seznam forumov / Slovenija / Julijske Alpe / Vrtaško Sleme
 Vrtaško Sleme
28.5.2018
Vrtaška planina od Peričnika... Polno stezic in odcepov, ni ravno za sprehod. Pred mostom čez Triglavsko Bistrico ni več parkirišča. Je pa luštna stezica čez prvi most, po tehnološki poti. Slap Peričnik je zelo vodnat, voda prši daleč naokoli. Na Vrtaški planini še ni živine. Klopi so že na pohodu.nasmeh.

Vrtaško Sleme - Slap Peričnik1
Vrtaško Sleme - Čez skalovje prši voda2
Vrtaško Sleme - Bovški Gamsovec, Pihavec, Stenar3
Vrtaško Sleme  - Del poti pred planino je varovan.4
Lisica
10.6.2018
Nekaj današnjih iz poti Mojstrana-Vrtaška planina-Sleme-Votlo Sleme-Vrtaški vrh-Mojstrana.

Živino pripeljejo baje naslednji teden gor. Vreme je zdržalo, obiska je bilo danes, kljub slabi napovedi, kar nekaj.
Vrtaško Sleme Lisička4
Vrtaško Sleme Sleme9
Vrtaško Sleme Votlo sleme10
Vrtaško Sleme Vrtaški vrh14
lepenatka
15.6.2018
Zgornja dva opisa sta me "namamila",da jo tudi jaz mahnem na Vrtaško Sleme.
Kar precej časa je minilo od mojega zadnjega obiska. Tokrat bom stestirala lovsko pot mimo slapov Peričnik.
Upam,da jo najdem brez problemov.
Hvala,Majda,za opis poti,ki se delno dotika tudi moje planirane.

Varno na poteh želim vsem ljubiteljem gora.
Regina
skala123
5.8.2018
Danes ena krajša tura mimo slapa Peričnik do Vrtaške planine.Malo pod gornjim slapom Peričnik zavili na neoznačeno pot(odcep je takoj ko pridemo na kratko ravnino pred zgornjim slapom),mimo naravnega okna(ta del mimo okna je pot precej strma in spolzek,ker rahlo teče voda po poti).Kmalu pridemo do naslednjega razpotja(gremo naravnost gor do makadamske poti).Čez pot teče voda(prečenje preko brvi).Naprej po poti, ki je lepo sledljiva,vseskozi moramo hoditi v smeri Mojstrane.Zelo lepa pot(za mene veliko lepša,kot markirana z Mojstrane),ki ponuja lepe razglede.Lep gorniški pozdrav.
Vrtaško Sleme slap Peričnik1
Vrtaško Sleme za slapom28
Vrtaško Sleme še ena za spomin29
24.8.2018
Včeraj sem se iz Vrat, od plazu Črlovec povzpel na Vrtaško planino, nadaljeval sem proti Slemenu, a zaradi hitro razvijajočih se kopastih oblakov šel le do Njivic. Z Njivic sem sestopil po "zgornji poti" (tako jo imenujejo domačini) do Malega in Velikega Črlovca, kjer sem se pri napisu Kuk, priključil običajni poti na Kukovo špico.
Pot je normalno prehodna, nekaj več previdnosti je potrebno le pri prečenju Malega Črlovca.
Lp, Tadej
Vrtaško Sleme Od tu večinoma po gozdu do doline22
matej712
11.11.2018
Krog iz Mojstarne mimo Peričnika in čez Vrtaško planino na Sleme sem prehodil včeraj. Na poti je nekaj podrtega drevja -že takoj nad zgornjim slapom in potem še vsaj 3x vmes je treba malo zaviti s poti. Nad Vrtaško planino sem šel kar naravnost na Vrtaški vrh, nazaj grede pa še na Votlo (Drobeče ?) sleme. Enkraten izlet z lepimi razgledi in obilico miru.

Nekaj 'tehničnih' podatkov https://www.sports-tracker.com/workout/matej712/5be6c6d8e883bf11c0adf7d0

Vrtaško Sleme Peričnik1
Vrtaško Sleme Triglav se skriva v meglicah10
silvo1952
8.1.2019
V nedeljo smo iz Mojstrane se povzpeli na Vrtaško planino (suha pot z nekaj odsekov poledenelosti pod listjem)in nato prečili pobočja gozda do travnatega pobočja zasnežene Njivice, kjer je zavel zelo močan veter in prisilil predhodnike, da so se vrnili. Mi smo nadaljevali vzpon v zavetrju ruševja na pobočje razglednega Vrtaškega vrha. Več na: https://www.gore-ljudje.net/novosti/144792/
Vrtaško Sleme 2019.01.06.11 Cmir, Plemenice, Luknja in pobočje Stenarja1
Vrtaško Sleme 2019.01.06.122 na planini18
misace
11.1.2019
Včeraj 10.1.2019 po Stari poti levo ob Peričniku lovit prehode pod Gornovim Komnom (pošteno zaplezal mežikanje ) Tukaj, ko izgine dobro nadelana a zaraščana pot, je najboljš čim nižje nad podrto grapo desno v široko strmino pragozda zavit. V kopnem plazu prečil spodnjo in zgornjo PP. V iskanju prehodov že zametanega ruševja in občasnim poplezavanjem, me odnese preveč direktno na greben. V napihan "votel" sneg ki mi vzame za 100 m več kot pol ure mežikanje. Dol lepo zahojeno a napihano in se, če zgrešiš, predre čez koleno. Zgornjo PP na Njivcah zgrešim Do lovske precej ledeno, tu se pa sneg neha. Proti Peričniku še nekaj podrtih dreves na poti z že "nadelanimi" obvozi. Bolj zoprno v smeri gor. Januar, zima ?
PFranci
27.9.2019
Peričnik - Vrtaška planina - Votlo Sleme - Vrtaško Sleme,nazaj pa po PP-ju do Črjevca in nazaj do Peričnika.

Števec avtomobilov na začetku Vrat je ob povratku kazal št.169,jaz pa na vsej poti razen gamsov nisem srečal nikogar.

Bil je lep dan in lepa tura.nasmeh
Vrtaško Sleme9
Vrtaško Sleme26
23.10.2019
sobota, 19.10.2019

Strmo do planine, mokro ves čas, razgledov nobenih. Dan, ko so se živali skrivale v brlogih in so ptice hodile po tleh. Pravljično velik nasmeh

Vrtaško Sleme9
Vrtaško Sleme10
Vrtaško Sleme14
Vrtaško Sleme16
Vrtaško Sleme17
Vrtaško Sleme18
27.10.2019

Vrtaška planina v jesenskih barvah. Potka je na debelo postlana z odpadlim listjem. V zadnjem delu poti se je drevje že povsem obletelo. Čudovite barve gozda in lepi razgledi.velik nasmeh

Vrtaško Sleme  - Jesen, zadaj Jerebikovec1
Vrtaško Sleme - Macesnovec, Dimniki, Luknja peč, Rjavina, Rž,  Vrbanove, Cmir, Triglav in barve jeseni2
Vrtaško Sleme - Vrtaška planina3
Vrtaško Sleme - Lepo4
slavkoa
2.11.2019
Za 1.november je bila lepa vremenska napoved, zato se z Mirjam odločiva za obisk Vrtaškega in Votlega Slemena. Štartava iz Mojstrane zjutraj ob 7.uri v rahlo meglenem vremenu, prejšnji dan naj bi tudi snežilo zato nisva ravno verjela v lepo vreme. Začetni strm vzpon naju kar malo preseneti, saj sva še malo utrujena od nedeljskega plezanja po Rigljici toda v dobri uri se strmina poleže pa tudi vreme se razjasni in prikaže Julijce v veličastni podobi. Vrhovi štrlijo iz goste megle oblakov, ki segajo nekje do 1800 m višine in ustvarijo videz belega morja. Najprej obiščeva Votlo Sleme nato pa se prek sedla usmeriva še levo na Vrtaško Sleme. Hotela sva nadaljevati po grebenu proti Kukovi špici in se povzpeti na Vrh nad Mužici vendar sva idejo opustila, saj sva hotela čim dlje uživati v prekrasni vremenski kulisi, ki jo je ustvaril nov sneg s hladnim zrakom in sončnim vremenom nad Julijci. Več o turi pa naj povejo slike ...
Vrtaško Sleme takole vreme naju pričaka po uri vzpona iz Mojstrane1
Vrtaško Sleme včerajšnjega snega je ravno za vzorec in ne otežuje vzpona2
Vrtaško Sleme vreme se z vsakim metrom vzpona izboljšuje3
Vrtaško Sleme vrhovi štrlijo iznad meglenih oblakov, ki spominjajo na belo morje4
Vrtaško Sleme prikaže se tudi najin današnji cilj5
Vrtaško Sleme tudi očak se dviga iznad oblakov6
Vrtaško Sleme smerokaz kjer se pot usmeri proti Vrtaškemu vrhu, ki pa ga danes ne obiščeva7
Vrtaško Sleme pogled nazaj in ravno začrtana meja oblakov8
Vrtaško Sleme Vrtaški vrh je že za nama 9
Vrtaško Sleme pogled proti Špiku in Martuljškim vrhovom je veličasten, kot bi jih megleni oblaki hoteli ugrabiti10
Vrtaško Sleme postanek na Votlem Slemenu11
Vrtaško Sleme še tjale se odpraviva - na Vrtaško Sleme12
Vrtaško Sleme Kukova špica13
Vrtaško Sleme še en pogled na očaka z Vrtaškega Slemena14
Vrtaško Sleme ob vračanju v dolino se ustaviva ob koči na Vrtaški planini, vreme je ostalo enako turobno kot zjutraj ob vzponu15
bagi
6.1.2020
Stanje 4. Januar ... zimska pot na Vrtaško sleme tokrat poteka direktno čez Vrtaški vrh. Na prečki po markirani poti ni videti nobenih sledi. Nadaljevanje iz sedla se kasneje razcepi na dve uhojeni varianti zaključnega vzpona. Obe sta mestoma poledeneli ravno v največji stmini in neprimerni za male derezice in kaj podobnega.

Vrtaško Sleme Vrtaška planina. Koča počasi, a zanesljivo propada.1
Vrtaško Sleme Edina zgažena pot je direktno čez Vrtaški vrh, nato se je potrebno spustiti v sedlo do markirane poti.2
Vrtaško Sleme Pogled iz Vrtaškega vrha proti Vrtaškemu in Votlemu slemenu.3
Vrtaško Sleme V sedlu s kažipoti, kjer pride letna, markirana pot. Po njej ni bilo videti sledi.4
Vrtaško Sleme Pobočja proti Slemenu so uhojena, nekateri predeli pa so konkretno poledeneli. 5
Vrtaško Sleme Vrtaško sleme in Kukova v ozadju.6
Vrtaško Sleme Povratek poteka po smeri dostopa, torej spet čez Vrtaški vrh.7
Vrtaško Sleme Spomenik krampu ….8
Vrtaško Sleme …. ki je izkopal tole :)9
Vrtaško Sleme GPS sled prehojene poti10
Matej_K.
3.5.2020
A je bil zadnje čase kdo tukaj gor? Bi prosil info glede razmer.
skala123
1.8.2020
Danes v vročem in soparnem vremenu lepa tura na Vrtaško Sleme,Votlo Sleme in Vrtaški vrh.Vrhovi ponujajo čudovite razglede na okoliške vrhove.Gornikov malo.Lep gorniški pozdrav.
Vrtaško Sleme del poti1
Vrtaško Sleme nazaj proti izhodišču32
gorjanc
18.10.2020
Živjo. Ima kdo informacijo kakšne so snežne razmere na poti po zadnjem sneženju? Je pot prehojena in sledljiva? Hvala in srečno...