovka Na vrhu Velike Mojstrovke.14
Velika in Mala Mojstrovka Greben proti Zadnji Mojstrovki.15
Velika in Mala Mojstrovka Mangart16
Velika in Mala Mojstrovka Greben Prisojnika v ospredju, za njim Razor in Planja, zadaj Triglav.17
Velika in Mala Mojstrovka Veliki Klek (Grossglockner) v daljavi.18
Velika in Mala Mojstrovka Proti Zadnji Mojstrovki.19
Velika in Mala Mojstrovka20
Velika in Mala Mojstrovka Jalovec je danes (kolikor se je videlo s prostim očesom) bolj sameval.21
Velika in Mala Mojstrovka Pogled na Kotovo sedlo. Nekaj obiska je bilo videti.22
Bojan_A
21.2.2020
Dva dni nazaj je padlo babje pšeno. S tem je sneg spet čisto do ceste. Drugače se pa razmere na normalki niso bistveno spremenile.