Špik Hude police
potepinka
16.10.2010
Glede na datum zapisa triglavskega, je lani sneg malo prej pobelil te konce. Včeraj pa je bila prava jesenska idila. Zjutraj je bilo sicer na Pecolu malo hladno, malo zaradi občasnega vetra, malo pa zaradi sence na poti. Vendar, ko je sonce raztegnilo svoje krake čez vrhove, je bilo prav prijetno toplo. Na vrhu pa tisto kar si želi vsak - sonce in razgledi vse naokrog, v družbi kavk. Tako prijetno je bilo, da sva nazaj grede naredila še en ovinek po začetku poti A.E. Leva, ravno toliko, da sva si ogledala še »montažev obraz«. Potem pa nazaj proti koči Brazza in na Pecol.
Včeraj je bil res tisti pravi jesenski dan, po napovedi sodeč, bodo že jutri razmere bolj zimske…
Špik Hude police planina Pecol1
Špik Hude police oh, je kar škoda iti nazaj domov...9
IgorZlodej
10.2.2011
Večina sicer hodi na Špik hude police s Pecola in to v kopnem. Jaz sem se danes na ta lep razgledni vrh odpravil iz Zajzere. Daljši zapis je tukaj:
Ker ni šlo vse po načrtih, sem spremenil plane in se tako okoli 9.00 ure znašel v Zajzeri, da pogledam kako zgledajo razmere nad Špranjo. Sprva po tekaški progi, potem pri mostu na označeno pot, ki je bila sicer lepo zasnežena, a trda, mestoma ledena, s srenači je sicer kar šlo. Po sledeh predhodnikov, tudi Roka sem prišel do grape s slapovi. Nadaljevanje s smučmi se mi ni zdelo smiselno, zato sem nadel dereze, smuči in palice pa na nahrbtnik. Spet sem se počutil kot pobček, ki je v rani mladosti iz pohorskih bregov v krakslu nosil seno. Tako sem hitro prehodil že od prejšnjih let znano in tudi že prehojeno grapo, ki jo krasijo ledni slapovi. Na izstopu se mi ni zdelo smiselno spet menjavati derez za smuči, zato sem nadaljeval kar z derezeami, saj je sneg kar dobro držal. Na vstopu v "žleb" ni bilo nobene špure več (kot jih navaja Rok), naletel pa sem na sledi pešaka in jih tudi s pridom koristil. Vzpon je sicer precej enoličen, vendar zaradi razkošnih razgledov na okoliške gore prav nič dolgočasen. Kmalu srečam tudi izdelovalca stopenj, spregovoriva par besed, Avstrijec pravi da je super, samo ni mi bilo jasno, zakaj je tako nizko odložil smuči. No jaz sem šel naprej in smuči odložil na neki snežni polici kakih 250 m po vrhom. Zadnje metre do sonca so me vodile lepe stopne. Na sončni strani je rahlo vleklo od JZ, povzpel sem se na vrh, kjer sem malo posedel in se razgledal. Zatem sestopil do smuči in se pripravil na smučanje. Kot je že Rok opisal je bilo treba v zgornjem delu malo paziti na trdo in rahlo poledenelo podlago, večinoma pa se je krasno prašilo po " nastrganem napihancu". Spodaj sem prečil v desno in se peš po uhojenih stopinjah povzpel na manjše sedelce, od koder sem odsmučal do prehoda med spodnjo in zgornjo Špranjo. Prehod je trd, mestoma leden in razdrapan od plazov, a še vedno boljše kot sestop skozi grapo s slapovi. Nižje sem spet ubiral optimalno varianto skozi "goščo" in še kar dobro zadel, sledilo je smučanje v okviru letne poti po povsem neodpuščenem snegu vse do tekaške proge. Če je žleb Hude police več kot odličen, je spodnji del precej neužiten. Ravno zaradi slabih razmer spodaj, bosta obe škrbini nad Špranjo še malo počakali. Sicer pa lep vzpon z razkošnimi razgledi.
Špik Hude police Zajzera nudi veličastne poglede že v dolini1
Špik Hude police skočim na vrh14
Špik Hude police Špik na Nosom in Špik nad Špranjo15
Špik Hude police dva sestopata s Špika nad Špranjo16
Špik Hude police skupina Cogliansa z Dolomiti v ozadju, tudi tja še pojdem to zimo17
Špik Hude police kjer osel hodi, dlako....v ozadju Koštrunove špice18
Špik Hude police utrinek s kavko19
Špik Hude police še proti Kaninu pogledam, kjer sem hodil včeraj in se spustim v žleb20
Špik Hude police na smučeh je šlo krasno navzdol21
Špik Hude police še malo in spet bom v Zajzeri28
keber1
10.2.2011
Krasno! Kako strm je ta žleb?
IgorZlodej
V spodnjem delu malenkost bolj strm od Jalovčega ozebnika, v vršnem zaključnem delu pa se postavi še nekoliko bolj pokonci. Sicer pa je podrobnejši opis tukaj: http://www.gore-ljudje.net/novosti/35953/ in tukaj: http://www2.arnes.si/~mcuder/dnevnik/040606.html
kofetarca
11.2.2011
Igor, še ena lepa tura iz Zajzere nasmeh
otiv
Igor Pozdravljen!
To zna pač storiti človek tvojega kova,jaz samo občudujem tvoj svet,ki z žarom je prežet.
Lepo in še mnogokrat, ti naj bo tako.
Sečno!nasmeh
11.2.2011
Natančen opis in lepe fotke, kot nas vedno znova preseneča Igor.
Čestitke in srečno!
Mako
10.3.2011
Po sneženju
Špik Hude police Po sneženju1
Špik Hude police Po sneženju2
10.3.2011
Tele fotke mejijo pa že na perfekcionizem, vzpon pa na profesionalizem.
Čestitke za oboje.
velesa
24.4.2011
Danes na planini Pecol ni bilo gneče. Koča zaprta. Planina je popolnoma kopna. Svizci so budni in uganjajo svoje norčije. Počasi se prebujajo tudi cvetice.
Poskusimo proti Špik Hude police - do koder bo šlo, bo šlo, si rečemo. Pa je šlo do vrha. Po poti je potrebno prečiti nekaj kar strmih snežišč, ali pa jih obiti po travi. Zelo veliko snežišče je nekoliko pod vrhom, vrh pa kopen. Sneg ni bil trd, tako da je šlo brez derez. Za dol je bil sneg bistveno bolj mehak.
Špik Hude police jutro na planini Pecol1
Špik Hude police pomlad na planini15
GITA
30.5.2011
Danes sva si zaželela predvsem en lep »foto safari« nasmeh, nekje v visokogorju, z lepimi razgledi in vsem, kar sodi zraven…nasmeh…Vse to sva našla na planini Pecol in na Špiku hude police.
Razmere: zadnje sneženje je očitno te konce kar »bogato obdarilo«, zadnjo tretjino poti sva hodila precej po snegu (ki ga sicer vidno pobira), nazaj grede je šlo ponekod kot po močvirju eek, vrh je praktično kopen, nekaj strmih snežišč pa je še vedno tam in za najin »okus« niso za prečiti brez cepina…Dan samih presežnikov je bil danes…nasmeh
Špik Hude police Prvi jutranji pogled na Montaž s planine Pecol...1
Špik Hude police ...in gore nad njo...28
sabina.7
30.5.2011
Čudovite slike, to pa je že profesionalnost!
Enka
Foto safari je bil več kot uspešennasmeh, prekrasne slike!
ksena
Krasno....
Jany
Tole je pa zares zelo zelo lepo.
Še več takih objav si želim.
pikec1
31.5.2011
Gita čudovite slike! Me pa zanima oz. si pri slikah tudi uporabila pol-cir filter? Super fotopotep in dobri ,,manekeni,,
LP Grega
GITA
31.5.2011
Najlepša hvala vsem! Res je, če so "manekeni" dobri in "spretni" pred objektivom mežikanje, pa ozračje čisto, je treba samo še malo (no, včasih pa veliko) potrpežljivosti, da ujameš trenutek in rezultat ne more biti slab...nasmeh
slavi0902
čudovite slike si naložila in mi naredila skopine,bo potrebno zopet it v tisti raj
Nacek
Izjemne slike...
hanč
Kdaj bi radi videli tudi fotografinjozavijanje z očmi