seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Mala Mojstrovka - Hanzova pot
John
10.10.2018
Žio.

Jutri, 11.10.2018 se odpravljam na Malo Mojstrovko po Hanzovi. Kakšne so razmere oz. o kakšnih snežnih oz. ledenih zaplatah še ni govora, predvidevam?
Branee
10.10.2018
bl ne
15.6.2019
Hanzova (15.06.19)

Po Hanzovi na Prisank sem še zavil na zgoraj omenjeno pot. Še mene je zanimalo kako izgleda vstop oz. ali je normalno prehoden do jeklenice. Sem hitro videl, da ni. Gre za zelo težaven vstop, sploh ker je robno zev prepolovilo. Po levi se je še dalo odplezati po skali (II-III) in nad tem prečiti po snegu v desno do jeklenice. Od tukaj naprej ni bilo težav. Odsvetujem obisk, če se izrazim navadnim pohodnikom, ki se ne srečujejo z trdimi zasneženimi ovirami Čez teden za biti še zoprnejše, ker se bo vse bolj odmaknilo od stene. Bolje počakati do julija. Na vrhu prepričujem tujca, da naj ne rineta navzdol po Hanzovi, že tako sta se čudno gibala in še to v mešanici tenisk/opank. Sestop po normalki in po Alpe Adria do Koče na Gozdu. Lep obisk Tonkine Koče
Mala Mojstrovka - Hanzova pot1 Mala Mojstrovka - Hanzova pot2 Mala Mojstrovka - Hanzova pot delikatna zadeva3 Mala Mojstrovka - Hanzova pot ob skali spležeš, zgleda lažje kot je v resnici4 Mala Mojstrovka - Hanzova pot5 Mala Mojstrovka - Hanzova pot6 Mala Mojstrovka - Hanzova pot še ena flika vmes7 Mala Mojstrovka - Hanzova pot snežišče pred vrhom8 Mala Mojstrovka - Hanzova pot9 Mala Mojstrovka - Hanzova pot10 Mala Mojstrovka - Hanzova pot11
Nejc787
15.6.2019
Ilustrativno. Hvala.
Itom
19.6.2019
Pozdravljeni. Morda kaksna nova informacija glede vstopa v ferato in kolicine snega?
John
Če mene vprašaš...čista jeba...mežikanje
Janez Seliškar
19.6.2019
"Itom", vsaj preberi objavo izpred štirih dni, preden vprašaš!mežikanje
Jutr pade Hanzova, ...upam zavijanje z očmi
grega_z_brega
pa vzleti helikopter...
MANGRT
24.6.2019
Padeš lahko samo ti, gora ne more. Zelo nespoštljivo in samo všečno. zmeden
Born.to.run
dobr no dečki, mal pretiravate
Kaj, a vaju je ta "upam" zmotil?
grega_z_brega
24.6.2019
Mene je zmotilo to, da so jih v roku enega meseca kar nekaj s Hanzove s helikopterjem prepeljali, pa samo ignoriranje Dejanovega opisa izpred par dni.
Upanje pa vedno ostaja.
24.6.2019
Prvo je to, da me je ravno Dejanov opis zmotiviral, da bi šel gor. Mi poplezavanje II, III, IV stopnje ni tuje, vem kaj vse je zimska oprema in kako se jo uporablja in jo jemljem s seboj (nč bat, ni le v omari od nakupa dalje),... je pa res, da se lahko vsakemu pripeti nezgoda.
Drugo, hvala za info glede poskusov zadnjega meseca, morda mi res ni potrebno it, raje na kam, kjer nisem že desetkrat prehodil poti...
24.6.2019
Ej Mangrt, če ne pišem objav na tem forumu, še ne pomeni, da sem totalen laik/ turist... malo premisli, preden si glasen... Toliko o nespoštovanju!
SamoK
Ej, če ti "poplezavanje" štirice ni tuje, ne vem, kaj razpravljaš o Hanzovi!
27.6.2019
V torek vstop (25.06.19)

Besede kolegice:
Spodaj ene 3 m je treba obplezat, problematicna sta po moje samo 2 koraka, ostalo ne vec. Tam pa ima folk malo tezav. Ceprav zna biti danes ze bolje.
Mala Mojstrovka - Hanzova pot1
janez.novak
28.6.2019
Danes na MM po Hanzovi, sestop pa na Šitno glavo. Razmere odlične, vročina je popustila. Na vstopu ni sedaj nobenih težav več. Imam pa eno pripombo glede markacij: v zgornjem delu (kakih 200 m do vrha) so markacije obledele, pa še malo jih je, tako da je potrebno iskati prehode po razbitem svetu - to je lahko težava za nekoga, ki tod hodi prvič ali pa v primeru slabe vidljivosti. Na poti proti VM je še kar veliko snega - priporočam cepin.
Mala Mojstrovka - Hanzova pot Vstop v Hanzovo1 Mala Mojstrovka - Hanzova pot Moja malenkost na vrhu2
maks57
28.6.2019
Zadnjih 200 metrov sva se z ženo "lovila" že lani. Dobro, da je prijazen planinec, ki je tam počival, opazil, da ne veva, kje se pot nadaljuje in nama pomagal.

Roman29
1.7.2019
Včeraj na Malo Mojstrovko pa Hanzovi. Sama pot brez posebnosti, snega ni več, tako da je vstop v steno normalen. Kljub vročini se je dalo zdržat v steni, bolj je pripekalo potem po južni dol. Obiska pa veliko tako z ene kot z druge strani.
Mala Mojstrovka - Hanzova pot pogled na Prisojnik1 Mala Mojstrovka - Hanzova pot2 Mala Mojstrovka - Hanzova pot3 Mala Mojstrovka - Hanzova pot4 Mala Mojstrovka - Hanzova pot začetek plezalnega dela brez snega, potrebna je samo pazljivost zaradi mokre skale5 Mala Mojstrovka - Hanzova pot6 Mala Mojstrovka - Hanzova pot7 Mala Mojstrovka - Hanzova pot8 Mala Mojstrovka - Hanzova pot9 Mala Mojstrovka - Hanzova pot10 Mala Mojstrovka - Hanzova pot11 Mala Mojstrovka - Hanzova pot12 Mala Mojstrovka - Hanzova pot13 Mala Mojstrovka - Hanzova pot14 Mala Mojstrovka - Hanzova pot15 Mala Mojstrovka - Hanzova pot16 Mala Mojstrovka - Hanzova pot17 Mala Mojstrovka - Hanzova pot18 Mala Mojstrovka - Hanzova pot19 Mala Mojstrovka - Hanzova pot20 Mala Mojstrovka - Hanzova pot21 Mala Mojstrovka - Hanzova pot22 Mala Mojstrovka - Hanzova pot23 Mala Mojstrovka - Hanzova pot24 Mala Mojstrovka - Hanzova pot25 Mala Mojstrovka - Hanzova pot26 Mala Mojstrovka - Hanzova pot27 Mala Mojstrovka - Hanzova pot28 Mala Mojstrovka - Hanzova pot29 Mala Mojstrovka - Hanzova pot30 Mala Mojstrovka - Hanzova pot31 Mala Mojstrovka - Hanzova pot32 Mala Mojstrovka - Hanzova pot sem bil skoraj sam ...))))))))33