seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Prisank, Jubilejna pot
 Prisank, Jubilejna pot
13.7.2009 - kamenček
Prisank, Jubilejna pot.
Zanima me stanje snežišč in varoval na tej poti. Če je kdoi kaj hodil tam okoli, se priporočam za informacije.

Hvala in LP,
k.zadrega
koblarji
14.7.2009
Grebenska pot je kopna, Slovenska pa ima še nekaj snežišč. Jubilejna pot skozi Zadnje Prisojnikovo okno je še zasnežena. V Prvem oknu je manjši podor in sneg.

Lp,
Mitja
pulotto
4.8.2009
I was there on sunday (August the 2nd) snow only inside the Zadnje Okno, no problems at all. The way is free and fantastic.
IgorZlodej
15.9.2010
Le zakaj bi se vozil na Vršič, ko pa lahko začnem nižje in to kar na 29. ovinku vršiške ceste. naprej grem po lepi poti na Kranjsko planino kjer ujamem stezo Vršič - Mlinarica, zatem pa gor pod in skozi Zadnje okno, kjer je kar vleklo, saj ga ni nihče zaprl. Sledilo je potovanje po policah in poličkah proti Prisojniku, s škrbince kratek vzponček na vrh, vpis in nazaj dol po južni poti, ter spet dol na Kranjsko planino in v 29. ovinek. Lepa turca za, kot je Brane zjutraj rekel zadnji topli septemberski dan. Mu kdo verjame?
Prisank, Jubilejna pot z asfalta na zavarovano pot1
Prisank, Jubilejna pot bistra voda na planini13
Bojan_A
15.9.2010
Super Igor! Jest sem bil dons tud na Prisojniku, škoda ker se nismo srečali.
LidijaJesih
21.8.2011
Lepa tura, malo manj obiskana, tudi tu že dolgo ni nihče o njej nič napisal. Danes sva se po njej ponovno po sedmih letih odpravila z Vršiča, pa do razcepa za Razor in potem po Jubilejni skozi zadnje okno, pod Zvoniki na vrh. Prve tri ure nisva srečala nikogar, potem pa le par ljudi, ki so prišli z vrha. Vrh nabasan, zbrani z vseh vetrov in vseh pristopov. Zelo lepa, slikovita in seveda tudi zahtevna pot, zlasti v sestopu zahteva varen korak , vrtoglavost pa je prepovedana. Pot in varovala v dobrem stanju, če le imate nekaj izkušenj na zavarovanih poteh, jo močno priporočam. Čelada zaradi padajočega kamenja obvezna, samovarovanje za vsakogar, ki ni povsem gotov, tudi, pa tudi sicer ni na odmet. Saj veste, ni treba, da vi kaj naredite narobe, lahko kdo drug, pa tudi srečevanje na teh poteh je varnejše, če ste pripeti. Povratek po slovenski poti in ja, vroče. Pa kaj, saj ne bo več dolgo. Kot je rekel Velkavrh zadnjič: jutra so čarobna, samo vstati je treba….Jubilejna na Prisojnik tudi, le iti je treba.
Prisank, Jubilejna pot četrtkov pogled na plečati Prisojnik s poti na Mojstrovko,1
Prisank, Jubilejna pot prebujajoči se Jalovec, čaka na obisk.....2
Prisank, Jubilejna pot igra svetlobe nad Razorjem3
Prisank, Jubilejna pot mimo umetnije. Ne vem zakaj, veliko fotk je tu ratalo...4
Prisank, Jubilejna pot pogled skozi okence ob poti5
Prisank, Jubilejna pot toel je bilo  pod nogami (začetni kamin)6
Prisank, Jubilejna pot Preverite. Pot le zgleda zvezna. Vmes je pa kamin od prej7
Prisank, Jubilejna pot Stena pod Zadnjim oknom. Zahtevno, a lepo zavarovano8
Prisank, Jubilejna pot Po poličkah gor in dol. Prisojnik jih ima tudi14
Prisank, Jubilejna pot brez Očaka je dan nepopoln, levo Razor15
Prisank, Jubilejna pot Kajzljeva škbina Potem spet gor16
Prisank, Jubilejna pot Slikanje vrha odpadlo zaradi vasrtva osebnih podatkov, pa vidlo se ga od drena ni. Tole je zaključni pogled na Sovno glavo.tudi zadnji vzpon.17
mukica
2.10.2011
Tudi mi smo šli po pomoti danes namesto po Slovenski proti Jubilejni...Pač zgrešili...zmotili so nas kozorogi ki smo jih opazovali in spregledali odcep levo.Pot lepa,dobro varovana vsaj tisti del ki smo jo prehodilinasmeh
Prisank, Jubilejna pot Lep dan se obeta1
Prisank, Jubilejna pot Veliko drobnice z mladiči7
23.5.2020
Prisojnik(Hanzova)-Z.okno-Razor (22.05.20)

Razmere za Hanzovo je že Filip lepo opisal in kaj veliko ni dodati. Razmere glede podlage so bile krasne. Prečili smo v desno proti SZ steni in se po še zasneženi grapi povzpeli na priključiteev grebenske poti. Do vrha po njej. Pot nas nese na zasnežena prečenja, ob slabem snegu tukaj nimaš kaj početi, ni bilo slabo danes. Za vse to si moraš vzeti čas, predvsem pa previdnost. Čez okno sestopimo do pod stene, kjer pustimo nahrbtnike. Povzpnemo se še na Razor. Razmere zelo dobre, bi se dalo tudi po sredini po še kar na ogled dobro zasneženi flanki. Veliko jih zanima kako je kamin, če je zsnežen. Ne vem kako bi lahko bila navpična skala zasnežena? Brez posebnosti. Sestop nazaj in po južni poti na Vršič. Bil je res lep, krasen dan.